![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand heeft wat tegen fitnessen. Een fietstocht of een uurtje joggen, een mindervalide mee uit wandelen nemen of een paar uur werken in de tuin, heeft echter ook een goed effect op je gezondheid. Dit kost niets behalve de moeite. Iets dat je niet kan zeggen als je een aantal kinderen een paar keer per week naar een fitnesscentrum stuurt.
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is traag van begrip zijn typisch voor Asatru-aanhangers?
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het gaat er hier over dat Groen! blijkbaar vindt dat de kiezer geen gelijk heeft, dat de kiezer zich vergist heeft. De ideologie is voor groen! belangrijker dan de democratie. Wanneer de kiezer rechts stemt, dan is hij verkeerd en moet daar geen rekening mee gehouden worden.
Hun visie van democratie is dat de burger de kans krijgt om akkoord te gaan met hun ideologie. |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pardon?
Ik ben ook een Limburgse.
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#171 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die fascistische instelling had hij vroeger ook al, en die is hij niet verloren bij zijn overstap van extreem-rechts naar extreem-links.
|
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() ![]() nu weet ge hoe ze in vlaamsnazionalistische kringen over 'de limburg' denken. ![]() maar trek het u niet aan. de gemeenschappelijke haat jegens walen en vreemdelingen is vast ZO knus en gezellig dat het de interne stammentwistjes overstemt. |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ge moet eens een boek lezen over fascisme. ofwel moet ge eens aantonen waar ik fascistisch ben. btw, als antifascisme in de aanval gaat is dat nog geen fascisme hé. als de springbok met z'n hoorns dreigt wordt het nog geen leeuw hé. |
|
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh. Zo knap gevonden! Nu ligt het hele Vlaamse kamp in de touwen omwille van die spitsvondigheid. Chapeau.
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, echt man, h�*ten dat wij die Walen doen. H�*ten. Ik moest donderdag voor mijn werk naar een afdeling van onze firma in de buurt van Mons. Je kunt je gewoon niet voorstellen hoe verzuurd en met welk een misantropisch gevoel ik daar de hele dag rondgelopen heb. En 's avonds toen ik terug thuis was een half uur aan een stuk mijn mond staan spoelen met zeep omdat ik ginds Frans gesproken heb.
|
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Internaut representatief stellen voor het Vlaams-nationalisme is hetzelfde als de ganse homobeweging gelijkstellen met Raf. Of de linkerzijde van het politieke spectrum met mensen als jezelf of Bhairav.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 16 juni 2007 om 10:08. |
![]() |
![]() |
#178 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik had beter het woord "fanatiekeling" of "extremist" gebruikt. |
|
![]() |
![]() |
#179 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#180 | |
Parlementslid
|
![]() Mitgard stelde :
Citaat:
- het fascisme deporteerde vele "goeden"; - vele zogenaamde "slechten" bleven hier vegeteren (bij hun moeke); - jij ben nog hier, dus .... je hebt kans fascistisch te zijn door je "werkzame" (moeke)levenswijze. Naschrift. Niet preutelen : "die oorlog is al jaren afgelopen" ... je bent limburger ... gesnopen ?