![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik zo nog niet ... Als die vergunningen in orde zijn ....
En de plaats is groot genoeg en aangepast ... Waarom niet ???
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je vindt er blijkbaar wel wat over op het net:
http://www.slate.com/id/2079214/ Er bestaan verschillende manieren om tot een "racistische hond" te komen: 1. zelf aangeleerd gedrag 2. onbekendheid met sommige lichaamstrekken (bvb. huidskleur) 3. ooit één onaangename ervaring gehad met iemand met bep. huidskleur Meestal is dit gedrag ook zelfversterkend: als een hond blaft naar iemand met donkere huidskleur, en die wijkt terug, dan wordt dat beschouwd als een overwinning.
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je mag toch leeuwen houden? zolang je de dingen van de dierenbescherming maar volgt. Waarom zou ik geen leeuw mogen houden in mijn opslagplaats? Het beestje heeft dan tenminste een uitloop.
Hij werd uiteraard alleen 's nachts vrijgelaten: overdag sliep hij in zijn kooi. Het bleek zéér efficient te zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 juni 2007 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Negatieve indrukken omzetten bij een angstige of agressieve hond is niet zo simpel als het lijkt. Ik hoef geen raad te gaan vragen aan andere dierenpsychologen, e.d. om te weten dat bepaald gedrag aangeleerd en versterkt kan worden. Het afleren gaat al een stuk moeilijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Edina natuurlijk. Altijd 100% zeker!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Minister
|
![]() Vrij rondlopen.
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niks vrij rondlopen.
De opslagplaats is 's nachts gesloten. Het is niét de bedoeling dat JIJ er vrij rondloopt: dat bepaalt de eigenaar. De eigenaar laat in ZIJN eigendom vrij rondlopen wie hij wil! Overdag kunnen de werknemers er vrij rondlopen en dan wordt de leeuw in zijn kooi gezet. 's nachts hoeft er geen mens binnen te gaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() @circe: De lijst van dieren die gehouden mogen worden (positieve lijst)
Uit de uitleg over de Dierentuinencommissie: Citaat:
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 8 juni 2007 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister
|
![]() heb geprutst, sorry!
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 8 juni 2007 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Minister
|
![]() ..dubbel
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 8 juni 2007 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister
|
![]() Speelt geen rol.
Mooi verhaaltje om mee af te komen op café, dat wel: "Hey gaste!!! Bij mij zullen ze nie inbreke, ik he'm ne leeuw in m'n magazijn lopen!!! Alom hilariteit en geef hem nog een pint.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 8 juni 2007 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Daar heeft het niets mee te maken. Leeuwen mogen sowieso niet door particulieren als huisdier gehouden worden. En gelukkig maar!
Laatst gewijzigd door Edina : 8 juni 2007 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom?
![]() |
#176 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister
|
![]() Je kan altijd aanvragen om bepaalde dieren te houden zelfs al staan ze niet op de positieve lijst die Steven hierboven linkt. Niet dat men voor een leeuw toestemming gaat geven, maar je kan het aanvragen en bijgevolg is het niet sowieso verboden, toch?
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb je daar een bron van? Wat is dan de Zoo van Olmen? een openbare instelling? Wat zijn circussen? Openbare instellingen?
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom mogen leeuwen niet door particulieren gehouden worden?
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 8 juni 2007 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |