![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is ineens opvallend stil in deze thread, nietwaar?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister-President
|
![]() Maar gij vond de groei van het aantal allochtonen toch een goede evolutie omdat die meestal links stemmen?(een bewijs dat ze onderwijsachterstand hebben). Uw groep zou toch meer schrik moeten hebben van die mannen dan van het VB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over welke mannen heb je het nu precies?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat heeft dat te maken met het feit dat ik de groei van het aantal allochtonen een positieve evolutie vindt? De overgrote meerderheid van die allochtonen houdt zich immers niet bezig met de verwerpelijke praktijken uit jouw voorbeelden...
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() altijd maar weer religie die voor onverdraagzaamheid zorgt
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ow... kom je vele undercover allochtonen tegen in de dark room then?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je alstublieft stoppen met die persoonlijke aanvallen? Dit is de laatste keer dat ik het vraag. De volgende keer zal ik gebruik maken van het driehoekje.
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat een belachelijke opmerking. En nog wel één die twee vette koeien van vooroordelen bevat, nl. dat allochtonen niet zouden voorkomen in het homomilieu en dat homo's zich steeds ophouden in dark rooms. Daarbij komt nog dat ze compleet naast de kwestie is.
![]() |
![]() |
#171 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() gevoed van kindsaf met religieuze onverdraagzaamheid.
![]() |
#172 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg, jouw avatar, is dat een surrealistische Mondriaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() Tot op zekere hoogte. Mijn moslimvrienden vertellen me dat stelen van moslims niet mag, net niet hetzelfde als stelen mag niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb intussen een heel dagboek van persoonlijke aanvallen van jou. Moet ik die allemaal in 1 driehoekje melden of moet ik op het driehoekje klikken voor elke aanval van je? Let me know. Tenzij je mod kennissen hebt, heb ik genoeg materiaal om je te laten bannen. (4 punten per persoonlijke aanval, ban op 10 punten, ik kan je intussen 8 keer laten bannen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Nu; als de dhimmi vrouwen nog veel lastig gevallen worden door de übermenschen zullen ze op termijn vaneigens nog smeken om aparte zwemuurtjes, in burqini |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() doet er niet toe. Mensen vallen homo's enkel lastig omdat ze van thuis uit religieus zijn opgevoed, van daaruit moeten denken dat homosexuelen minderwaardig zijn en van daaruit echt denken dat men het recht heeft om die lastig te vallen.
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
Maar... dat betekend dat we de woorden van God/Allah strafbaar moeten stellen. Tenminste als we willen dat homo's zich tenvolle kunnen ontplooien in de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |