![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#162 |
|
![]() ...en euh, die poetische text zijn volgens mij vooroordelingen !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 23 mei 2007 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Verlicht mij dan met de nodige informatie, o wijze lincoln.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() Een text is onschuldig zolang het niet misbruikt wordt ! in dit geval heb ik niets tegen Bulleh shah !
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De hoofddoek wordt niet voorgeschreven door de koran. Er staat gewoon in dat het voor mannen en vrouwen beter is om zich bescheiden te kleden en te gedragen. En ook dat het voor vrouwen beter is als ze hun boezem bedekken. Nergens staat er iets in over het verplicht bedekken van hoofdhaar. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 23 mei 2007 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
En vergeet niet suratu al noor te lezen !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 23 mei 2007 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blijkbaar had de heer De Man dan toch gelijk toen hij zei dat échte moslims geen democraten konden zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
"jadribna bi jalabibihinna" (in een andere vers staat er "waljadribna bi khomorihinna" khimaar staat voor bedekken !) staat voor het bedekken van de boezem maar ook voor het haar ! anders zou dat toegestaan zijn om het haar niet te bedekken maar ook om half-naakt door de straat te lopen ! In die vers staat er ook niet bij dat je je geslachtsorganen moet bedekken of je benen !!! "wa laa youbdiena zienatahouna" en ook hun schoonheden niet laten zien, het haar wordt ook erbij gerekend als schoonheid , niet dat de islaam tegen het schoonheid is van de vrouw, wel is het verplicht voor de vrouw als ze in de mannen wereld treedt dat ze haar schoonheden verbergt!
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 23 mei 2007 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() Ik ben dan ook A-politiek mijn beste !
![]() |
#173 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is soerata al a7zab? Qissatu al ikf? En ivm uw laatste vraag, waarzou het wel verplicht zijn? Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Ik denk dat Uh huh wel de moed heeft om dat allemaal uit te pluizen. Ik zou u zeggen , sta aan de kant en kijk als je kunt kijken !
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
Democratie=Zoo Zie ook de theorie van de vrijheid in de gevngenis ! wink wink wink
![]() |
![]() |
#176 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad, in een westerse democratie zijn er ook verplichtingen. Wat mij betreft zou het een verplichting moeten zijn om échte moslims, zoals u, keurig naar eigen land terug te sturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
Ps: zoiets als echte moslims bestaat niet !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 23 mei 2007 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
|
![]() Citaat:
Die Bulleh Shah neigt volgens mij meer naar het soefisme, dan dat ze het onderdrukkende moslimaschap vrijwillig zou belijden. In het tipje van haar ongetwijfeld bloedmooie pink, zit volgens mij dan ook meer gevoelige (zelf-) kennis en wijsheid verzameld, dan men op een gemiddelde vrijdagavond in de doorsnee moskee kan aantreffen. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 23 mei 2007 om 18:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Hopelijk houd u rekening met het gezegde, de kan gaat zolang te water tot ze barst. En barsten zal ze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat zou ervan vinden, ze krijgen hun goesting niet en kijk maar wat er dan is gebeurd met de WTC, met Londen, de rellen in Frankrijk, met Theo van Gogh, met de geplande aanslagen die men heeft kunnen verrijdelen enz. Dus hou uw zever over 60 jaar terug voor uzelf en kijk naar het heden. |
|
![]() |
![]() |