![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
|
![]() Je was dus gewoon maar wat naast de kwestie aan het lullen bij gebrek aan andere argumenten om mijn post te weerleggen waarin stond dat Morel niet veel verder kwam dan proberen de anderen onderuit te halen. Dat ze maw geen enkel concrete oplossing naar voor heeft gebracht, zoals we van het VB gewoon zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is ook de enige werkbare en bijvende oplossing voor onze problemen. Zorgen dat het ginder beter word en zij daar ook een menselijk bestaan kunnen opbouwen. Hier ben ik het 100% met je eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook d�*t nog? Is het niet eenvoudiger om gewoon te zeggen: jullie mogen naar hier komen maar enkel op jullie eigen kosten? Dewael hééft trouwens ook iets in die aard gezegd.
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() Je begint echt wel door de mand te vallen door telkens te proberen de discussie af te leiden naar andere onderwerpen wanneer je geen argumenten meer hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dewael heeft laten uitschijnen dat ze geen geld meer zouden krijgen, maar niet dat ze op eigen kosten moeten gaan leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is dat waar maar het moet ook kunnen! Wie gaat dat echter betalen als Vlaanderen al elk jaar bijna 7% van zijn bruto nationaal produkt aan Wallonië afstaat als solidariteit terwijl Belgique zelfs lang niet de beloofde 0,7% solidariteit haalt ten behoeve van het 'Zuiden'?
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal de uitzending nog een bekijken maar ik dacht gehoord te hebben dat Dewael het als voorwaarde stelde dat in het eigen levensonderhoud moet kunnen voorzien worden door ouders en grootouders om ook hen nog naar hier te kunnen halen.
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
Het zou veel beter zijn om iedere partij om de zoveel dagen een halfuur alleen in de studio te zetten. Een moderator een vraag te laten stellen in de trend van: Het probleem van de gezinshereniging hoe lust uw partij dat op. Dan het antwoord van die partij erop en de mensen bvb. een afgemeten tijd geven om te antwoorden en daarna een volgende vraag. Geen onderbrekingen of tussenkomen door niemand. Dat zou pas verhelderend zijn ipv het door mekaar geschreeuw dat nu voor een debat moet doorgaan. Voila se das een concrete oplossing.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Soms denk ik vooral dat ze bang zijn dat het VB wel degelijk een oplossing klaar heeft... Ik weet nog een debat waarbij iemand honend aan FDW vroeg hoe hij dat allemaal ging betalen want het ging toch wel ettelijke miljoenen kosten om hun ideetjes uit te voeren. Waarop FDW heel droog antwoordde dat ook de splitsing van de SZ in hun programma stond en dat daardoor héél wat miljoenen vrijkwamen... En toen zijn ze maar over iets anders begonnen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar men moet willen en durven. Om te beginnen moet men het huidige systeem van ontwikkelingshulp gewoon opdoeken samen met de geldverslindende NGO's. Die kosten meer aan mensen die hier op een kantoortje zitten, dan aan wat er naar de derde wereldlanden gaat. Lonen van 6�*7 duizend € per maand zijn heel normaal in de NGO's. Terwijl iemand die hier het zelfde werk doet er slechts 2�*3 per maand verdiend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Zelden zo hard gelachen als toen..... ik krijg er nog de slappe lach van als ik er aan denk...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 mei 2007 om 14:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten staat op stal. FEIT is dat Belgique lang niet de 0,7% solidariteit met het 'Zuiden' haalt die overeengekomen werd. En het ziet er niet naar uit dat dit vlug zal veranderen. Wallonië heeft onze solidariteit 100 maal harder nodig. Een van de redenen waarom het NIET lukt kan deze zijn: Citaat:
![]() |
![]() |
#175 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En btw, moeit u nie met hun cultuur, als dat nu eenmaal is hoe de zaken er gaan, dan heb ik mij daar nie mee te moeien. En als ze daar willen emanciperen, dan zal het gebeuren, net zoals het bij ons is gebeurd. Dat typische westerse trekje van alles te willen forceren is slecht - de vrouw heeft zich hier toch ook geëmancipeerd? Ookal werd ze onderdrukt door de hele mannenwereld? Daar zal dat, vanaf ze het echt strontbeu zijn, ook gebeuren. Geloof mij, ik heb al lang niet zoveel kunnen lachen met alle vb-voorstanders, de standpunten van het vlaams belang zijn in mijn ogen pure miereneukerij en zijn racistisch. En het ergste vind ik da ze nog zo hypocriet zijn om et nie toe te geven. Ze zat toch wel me ne mond vol tanden wanneer de winter zijn uitspraak nog es ter sprake kwam eh? Soms vraag ik mij echt af waarom we nie gewoon iedereen kunnen laten doen waar ze zin in hebben.. wilt ge nen hoofddoek? draagt der ene. wilt ge ne miereneuker zijn? zijt der ene, maar zorgt der dan nie voor da die met hun hoofddoek de dupe zijn van u gezeik.. zolang ge niemand kwaad doet, mij al gelijk, maar et zijn nie zij die u ix doen eh? Kvraag mij af: met hoeveel migranten zijt ge al in uw leven in contact gekomen? Kan mij voorstellen da ge der al veel last van hebt gehad? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Schepen
|
![]() whahahahaha, dienen gentsen allochtoon is de max! Tot twee maal toe moet Bracke hem verbeteren, omdat ie totaal verkeerd redeneerde
![]() Morel heeft een sterk debat gevoerd, volwassen en met kennis van zaken |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zie jij trouwens het "verzorgen" van bejaarde ouders als men beiden hele dagen buitenshuis werkt? Het inhuren van een privé-verpleegster of zo? Het "klinkt" toch zo netjes poco om onmiddellijk te vertellen dat "wij" onze ouderlingen "dumpen" terwijl die brave allootjes toch zo goed voor hen zorgen ! Een deel van mijn familieleden zijn werkzaam in zowel verpleging als bejaardenzorg. Misschien wordt het even tijd dat jij eens binnenskamers gaat kijken bij onze allochtoontjes die hun ouderlingen niét dumpen! Je weetwel: de hoogstaande cultuur waar wij nog een poepje aan kunnen ruiken! Ik vrees dat je even anders zal piepen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Schepen
|
![]() Wat me in dit debat eigenlijk vooral opviel, was hoe al de meningen heel dicht bijeen lagen. Zoveel verschil zag ik bijvoorbeeld niet tussen de mening van De Gucht en Morel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Desalniettemin moest er hier toch weer ene over de racisten van het VB beginnen. Het 70-puntenplan hadden we al gehad.
![]() |