![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kan zijn dat ik me van quote vergiste, dat sluit ik niet uit, maar sinds je me gisteren (of eergisteren) 4 jaarrapporten van Amnesty International over Soedan deed napluizen voor de kl...eurpotloden van kardinaal Joos, ben ik op mijn hoede voor jou... Ik misbruik de antiracismewet niet, het zijn de mensen die hun racisme nu onder de vorm "anti-islamisme" opdienen die de wet ontduiken en dus misbruiken. Dat daarom idd ook niet over huidskleur gesproken wordt verwondert me niet. Vertel liever eens waarom je zulke schrik hebt om eens correct te zijn op politiek vlak. Liever uit de buik of uit de ruggengraat reageren?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() stimatiseren ? eigen schuld dikke bult ![]() ![]() islam is niet zo slecht, maar het wordt slecht toegepast en verkeerd geinterpreteerd door integristen en terroristen ![]() ja, zoals alle Vlaams Blokkers nazisten fascisten racisten... zijn Vermeersch heeft nog altijd gelijk ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Toen het debat over hoofdoeken gelanceerd werd waren een paar allochtone politica als de kippen erbij om hun verontwaardiging te spuien over het vreselijk onrecht .Nu binnenkort dat meisje zal gestenigd worden naar islamitisch sharia "recht" ,zou je toch alleminst kunnen verwachten dat 1 van die politica enige kritiek op deze islamitische praktijk via de pers zou verspreiden.Tot nu toe kregen enkel BV An van Elsen te zien.Waar zitten de allochtone politica? Van de aardbol plots verdwenen?..nee,waarschijnlijk belemmert hun islamitische onderdanige slaafse mentaliteit dat aan hun godsdienst niet geraakt kan worden enige actie of anders zijn ze bang van de agrsessie van hun fundamentalistische broeders en zusters.Hanne heeft hier in haar topic volledig gelijk; als de mensenrechten door hun eigen barbaarse islamitische wetten geschonden worden kunnen ze geen spatje ktitiek verdragen en dompelen ze zich onder in een hypocriete stilzijgendheid. Afstand speelt geen rol(met hun schotelantennekes kunnen ze niet enkel de palestijnse zaak opvolgen,deze zaak over steniging haalt ook het (wereld)nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote="filosoof"][quote="Distel"]
Ah. "Zij zijn begonnen". Dus als Jantje van een brug springt... Ik had het over de wijkagent, NIET over de racistische elementen binnen de politie. U antwoordde daarop: "In Antwerpen legt die een kaartje op 't commissariaat, helaas...tot groot genoegen van FDW.... " Verander eens de volgende 3 woordjes: wijkagent = moslim kaartje = bom FDW = Osama hersenschudding gehad gisteren filosoofke ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
sommige (eerder zeldzame) imams, idd. Citaat:
maar uiteindelijk zijn die migranten thans het slachtoffer van dat verdoken of openlijk integratieremmend racisme. Ben je echt fier daarover?? Wij zijn beschaamd in jullie plaats, maar dat is onvoldoende om wat gebeurd is goed te maken. Citaat:
Het is rechts en vooral extreemrechts dat zo de discussie onmogelijk gemaakt heeft. PS je spreekt over het zgn huwelijk van Mohammed met een minderjarige: Dat gebeurde (zo het waar is ?) in de 7°eeuw en is dus nu al eeuwen verjaard.... |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||||
Minister-President
|
![]() Deze discussie begint onnozel te worden.
