![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de andere zouden er gratis taalcursussen moeten komen. Hoe stigmatiseer ik dna een 'ganse bevolking'?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik weet zeer weinig van het FDF. Als die deze technieken toepassen, dan vind ik deze evenzeer verachtelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u zo belerend doet tov uw klanten, zul je toch niet veel volk over de vloer krijgen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is de staatshervorming aan u voorbij gegaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen klanten. Ik ben immers een werkmens. Een werkmens die het kotsbeu is dat de politiek in dit land altijd in de richting wordt gestuwd van communautaire "problemen", die geen problemen zijn... Er zijn veel belangrijkere problemen in dit land dan de verfransing van de Brusselse rand.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Die kleinlinkse partijtjes blijven hopelijk klein...
Zo'n bende idioten... Tweetalige affiches in BHV... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en daarmee kan je officiele documenten ontcijferen...
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de verfransing van de Brusselse rand geen belangrijk probleem is, geef dan uw ontslag bij uw Vlaamse werkgever... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rijkeren vertikken het vaak zich te integreren. En om die hogere sociale groep gaat het vaak in de Vlaamse Rand van Brussel: mensen met (veel) geld die hun bezittingen in Brussel verkochten om een grote en rijke villa in de Vlaamse Rand te kopen (niet zelden met een grote tuin). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is OpenVLD uw partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hoe denk je de franstalige 'FDF bourgeois' van de franstalige 'niet-FDF bourgeois' te onderscheiden? Taalcursussen stimuleren vind ik een nobel doel, maar je ontwijkt het feit dat er mogelijk mensen zijn die de taal (nog) niet machtig zijn en dit in een drietalig land, (ook arme) mensen dus, die niet weten waar hun correspondentie over gaat. Bevolkingsgroep, stelde ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Raf leeft in zijn eigen droomwereld.
Ga maar eens aan de vlamingen in Sint-Genesius-Rode zeggen dat de verfransing van geen probleem is. Ze smijten u daar dan van de hoogste toren. Door de verfransing is zelfs het gemeentebestuur bijna onbestuurbaar geworden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men mag zich trouwens redelijkerwijze afvragen wat mensen die volkomen Nederlandsonkundig zijn wel komen doen in een Vlaamse gemeente? Is dat beetje integratiebereidwilligheid voor u dan misschien niet nodig? Mocht ik immers naar Wallonië verhuizen, dan volg ik een vervolmakingscursus Frans en zal steeds de moeite doen mij in het Frans uit te drukken. Bij de bakker, aan de gemeentelijke infobalie, in een gesprek met m'n Waalse buurman, enz. Blijkbaar is die vanzelfsprekende hoffelijkheid voor u niet vanzelfsprekend, en keert u de rollen liever om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is het niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat gelooft u zelf toch niet. Sinds wanneer is SGR tweetalig? Het zijn juist de franstaligen dien problemen veroorzaken door het nederlandstalig karakter van SGR en het vastgelegde taalgebied niet te respecteren. |
|
![]() |
![]() |