![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee,Superman als een 'echte' held. Zoek alvast maar stukjes kryptoniet ![]()
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() nee, van *chat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe hard je ook probeert, je zal mij nooit kunnen krijgen.
Maar bedankt voor het compliment
![]() |
#164 |
Europees Commissaris
|
![]() Dubbel
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 19 maart 2007 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() Dubbel
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 19 maart 2007 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() ik denk dat hij niet bestaat. Het is een bot. Een slechte
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Europees Commissaris
|
![]() Vergis u niet, ik ben niet de artiest met het besteverkopende album ter wereld, het is gewoon een foto.
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is goed, jij bent met je geschat begonnen maar ik zal zwijgen se.
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens kan ik ook wel geniet van wat Elvis, 'shook up' is mijn favoriet. Maar soit, nu wijken we wel ver af. Als je het over Elvis wil hebben zien we elkaar nog eens in K&K. ![]()
![]() |
![]() |
#173 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In het beste geval is de bus 4 uur vol passagiers (dus zwaar belast en zwaar vervuilend!!!)....de overige uren is ze zo goed als leeg en ook nog zwaar vervuilend!!!!!!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kost hun dus geen duit om op te stappen. Ze denken niet na, hetgeen ze wel zouden doen als ze hun vervoer tenminste zelf zouden betalen. Dus niet al die "mensen" op die bus sparen een privereis uit. Als het niet op kosten van de staat ware geweest waren ze waarschijnlijk gewoon thuis gebleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Schepen
|
![]() Toen ik anno 2000 een LPG installatie liet installeren in men wagen zei de regering ook dat je van allerlei voordelen zult kunnen genieten om je inspanning voor milieuvriendelijker te rijden te belonen. Dikke leugens ja!
Goed bedrogen ben ik uitgekomen. Het enige "voordeel" (na een duurzame kost voor de LPG-installatie) is dat ik nog steeds goedkoper rij, maar tegelijk is de LPG tarief ook wel verdubbeld tegenover jaren geleden. Daarbij komt nog bij dat mijn wegentaks serieus meer bedraagt omwille de LPG en er een verplichte inspectie op de LPG installatie om de 5 jaar plaatsvindt van rond de 600 euro. Dat is dus een greep uit de beloofde "voordelen" die werden aangekondigd voor LPG. Van die LPG inspectie heb ik nu nog steeds een kater eigenlijk. Dezelfde dag nadat ik men wagen terug had van de LPG inspectie ging ik naar de autokeuring, daar stelde ze vast dat er iets niet in orde was met de LPG. Ik terug naar de garage, waren ze iets "vergeten" te resetten. Amper een week later bleek dat de lampjes van men LPG meter niet meer werkte, ik terug naar de garage, was de "vlotter" stuk. Nieuwe vlotter gestoken, amper 2 dagen later hetzelfde probleem, bleek het ook een slechte vlotter te zijn. Weer een nieuwe erin gestoken, blijkt die ook niet perfect te functioneren. De LPG tank is al leeg wanneer er nog altijd 2 groene lampjes branden, ik daarmee naar de garagist, zegt die "ja als het u echt stoort kunnen we dat eens nakijken." zegt ik "Ik zou toch graag hebben dat alles werkt zoals voor de inspectie het geval was." Toen vertelde de garagist mij dat dat type vlotter niet meer te verkrijgen was maar andere modellen en ze kunnen daar aan gaan plooien enzo maar het perfecte resultaat zoals bij de originele vlotter kon zou hier toch niet meer kunnen verwezenlijkt worden. Dan heb ik maar besloten me erbij neer te leggen en rij ik nu met een LPG meter die veel minder accuraat mijn LPG hoeveelheid aangeeft. Dit allemaal dankzij deze verpliichte duurzame LPG inspectie! |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij het aangeven van "carpolen" moet je zelfs niet aangeven wie rijdt. Volgens mij gaan ze ervan uit dat het beurtelings rijden is.
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Figgy, jouw LPG garagist is een goeie poenpakker.
Vlotters op zichzelf gaan niet stuk. Maar ik begrijp de garagist wel. Waarschijnlijk is de orginele vlotter perfect te verkrijgen, maar om een LPG tank open te vijzen en er dan een stukje mechanische simpliciteit erin te laten monteren moet je al van goeie huize komen. Ik zou die taak wel aankunnen. Maar ik heb noch de werkplek ervoor, noch vind ik het idee aantrekkelijk. Eerst een bult brandbaar gas laten ontsnappen, de tank proper spoelen met een inert gas (CO2 of stikstof doen het prima) en dan openen. Om dan een onderdeel van €20 te monteren, dan de tank te vullen met LPG om het inert gas en de ademlucht die erin is gekomen tijdens de montage te verdrijven vind ik het teveel risico en vooral teveel tijd om voor een paar € potentiele winst die actie te ondernemen.