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben helemaal niet extreem rechts. Integendeel. Het feit dat ge mij extreem rechts noemt bewijst hoe ge verstrikt raakt in haat. Uw haat voor extreem rechts verblindt u. Ik heb veel geduld gehad en iedere keer gereageerd op uw berichten. We hebben hier een lange discussie achter de rug. En nog hebt ge niet door dat ik NIET extreem rechts ben? Ge hebt niet gemerkt dat ik uitspraken doe die 'n Vlaams blokker niet doet? Geen énkele Vlaams blokker beschouwt mij hier als één van hen. Of allez, geen enkele Vlaams blokker heeft dat ooit al tegen mij gezegd. Eén keer was er iemand die dacht dat ik actief was in de Vlaamse beweging, maar dat heeft niets met Islamvreterij te maken. Pervers is pervers. Wanneer dat gebeurde doet eigenlijk niet terzake. Trouwens, Hirsi Ali Ayaan heeft gezegd dat wij dat pervers vinden. Ze gaf duidelijk aan dat normen en zeden veranderd zijn. Maar ja, de Koran is voor de moslims het woord van god, dus of ze willen veranderen en meegaan met hun tijd... Voor alle duidelijkheid: dat over die alles of niets heb ik helem�*�*l niet gezegd. Ik ben denk ik duidelijk geweest en hebt het NIET zo voorgesteld. En ik vind het zeer gevaarlijk om zo te praten over de radicale imams. Moeten er eerst honderden doden vallen voor we'r iets mogen van zeggen? Een aantal maanden geleden las ik een interview met een Marrokaanse allochtoon in Nederland en die deed zijn beklag over radicale imams uit Saudi-Arabië. Het is dus helem�*�*l niet uitzonderlijk. Zeer gevaarlijk om zoiets te zeggen. Ge spreekt hier een goed ingeburgerde Marrokaan in Nederland tegen. En dat ze imams sturen naar Nederland, maar niet naar België en ons land zouden overslaan is onzin. Kom dus aub niet met diene zever af. Het klopt wél dat de Vlaams blokkers de héle Islam afkeuren. Ik heb al gemerkt dat kritiek op de sjaria uitmondde in kritiek op de héle Islam. Ik ben geen theoloog, maar da's geen excuus om te liegen en het gevaar van het moslimextremisme te ontkennen of te minimaliseren. Da's geen excuus om laf te zijn. Bovendien maken de politiek correcten de grove fout door altijd over ras te beginnen, en door altijd over stigmatiseren te beginnen. Keer op keer worden de politiek correcten ingehaald door de feiten. Vooral na 11 september was dat duidelijk. En nu weer, met de moord op die leraar op het Terra college in Den Haag. Of met de moord op Anja Joos. Of toen die zus sprak over haar broer die een Mc Donalds overvallen had. Ze zei dat de politie te hard had opgetreden en te veel geweld gebruikt had. Of toen die agent een auto wou controleren. De auto reed weg (overtreding dus). De agent schoot en zijn kogel ketste af op de allochtone inzittende. Het was een afgeketste kogel. Toch sleepte de moeder van de inzittende die geraakt was die politieagent voor de rechtbank en legde ze een verklaring af in het nieuws. Ge gaf gisteren of eergisteren zelf toe dat die taalachterstand verdwijnt na enkele generaties. Maar zeg eens, als mama uit Marroko komt en géén Nederlands spreekt... En dan zou die taalachterstand onze schuld zijn zeker? Dat is walgelijk. En, indien ze zouden stoppen met het naar hier halen van importbruidjes uit Marroko, dan zou er misschien draagvlak zijn om die Iraniërs en Afghanen asiel te geven. Zij zijn daar het slachtoffer van. Misschien hebben die Iraanse en Afghaanse hongerstakers nog het meeste "last" van de Marrokaanse importbruidjes. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Stefanie,
Je hebt nu eens goed kunnen schelden, ik hoop dat je opgelucht bent.Kalmeer wat en ga slapen, 't is tijd voor kleine meisjes!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Elke wetgeving berust in beginfase op de idiologische leer van de ze gemeenschap. De meeste gemeenschappen zijn daarvan afgestapt doordat ze de zich hebben aangepast aan de EVOLUTIE van hub onderdanen. De enige wetspraak welke niet veranderd is de Islam. Dat Maroco momenteel de scharia alleen toepast in het erfrecht, heeft men te danken aan de SPAANSE overheerser, die daar nog steeds in hogere instanties aanwezeig is. (natuurlijk niet meer als overeheerser, maar als ambtenaren). Men ziet het fundamentalisme daar ook terug oprukken, en geloof het of niet.......;;, een Islamstaat komt er door het zachte beleid van de huidige koning. De helft van de troonpoten zijn reeds doorgezaagd! Mijn schoondochter, welke van Marokaanse oorsprong, volledig geintegreerd was. Is nu begonnen met de Ramadan. Nooit heeft ze enige interesse getoond voor haar godsdienst. Nu wil zer bij ons geen voedsel meer aanvaarden omdat de slagers hier, niet BESNEDEN zijn. Ze brengt haar eten mee, en maakt het klaar voor gans de familie bij ons. Ik heb geen probleem met haar voedsel, daar ik het graag mag. Maar ik stel mij de vraag, hoe het komt dat deze eens hippe meid, nu terug naar de regels van discriminerende godsdienst gaat leven? (Ze is wel Nederlandse door huwelijk) en is woonachtig in Nederland. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik herhaal mijn woorden zodat sommige mensen hier misschien de boodschap kunnen lezen in plaats van de mooie (toegegeven) smiley die iemand er onder had gezet :
Als het nazi-regime verantwoordelijk is voor mensonterende toestanden, dan klaagt men het aan en terecht Als het Christendom verantwoordelijke is voor mensonterende toestanden, dan klaagt men het Christendom aan en terecht Als den Amerikaan verantwoordelijk is voor mensonterende toestanden, dan klaagt men den Amerikaan aan en terecht Als het communisme verantwoordelijk is voor mensonterende toestanden, dan klaagt men het communisme aan en terecht Als de islam verantwoordelijk is voor mensonterende toestanden, dan klaagt men de islam aan en terecht. En al wie hierop een uitzondering durft maken is nen dikken, vetten hypochriet. en al diegenen die het frakske past, trekt het aan.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Ik weet dat Spanje een sterke invloed uitoefende in Marokko, (o.m Ceuta en in Zuid-Marokko( dit laatste omwille van de fosfaatmijnen), maar dat ze nog iets in de pap te brokken hadden wist ik niet. Verder las ik toch dat de koning een meer liberale (lees meer westerse) GW in voorbereiding heeft. Waarom je schoondochter een religieuse revival lijkt te beleven weet ik natuurlijk niet. Ik ken katholieken die nog -of opnieuw?- te voet of per fiets naar Compostella trekken, een paus die niet van de vooruitstrevendste is en een kardinaal Joos die, dat weet je zelf ongetwijfeld...... Ik ken Polen dat inzake vrouwenrechten in 1990 de klok 75 jaar terug draaide en Ierland dat nog leeft als 75 jaar geleden... Misschien is dat allemaal éénzelfde modeverschijnsel? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voila ik zie dat mijn wijze woorden al dadelijk bevestigd worden.
Welke maat zou hij hebben ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
maar toch: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Verder schreef Stefanie: de politiek correcten ….hun haat tegen alles wat Westers en Vlaams is, moeten de Vlamingen hun eigen cultuur maar vergeten en wegdoen. De Vlaamse cultuur moet wijken voor de Marrokaanse cultuur. Kan je dan die "Vlaamse cultuur" waarover jij het hebt omschrijven? KAJ-feestjes, nostalgieke oostfronters, pensenkermissen, Pukkelpopfestival en dorpskoersen...en vooral een hoog alkool- en extasygebruik?? ![]() Mij lijkt dat dikwijls een gebrek aan cultuur, vertel me dus aan wat ik voorbij ga... Citaat:
Schieten agenten altijd als een wagen niet vlug genoeg stopt, of doen ze dat enkel als er marokkanen in schijnen te zitten? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||||
![]() |
![]() |