![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moeten we ons daar bij voorstellen? Een paar groot uitgevallen aanlegsteigers langs de Ieperlee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met zo'n gastje heb ik al dikke ambras gehad, die stak over toen het rood was en maar vuil kijken naar mij. Ik raampje naar beneden, bleek die kerel higher than the sky. Heb ik het daar maar bij gelaten, wie weet wat voor ziektes loop je van zo ene op ![]() BTW: wat is patineren?
![]() |
![]() |
#165 |
Parlementslid
|
![]() Is het niet simpeler om dat in een brief te schrijven en al rijdende onder zijn ruitenwisser te steken? Tegen dat ge dat allemaal hebt geroepen plakt er een tegenligger op uw snuit....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zou ik nu me mijne velo ni door t rood rijden als er geen kat aankomt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik moest het zelf ook opzoeken, hoor.
pa·ti´ne·ren overgankelijk werkwoord; patineerde, heeft gepatineerd 1 kunstmatig patina aanbrengen op ´pa·ti·na het patina 1 edelroest, koperroest 2 gewaardeerd kenteken van ouderdom |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een hekel aan iedereen die mij geen voorrang geeft, of die langzamer rijdt dan 300 km/u.
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2.Bumperklevers en mensen die denken dat je iets aan de file kunt doen 3.Een zwerm wielerterroristen euh pardon wielertoeristen die het nodige vinden om op een drukke zatermiddag een belangrijke doorgangsweg vast te rijden Maar mijn grootste ergernis (toen heeft het niet veel gescheeld of ik had een moord begaan): een vrachtwagen die geen voorrang verleende maar aan volle snelheid doorreed-ik kon mijn wagen nog net in achteruit wringen en ben volle gas achteruit gereden, of daar nu iemand achter mij stond of niet, anders was hij aan volle snelheid frontaal op mijn auto gereden-toen ben ik hem achternagereden en heb de chauffeur uitgekafferd waar zijn baas bijstond (had ik hem direct in mijn handen gehad was ik hem waarschijnlijk te lijf gegaan: mijn zeven maand zwangere vrouw zat toen bij mij in de auto) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Patineren (van het Franse patiner = schuiven/schaatsen) is het doorspinnen van de wielen op het wegdek.
Is eigenlijk Brussels dialect dat ook gangbaar is in Vlaams-Brabant, dacht ik.
Koop nooit nog de merken die reclamespots maken met negers of makakken. Laatst gewijzigd door Daphne : 13 juni 2007 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister-President
|
![]() Waarom bent U kwaad? U woont in Wilkrijk, ook een dorp gelijk een ander!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister-President
|
![]() Die gemeenten liggen niet aan de Ieperlee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer daar wagens met een Belgische driekleur beschadigd worden, voel ik me daar als Belg inderdaad niet welkom.
![]() |
#177 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit stoort mij: ik ben op een baan waar je 90 mag, 75 aan het rijden. Rustig, veilig, genietend van het landschap en op mijn gemak want ik ben ruim op tijd vertrokken. En dan komt een of andere spast in mijn gat kleven omdat die per se 90 wil. Zeer ergerlijk!
Hier is een boodschap voor die mensen: het is niet omdat je 90 mág rijden, dat je 90 móet rijden. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 13 juni 2007 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Waarom rijde (opgepast: veralgemening) alle hollanders tegen 70 de autobaan op? Ergerlijk, zeker bij wat drukker verkeer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() |
![]() |
![]() |