![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dus who cares dat het VB "even ver staat als twintig jaar geleden". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Amaai, Dewever werd nogal weggeblazen in dat debat. Die heeft nog wat PR-training nodig alvorens die nog eens tegen een Dewinter staat.
Maar inhoudelijk vertaalden ze allebei erg goed hun partij-visie, visies die allang gekend zijn.
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste wel hoor. En deze droom valt duidelijk onder die laatste categorie. Neem het van me aan: die Vlaamse onafhankelijkheid zal er nooit komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maja tis normaal hoor Raven dat je voor je eigen partij kiest, das nogal wiedes ![]() Laat mensen van andere partijen beslissen.
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar alle gekheid op een stokje: Philippe De Winter is daar onder het oog van kijkend Vlaanderen afgegaan als een gieter. Veel meer dan wat schelden en beledigen heeft hij niet gedaan. Bart Dewever bleef er stoïcijns onder en daarom alleen al is hij de duidelijke winnaar van dat debat. Bovendien kon Philippe De Winter geen speld tussen de argumentatie van Dewever krijgen. Als er iemand nog wat mediatraining nodig heeft, dan is het wel Philippe De Winter... Edit: en ik ben geen lid, van geen van beide partijen en kan dus objectief oordelen, in tegenstelling tot een doorwinterde Vlaams Blokker zoals jij.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 8 juni 2007 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 8 juni 2007 om 20:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister-President
|
![]() Die is raak, Robert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, geweldig raak! Die Vlaamse onafhankelijkheid zit er nogal aan te komen...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
mocht Dewever in zijn columns steeds uithalen naar de SPA en titti quanti. het zou rap gedaan zijn bij de morgen hoor... En het feit alleen al dat ze FDW nooit zullen uitnodigen zegt veel meer dan duizend woorden. FDW is een bedreiging voor hun gesubsidieerde positie. FDW is ieamnd die inderdaad de progressieve zelfberduipingscultuur zou droogleggen. Akkoord FDW zou ook toehappen... Maar niet om de nuttige idioot van de morgen te spelen. hij zou even hard de multicul en links berkitiseren als op zijn eigen website.. liever gevreesd door tegenstander alla de morgen dan schijnheilig bemind enkel en allen om rechts af te blokken. We hebebnd at trouwens de laatste week(en) enorm gezien bij LDD.Dedecker en verstrepen hadden geen oog meer voor paars. Ze gingen volledig op in het verhaal... mediaandacht voor Vb bashing. Dedecker zocht dat overigens zelf. De media moet mij meer steunen" ik ebn wapen tegen het VB...". En wonder boven wonder plots alle dagen dedecker vs het VB. Maar het gevolg in de peiling was. VB groeide en LDD kreeg stemmen van links. Laatst gewijzigd door ilfalco : 8 juni 2007 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister-President
|
![]() België is als instelling enorm verzwakt de laatste jaren. Je moet echt blind zijn om dat niet te hebben gezien. Maar soit, ik had het eigenlijk meer over wat robert over links zei.
|
![]() |
![]() |