![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Hans Verreyt (Vlaams belang) - 19 maart tot 25 maart (°1980) Hij stond wel al diverse keren als kandidaat op verkiezingslijsten maar steeds op onverkiesbare plaatsen. Als jongere was zijn inzet voor "de partij" vooral op de Vlaams Belang Jongeren toegespitst. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=system;2601641]
Citaat:
![]() |
#163 | ||
|
![]() Citaat:
Net zoals ikzelf de beslissingskeuze heb, wie ik aanneem of aan wie ik een huis zou verhuren. Citaat:
Eens toegetreden tot de islam, is die vrijheidskeuze voor altijd gedaan, op straffe van..., u weet wel. Of heeft u ooit al eens een afvallige moslim zijn koran zien verscheuren of verbranden ? Ik ook niet, vandaar dat uw stelling euh..., geen stelling is, maar eerder een wishfull thinking, die uit een paarse duim is gezogen. ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 11 april 2007 om 22:19. |
||
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]() Of uit een willekeurig gekleurde maansikkel-duim.
#165 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
u hebt blijkbaar het geluk gehad te kunnen leven in de periode na wo II waar er een ietwat eerlijke verdeling was. Nu zijn we gewoon terug op weg naar een groep die overal voordeel uithaalt (de nieuwe adel) en een groep die steeds langer mag werken en waarvan het loon steeds een lager % van het welvaartspeil zal bedragen (de armen).
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
Je kunt natuurlijk steeds vergelijken met anderen die meer verdienen. Zo heb je altijd minder! Je kunt ook vergelijken met de honderden miljoenen wereldwijd die ons terecht beschouwen als verwende kinderen, met salarissen en dubbel verlofgeld en ziekteverzekering en dopgeld en pensioen en brugpensioen waar zij zelfs niet kunnen van dromen. Zo heb je altijd veel meer! Laatst gewijzigd door luc broes : 12 april 2007 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() D eenvoudigste manier om aan een klein fortuin te komen, is nog altijd met een groot te beginnen
Laatst gewijzigd door filosoof : 12 april 2007 om 16:44. |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
En mijn bedoeling is nooit geweest om een (klein) fortuin te verzamelen. Wel om goed te leven. Laatst gewijzigd door luc broes : 12 april 2007 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() [quote]
Neen maar deze vermaletijde opdracht blijft in potentie sluimeren bij elke godsdienst 'van het Boek'. Wel in de gaten blijven houden dus. Laatst gewijzigd door system : 12 april 2007 om 17:51. |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 12 april 2007 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
De syndikaten weigeren VB-ers, dus die sluiten mensen uit. Niet iedereen kan zomaar Belg worden, dus België sluit mensen uit! Turkse verenigingen in België werven mensen aan op basis van Turkse afkomst. Dus die sluiten mensen uit. Dat lijkt me toch evident. |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 12 april 2007 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
Kan een VB-er of iemand anders dan zomaar lid worden van een islamitische vereniging zonder moslim te zijn of rekening te houden met islamitische 'gevoeligheden' ? Indien niet, dan sluit die eveneens mensen uit, dus kan niet iedereen lid ervan worden. De islam is in uw gesluierde blikveld wsl een toonbeeld van ruimdenkendheid, tolerantie en pluralisme waar het VB nog een puntje aan kan zuigen. Btw: alleen bij de Bond Zonder Naam is iedereen welkom, nergens anders. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Winter en zijn banden met de 'Alte Kamaraden'. Vergeten?? (2)De islam als zijnde tolerant: ik heb nergens beweerd dat de islam tolerant is of niet. Ik denk eerder niet. Maar er zullen ook gematigde moslims zijn. Dat kan niet anders. En toch zijn die de facto uitgesloten van het VB. omdat ze een geloof aanhangen. Goed, ze doen maar, maar dan moeten ze het niet hebben 'de vrijheid van de mens'. Larie en apekool die vrijheid van het VB. Laatst gewijzigd door system : 12 april 2007 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laat die 'gematigde moslims' eerst zelf maar eens bewijzen dat het hun menens is met democratische doeleinden, door bv hun vrouwen en dochters gelijke rechten te geven als zijzelf. Pas dan zijn uw woorden geloofwaardig mbt 'de vrijheid van de mens.' Anders bent u larie en apekool aan het verkopen. Enneh..., o ja, hoe zit het ondertussen met de toetreding van een niet-moslim in een islamitische partij ? Is dat ook een 'recht' ? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als dat de politiek is van het VB, mij goed. Ze doen maar. Ik heb geen enkele affiniteit met het VB wiens leiders ik voor geen cent vertrouw. Maar dan moeten ze in het VB niet afkomen dat ze ‘opkomen voor de vrijheid van de mens’ indien ze mensen uitsluiten. Een islamitische partij is een religieuze partij. Het VB is toch geen religieuze partij? Je gaat je toch niet aansluiten als protestant bijvoorbeeld bij een islamitische partij. Maar als een islamitische partij een niet-moslim zou uitsluiten dan moet zulke partij evenmin zijn mond vol moeten hebben dat zij opkomen ‘voor de vrijheid van de mens’. Dat lijkt me evident ja. Laatst gewijzigd door system : 15 april 2007 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#179 | |||||||||
|
![]() Citaat:
Ik wacht dan ook nog steeds op een openbare betoging van moslims, die zich radicaal uitspreken tegen het bommenextremisme van hun geloofsgenoten, hier in Europa en elders. Citaat:
En zolang ze niet echt ingaan tegen de islamitische discriminatie die hun geloofszusters ondergaan, ben ik niet echt overtuigd van hun emanciperende slagkracht in de politiek, maar dat ze eerder dienen als schaamlapje en stemmentrekkers voor de autochtone politieke partijen. Citaat:
Trouwens, als ik zo vrij mag zijn: Was het niet Churchill himself, die zei dat het toekomstige fascisme zou worden uitgedragen door anti-fascisten ? Als ik zo eens de dagelijkse paarse politiek bekijk, kan ik de man niet anders dan gelijk geven. Citaat:
Want daar ben ik nl nog niet helemaal uit. Citaat:
Zolang de gelovige geen scheiding toestaat tussen 'kerk en staat', zolang mag die 'gelovige' in zijn eigen wereldje leven, met alle consequenties vandien. Een rugbyspeler kan zich ook niet dezelfde manier van spelen veroorloven in een voetbalploeg. Citaat:
Ikzelf hang geen enkel geloof aan, spaar me ervan, en ken voldoende atheisten en vrijzinnigen die zich toch kunnen vinden in het partijprogramma. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||||||
![]() |
![]() |
#180 | ||||||
Banneling
|
![]() [quote=Diego Raga;2608531]Dat niet, maar ik ga er van uit dat er veel te weinig moslims zijn die ingaan tegen de radicaliteit van hun extremistische geloofsbroeders, in tegenstelling tot de westerse 'democraten', die vol gas geven tegen alles wat naar rechts nationalisme ruikt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat bedoelt u hier? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 april 2007 om 15:22. |
||||||
![]() |