![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Burger
|
![]() Zelfde hier... krijg stemadvies cd&v terwijl ik procentueel dichter sta bij VB...
Als deze zaak niet stinkt, weet ik het niet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen seffens de uitslag van de enquete gazet-vrt (om 17h30) eens afwachten (of zou men daar ook al aan het manipuleren geweest zijn ?). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Burger
|
![]() sp.a : 83 %
Spirit : 80 % Groen! : 79 % CD&V : 63 % Open VLD : 55% NVA : 51 % Lijst Dedecker : 49 % Vlaams Belang : 40 % Ik denk dat dat ongeveer wel klopt ja ! ![]() Laatst gewijzigd door El Guapo : 21 mei 2007 om 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klein vraagje van een leek... Is spirit een partij die voor volledige onafhankelijkheid pleit van Vlaanderen of niet?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
spirit wil een rechtstreekse stem van Vlaanderen in Europa, een verregaande staatshervorming, met een eigen Vlaamse grondwet, met een nieuw gezondheidsbeleid en een eigen economisch en fiscaal beleid, een confederalisme waarbij Vlaanderen en Wallonië zelf beslissen wat ze samen willen doen,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ja, eigenlijk wel seperatisme. Maar na het seperatisme wel blijven samenwerken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Burger
|
![]() Tja het blijft natuurlijk maar een verkiezingswijzer want ik sta zogezegd ook kort bij Groen! maar eigenlijk moet ik daar niet veel van weten !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vraag mij eigenlijk af, moest iedereen de kieswijzer eens invullen of er nog mensen voor links groen zouden stemmen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ikke. Ma allez! ik krijg dat kompas niet gecopiërd
![]() |
![]() |
#173 |
Parlementslid
|
![]() Ja. VB rechtse centrum partij? FN LINKSE PARTIJ??? Ik heb zo het gevoel dat ze conservatief-progressief omwisselen met links rechts. De VLD zegt dat ze links zijn. Maar op het kompas zijn ze nogal rechts! maar dan wel ongeveer in het midden cons, pro. tja?
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Ja, maar jij telt niet, omdat je nog niet weet wat voor partij Agalev/Groen! is.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zou graag een vraag bijgesteld zien bij de kieswijzer
Neemt u antidepressiva Ja/Nee Volgens mij zijn angstpartijen, partijen die depressieve mensen aanspreken. Dus de verrechtsing van de maatschappij komt door Prozac. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En volgens mij worden mensen dan weer depressief door het aanhoren van de prietpraat hun verkondigd door de overheid via haar gesubsidieerde kanalen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Tja,den anderlecht,pijnlijk dat er daar steeds heel wat vlamingen zitten waar steeds er het int frans te doen is en ocharme,af en toe her en der toch eens int nederlands,lol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe zouden illegale kinderen nu recht kunnen hebben op onderwijs?lol. 1)Illegalen horen hier sowieso al niet thuis. 2)Illegalen moeten sowieso op een korte periode meteen terug gestuurd worden naar land van herkomst.Dus kunnen ze sowieso niet de mogelijkheid al hebben om hier naar school te gaan en maar goed ook. 3)Wij hardewerkende vlamingen moeten wel veel geld betalen ieder jaar voor die pokke scholen maar anderen moeten niets betalen? |
|
![]() |
![]() |