![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams Belang 95,7 %...
rookverbod op café... inhaalverbod vrachtwagens...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Staatssecretaris
|
![]() vrij juist lijkt mij
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Nu snap ik het ff ook niet meer wat je me wil duidelijk maken ![]() Maja mss ligt t ook aan het feit dat ik door mijn opleiding niet zo vaak meer hier kan en kon zijn ![]()
![]() |
![]() |
#166 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat was jouw standpunt en dat van VB?
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben voor algemeen rookverbod ook op café, Vlaams Belang enkel op restaurants
ik ben voor algemeen inhaalverbod voor vrachtwagens, Vlaams Belang niet...
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat niet iedereen zo'n partij- en ideologieslaafje is die zijn antwoorden zit bij te sturen om toch maar bij de 'juiste' partij uit te komen?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 28 mei 2007 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga de VRT aanklagen. SP.a op nummer één zetten, bij mij... dat doen ze niet ongestraft!
![]() Maar de impact van je keuze van thema's is echt wel van belang. Ik dacht eerst dat je er maar ééntje mocht aanduiden (staatshervorming). N-VA stond toen op twee, en PVDA+ bengelde ergens onderaan (broederlijk bij LijstDedecker). Toen ik zag dat je er meerder kon aanduiden (staatshervorming en sociale zekerheid), duikelde N-VA naar beneden, en klommen Groen! en PVDA+ stijl naar boven. Eén vaste waarde in alle stemtesten: VLD scoort altijd slechtst. En daar ben ik -oh, zo- trots op! ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 28 mei 2007 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel ben ik ervan overtuigd dat België stap voor stap ontmanteld moet worden. Het door de strot duwen van de mensen is niet legitiem.
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
N-VA........59,9% LDD..........59,6% PVDA........57,4% GROEN!.....56,9% SPIRIT......52,6% VLD..........52,4% SP.A.........51,4% VB............45,3% CD&V........44,6% Zo mogelijk nog onwaarschijnlijker... Ligt allemaal wel heel dicht bij elkaar ook... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Idd grote verschillen, nu staat PvdA duidelijk afgetekend eerste bij mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals verwacht staan bij mij de liberale partijen bovenaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik wil een optie andere mening...
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en VTM herleidt het debat tot een duel Leterme-Verhofstadt verkiezingen gaan over veel meer dan 2 mensen ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 29 mei 2007 om 06:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() Tja en dat zeggen mensen die tot voor kort op het graf stonden te spuwen van Van Tastenhoye....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |