![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haat prediker. Ik dacht dat je daar niet van hield?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In de Congo noemden ze dat "evolués".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als u in Antwerpen leefde dan was u misschien ook een voze VB'er geworden, beste mr. Systeem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent belgicist dus u moet maar de erfenis van Leopold II dragen, schat. Ik als Vlaams-Nationalist neem daar afstand van. Het geld ging toch naar Brussel en Antwerpen. Wie weet heb je er je broek aan te danken maar ik neem daar afstand van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij was even raciaal ingesteld als Hitler. Voor hem telden enkel de zwarten en de blanken moesten boeten. Als het Vlaams Belang sprak zoals hij deed met verwisseling van het kleurtje dan waren ze al bij wet verboden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
|
![]() Malcolm X zijn exacte woord was "huisnikker". Hij beschreef zichzelf als een "veldnikker".
"Huisnikkers" zijn van die negers die werken, belastingen betalen, gestudeerd hebben, kortom een leventje voor zichzelf willen opbouwen. "Veldnikkers" zijn de arme sukkelaars, gediscrimineerd, werkloos, kansloos...