![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Afschaffen, dat CGKR! | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
150 | 72,46% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
39 | 18,84% |
Ik wil wel ja zeggen, maar uit angst voor een proces zeg ik het niet luidop |
![]() ![]() ![]() |
13 | 6,28% |
Kan me geen moer schelen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 2,42% |
Aantal stemmers: 207. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() Bon, geen reacties meer... Is iedereen nu akkoord dat wie tegenstander is van het CGKR gewoon een totaal verkeerd beeld heeft van het CGKR?
![]() |
#162 |
Parlementslid
|
![]() Goed geprobeerd... maar helaas!
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
meehuilen met de wolven... meelullen met de politici... meejanken met de honden... mee brullen met de leeuwen ? verboden ! "ik denk... " ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerder niet ! en dat zal nog heel lang duren... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand enig idee wat dit gewauwel moet voorstellen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Minister-President
|
![]() Ik vermoed dat ze gewoon zonder argumenten zullen voort discussiëren, ofwel deze thread negeren om dan in een andere thread met de hier weerlegde argumenten opnieuw te gaan kappen op het Centrum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() ge bedoelt het argument dat links niet van grond geraakt omdat ze te veel sporten en te veel naar de cinema gaan? (studie)
Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 juni 2007 om 19:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van rechtlijnigheid kunnen we het CGKR alvast niet beschuldigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het cgkr is een onding, en doet zoveel aan racismebestrijding als gaan te liggen. Alleen als het VB in het beeld kan komen, DAN zijn ze er als de kippen bij, ten onrechte trouwens. Als het VB werkelijk zo racistisch zou zijn als steeds maar afgeschilderd, dan hadden ze al lang niet meer bestaan. Het eerste proces was een lachertje, en een tweede zaler niet komen. Het CGKR daagt NOOIT een vreemdeling voor de rechter wegens racisme, toch staan bijna alle dagen de kranten vol van racistische daden tegen onze bevolking door bepaalde groepen of enkelingen allochtonen. Dat ze DAAR eens werk van maken, maar dat doen ze niet. DUS : ze maken hun naam niet waar en zijn ze overbodig, sterker nog : een smet op ons blazoen!
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Racisme moet onmiddellijk uit de strafwet. Racistische geesten bekeer je niet met de roede, maar met een hart dat voor iedereen even snel en even hard slaat. Precies daarin faalt deze misdaadorganisatie. De bekering van een racist begint met te wijzen naar het hart dat God (de natuur) ons gaf. Niet toevallig heeft dat bij iedereen dezelfde kleur, we willen immers allemaal hetzelfde; vrede voor onszelf en voor degenen die we lief hebben. Het CGKR heeft daar wellicht nog nooit van gehoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat ge geen andere mening moogt hebben en meelopen met de hoop en voor de rest uw mond moet houden !
meehuilen met de wolven... een Vlaamse Leuuws brult en dat is verboden !
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() veel meer dan die aanstootgevende en provocerende foto van u.
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de andere foto met die man in zijn blote kont in de duinen was niet aanstootgevend en provocerend.
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
God erbij sleuren helpt ook niet, want waar die in de politiek verschijnt, heeft het alleen maar tot slachtoffers geleid. Ik ben zelf Christen, maar uit de politiek en het straatbeeld moet alles wat naar godsdienst ruikt, het best verdwijnen. Elke godsdienst preekt discriminatie en draagt ze uit want "enkel wij zijn de goei" is niks minder dan dat: racisme. Afschaffen die handel, en zeker geen bedienaars van gelijk welke eredienst nog laten onderhouden door de staat, en nog minder de gebouwen enz... Als mensen werkelijk een godsdienst willen beleiden zullen ze wel herders vinden die dat goedkoop doen of leggen ze maar samen. Maar toch niet op de kosten van de andere burgers? Versta me niet verkeerd: ik heb niks tegen een hoofdoek, want als mijn vrouw haar krollen inheeft, draagt ze er ook een! ![]()
![]() |
![]() |
#178 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Degenen die ze verdedigen komen allemaal uit een minderheidsgroep wil u zeggen. Want dat is de realiteit. De laaggeschoolde vlaming die eenzaam overblijft in een migrantenwijk en er dag in dag uit gepest wordt, die zijn klacht wordt niet gehoord hoor. Over de joden mogen de meest groffe dingen worden uitgekraamd door migranten. Dan is het geen racisme. Maar een blanke die hetzelfde doet, kan maar beter een goede advocaat hebben. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 24 juni 2007 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sorry er zijn verhoudingsgewijs doodsimpel veel meer 'rechtsen' dan 'linksen' in Vlaanderen. 'Extreem-links' in de zin van PVDA, CAP enz hebben bijna niemand anders dan miltanten want er stemt verder geen kat op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |