![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() al jaren wordt er gedacht dat die BUB eigenlijk een parodie is van zogeheten VlaemSS-nationalisten om belgicisten belachelijk te maken. Het is dan ook nòg grappiger om elke keer opnieuw vast te stellen dat dat niet zo is en die mannen dat dus werkelijk menen. Die Bruno Yaminne, dat is toch die typ die eens pleitte voor de aanhechting van de helft van Frankrijk, Nederland en Duitsland, niet? Een echte psycho als ge het mij vraagt, maar soit. "kom tot inkeer nu het nog kan", dat doet meer denken aan sektes dan aan politieke partijen.
Allé vooruit, doe zo verder jongens. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Schepen
|
![]() Uit de blog van Bruno Y. :
"Ca. 13 u ben ik gaan stemmen in Korbeek-Lo. Ik heb zowel voor Kamer als Senaat gestemd op OPEN VLD, de enige rationele en doelgerichte keuze tegen het fascistoïde, nationalistische discours van het Kartel van de Haat." ![]() ![]() ![]()
Nam sine doctrina, vita est quasi mortis imago! Laatst gewijzigd door Blazer : 20 juni 2007 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toch kan ik er niet écht genoegen in scheppen. Het is jammer om te zien hoe een groep, die toch ooit uit een soort idealisme is begonnen, verzandt en strandt. Door een megalomane voorzitter, door strijd tussen diverse facties, door puur jeugdig amateurisme en noem maar op. Het is ook niet zo dat het belgisch unitarisme geen goede argumenten zou kunnen hebben. Niet dat ik het ermee eens zou zijn maar toch. De BUB was wel een zeer slechte vertolker van deze standpunten. Niet alleen omdat ze d'r eigen koers niet kon bepalen maar ook door de discussietechnieken en kwaliteiten van haar aanhangers. Moddergooien naar tegenstanders is al niet chic, maar de manier waarop was kinderachtig en puberaal. En het zwartmaken van 'afvalligen' is iets wat alleen sektes doen. Weggaan bij de BUB is in ieder geval geen verslechtering geweest voor een aantal mensen. Kim en Patriot! zijn in ieder geval volwassen debaters en Patriot! lijkt zelfs een gevoel voor humor te hebben ontwikkeld. Ondanks (of misschien dankzij) de waarschuwingen van Kim lijkt Bruno haar met rust te laten. Ik weet niet precies waarmee ze heeft gedreigd maar het lijkt effectief. Misschien heeft ze het op de manier gedaan zoals ik altijd bij de tandarts doe. Op het moment dat ik in de stoel zit en hij zich over me buigt, pak ik hem stevig bij zijn ballen en zeg: 'We gaan elkaar geen pijn doen hé?' ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister
|
![]() Hoe meer vuurwerk, hoe meer vreugd zou ik zeggen. De reacties van Hans1 op de dood van Karel Dillen waren dan ook onmenselijk zoniet barbaars. Dat zijn clubje nu aan twist en amateurisme ten onder gaat, daar kan ik dan ook smadelijk om lachen.
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zei hij dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
"De Duitsers, dat waren wel de vijand hé Vandenberghe!" Die knaap is duidelijk in staat tot haat door de generaties heen. Nog een geluk dat die niet in de Balkan geboren was of die zat binnen zestig jaar nog wraakacties te plannen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
Jij komt nooit bij mij binnen ![]()
![]() |
![]() |
#168 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
nu werden er ook aulma's vol geduwd... Het grote probleem echter nu is, dat als je toekomst ziet in belgie, en je van gedacht bent dat dit land beter zou draaien unitair, dat je GEEN ENKELE manier hebt om dat ook duidelijk te maken. Men kan kiezen voor splitsen of als een aaneengenaaid gedrocht van frankenstein verder te strompelen. Maar een keuze voor eenheid kan men niet maken. De logische 3 de keus ontbreekt dus. In dat opzicht zou een partij die naar nationale eenheid streeft voorrang moeten krijgen op de andere kleine partij'jes die enkel met punten en komma's verschilt van de rest.Het is niet de bub te zijn die meer aandacht moet krijgen, maar wel het id van unitarisme.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Burger
|
![]() Is het jullie ook al opgevallen dat 'de geschiedenis van de BUB' plots verdwenen is van Bruno's blog?
Zou hij een dagvaarding gekregen hebben?
![]() |
#170 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() In alle eerlijkheid moeten we wel zeggen dat de manier waarop Yaminne anderen door het slijk haalde onverantwoord was. Dan heb ik het niet alleen over de moddercampagne maar ook over de hoogst subjectieve inhoud. Alleen Yaminne was blijkbaar goed genoeg in de BUB, hij was het enige richtpunt. Al de anderen waren door en door slecht. Doorwinterde gebruikers van dit forum weten wel beter. We kennen allemaal de tientallen gebruikersnamen waaronder Yaminne zijn hysterische haat en scheldpartijen lanceerde. Zodoende is het eigenlijk niet meer dan normaal dat die laster van het net werd gehaald. Ik beklaag mensen als patriot dat ze opgescheept zitten met zulke personen.
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() Nooit erop vertrouwen dat vuile was blijft liggen. Heeft iemand de teksten (tot hoever waren we eigenlijk? deel 3?) opgeslagen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Minister
|
![]() Ze staan allemaal nog in google cache. De betrouwbaarheid ervan, op sommige anekdotes na, ligt echter zeer laag.
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() You took the words right out of my mouth |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ja, het zijn altijd de anderen,niet ? Dat kan Hij niet toegeven, Hij weet het namelijk allemaal beter!
Laatst gewijzigd door Miguelito : 21 juni 2007 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Miguelito : 21 juni 2007 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bruno heeft blijkbaar dreigementen gekregen van enkele mensen - niet Kim, uiteraard - die niet opgezet waren met zijn vrije meningsuiting. Hij gaat zich dan ook even beraden over de toekomst van zijn teksten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Gouverneur
|
![]() Geen dreigementen, enkel juridische raad.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kennen dat... Indertijd hebben de bubbels via pb me ook tot tweemaal toe aangekondigd dat ze klacht tegen me gingen neerleggen en me voor de rechter slepen als ik in de toekomst nog verdere "interne documenten" van de BUB op het forum zou durven zetten. Dat was toen ook "juridische raad", zeker?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() Wat een broekschijter, hij trekt zn woorden al in.
![]() |
![]() |
![]() |