![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al die grootwarenhuizen zouden in beslag genomen moeten worden, genationaliseerd.En het voedsel, en alle andere waren, verkocht aan gereglementeerde standaard-prijzen, en nooit op krediet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar mischien zijt ge wel op de hoogte daarvan, zijt ge één van die mensen die daar profijt uit trekken? Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 14 april 2007 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bedoel, werken doet men niet uit vrije wil, er is altijd wel iets leukers dat een mens kan doen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowat alles is vrije wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik betaalde vroeger ook dikwijls met de passkaart in de Carrefour.
Waarom? Omdat als het druk was ik niet moest aanschuiven aan de kassa. Wie met passkaart betaalde kon aan een aparte kassa gaan waar je zelden moest aanschuiven.
![]() |
#175 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allez zeg. Kom dat tegen.
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
Dwangbuisje, kamer met matrassen tegen de muur? Ik bedoel maar; toch minstens z'n burgerrechten afnemen toch hé, je wil toch niet dat zo'n labiel persoon kan stemmen?
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() En een beetje off-topic, maar zijn jullie toevallig allemaal leerkrachten of zo?
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verwacht dat hen de mogelijkheid om zich telkens opnieuw in nesten te werken ontnomen wordt, zodat mijn en jouw belastingscenten niet langer moeten aangewend worden om hun schulden af te betalen. Het is de taak van de overheid om daar de nodige maatregelen voor te nemen en het ziet er naar uit dat dat nu ook gaat gebeuren.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat nergens op slaat, is de vergelijking die je hier maakt. Reclame voor jenever zou om mij geen enkele indruk maken omdat ik dat niet drink. Als iemand mij echter de gelegenheid geeft om via een eenvoudig krediet iets te kopen waar ik al lang van droom, maar dat eigenlijk te duur voor me is, dan zal ik moeite moeten doen om aan die verleiding te weerstaan. Jammer genoeg zijn er mensen die daar niet aan kunnen weerstaan. Zij beseffen vaak niet dat ze zich in moeilijkheden werken.
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Gouverneur
|
![]() Waarom ben ik niet echt bescheiden? Wat heeft dit met deze draad te maken?
Omdat ikzelf geen kredietkaart wil, omdat ik met een kleine wagen rijd (die niet van de bank is maar van mijzelf) en in een doorsnee huis woon (dat wel nog deels van de bank is)? Al de zaken die ik niet dringend nodig heb (maar graag wil) spaar ik voor en koop het dan. Voor de zaken die ik wel dringend nodig heb heb ik genoeg om zonder lening te betalen. Laatst gewijzigd door Den Bal : 15 april 2007 om 09:06. |
![]() |
![]() |