Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Afschaffen, dat CGKR!
Ja 150 72,46%
Nee 39 18,84%
Ik wil wel ja zeggen, maar uit angst voor een proces zeg ik het niet luidop 13 6,28%
Kan me geen moer schelen 5 2,42%
Aantal stemmers: 207. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juni 2007, 16:20   #161
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Bon, geen reacties meer... Is iedereen nu akkoord dat wie tegenstander is van het CGKR gewoon een totaal verkeerd beeld heeft van het CGKR?
Oud 24 juni 2007, 16:35   #162
Jukes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Bon, geen reacties meer... Is iedereen nu akkoord dat wie tegenstander is van het CGKR gewoon een totaal verkeerd beeld heeft van het CGKR?
Goed geprobeerd... maar helaas!
Oud 24 juni 2007, 18:59   #163
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Het VB is verantwoordelijk voor een groot deel van de misdrijven in belgie. Mede dankzij het herbergen van criminelen maar ja dat mag niet gezegd worden natuurlijk

Bron?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 19:03   #164
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Had dat iets met discriminatie of racisme te maken? Neen dus! Waarom zou het CGKR zich er dan moeten aan te pas komen????

Het CGKR is zo hypocriet als maar zijn kan.
Oud 24 juni 2007, 19:10   #165
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Bullshit. Het CGKR vormt helemaal geen rem op de vrijheid van meningsuiting.
op den duur mag je helemaal geen mening meer hebben !

meehuilen met de wolven...
meelullen met de politici...
meejanken met de honden...

mee brullen met de leeuwen ? verboden !

"ik denk... " "watte... gij denkt ?! racist, homofoob !!"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 19:16   #166
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Eens een voorbeeldje geven van wat die rechter heeft gezegd en m'n broer en maat waren er live aanwezig;de rechter vond dat het vb niet mag zeggen hier in ons eigen land dat we tegen vrouwenbesnijdenissen zijn?Leg mij dat maar eens uit wat daar verkeerd zou aan zijn?
Dat was één van de zovele zaken die de rechter zat op te sommen wat allemaal verkeerd was,lol.Het was duidelijk één en al corrupte maffia boel.
Bush zou het niet beter gedaan hebben... in een proces tegen een Cubaanse oppositiepartij.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 24 juni 2007, 19:19   #167
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
de dag dat een Belg een proces wint tegen vb. (1-2-3-4) vreemdeling(en) wegens racisme geloof ik in het CGKR !
Eerder niet ! en dat zal nog heel lang duren...
Oud 24 juni 2007, 19:28   #168
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
op den duur mag je helemaal geen mening meer hebben !

meelullen met de politici...
meejanken met de honden...

mee brullen met de leeuwen ? verboden !

"ik denk... " "watte... gij denkt ?! racist, homofoob !!"
Iemand enig idee wat dit gewauwel moet voorstellen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 19:41   #169
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vermoed dat ze gewoon zonder argumenten zullen voort discussiëren, ofwel deze thread negeren om dan in een andere thread met de hier weerlegde argumenten opnieuw te gaan kappen op het Centrum.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 19:44   #170
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Ik vermoed dat ze gewoon zonder argumenten zullen voort discussiëren, ofwel deze thread negeren om dan in een andere thread met de hier weerlegde argumenten opnieuw te gaan kappen op het Centrum.
ge bedoelt het argument dat links niet van grond geraakt omdat ze te veel sporten en te veel naar de cinema gaan? (studie)

Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 juni 2007 om 19:47.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 19:55   #171
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht

Van rechtlijnigheid kunnen we het CGKR alvast niet beschuldigen.
Oud 24 juni 2007, 20:05   #172
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Nee, toch niet.

Het cgkr is een onding, en doet zoveel aan racismebestrijding als gaan te liggen. Alleen als het VB in het beeld kan komen, DAN zijn ze er als de kippen bij, ten onrechte trouwens. Als het VB werkelijk zo racistisch zou zijn als steeds maar afgeschilderd, dan hadden ze al lang niet meer bestaan. Het eerste proces was een lachertje, en een tweede zaler niet komen.

Het CGKR daagt NOOIT een vreemdeling voor de rechter wegens racisme, toch staan bijna alle dagen de kranten vol van racistische daden tegen onze bevolking door bepaalde groepen of enkelingen allochtonen. Dat ze DAAR eens werk van maken, maar dat doen ze niet. DUS : ze maken hun naam niet waar en zijn ze overbodig, sterker nog : een smet op ons blazoen!

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 20:32   #173
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We hebben hier het CGKR niet aan het woord gehad, maar ik ben er nu meer dan ooit van overtuigd dat het een misdaadorganisatie is die onmiddellijk opgedoekt zou moeten worden. Waarom? Precies omdat ze door haar aanpak vaak een beproeving betekent voor anti-racisten zoals ik.
Racisme moet onmiddellijk uit de strafwet. Racistische geesten bekeer je niet met de roede, maar met een hart dat voor iedereen even snel en even hard slaat. Precies daarin faalt deze misdaadorganisatie.

De bekering van een racist begint met te wijzen naar het hart dat God (de natuur) ons gaf. Niet toevallig heeft dat bij iedereen dezelfde kleur, we willen immers allemaal hetzelfde; vrede voor onszelf en voor degenen die we lief hebben. Het CGKR heeft daar wellicht nog nooit van gehoord.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 20:41   #174
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat ge geen andere mening moogt hebben en meelopen met de hoop en voor de rest uw mond moet houden !

een Vlaamse Leuuws brult en dat is verboden !
Oud 24 juni 2007, 20:43   #175
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
veel meer dan die aanstootgevende en provocerende foto van u.
Oud 24 juni 2007, 20:45   #176
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

de andere foto met die man in zijn blote kont in de duinen was niet aanstootgevend en provocerend.
Oud 24 juni 2007, 20:45   #177
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
We hebben hier het CGKR niet aan het woord gehad, maar ik ben er nu meer dan ooit van overtuigd dat het een misdaadorganisatie is die onmiddellijk opgedoekt zou moeten worden. Waarom? Precies omdat ze door haar aanpak vaak een beproeving betekent voor anti-racisten zoals ik.
Racisme moet onmiddellijk uit de strafwet. Racistische geesten bekeer je niet met de roede, maar met een hart dat voor iedereen even snel en even hard slaat. Precies daarin faalt deze misdaadorganisatie.

De bekering van een racist begint met te wijzen naar het hart dat God (de natuur) ons gaf. Niet toevallig heeft dat bij iedereen dezelfde kleur, we willen immers allemaal hetzelfde; vrede voor onszelf en voor degenen die we lief hebben. Het CGKR heeft daar wellicht nog nooit van gehoord.
Wetten zullen er altijd moeten zijn, maar dat men het cgkr in leven heeft geroepen om speciaal op deze wetten en hun naleving toe te zien, is een racistische blunder van formaat, want we weten allen tegen wie dit gericht was, en hun opzet is mislukt. En beteren doen ze er niet

God erbij sleuren helpt ook niet, want waar die in de politiek verschijnt, heeft het alleen maar tot slachtoffers geleid. Ik ben zelf Christen, maar uit de politiek en het straatbeeld moet alles wat naar godsdienst ruikt, het best verdwijnen. Elke godsdienst preekt discriminatie en draagt ze uit want "enkel wij zijn de goei" is niks minder dan dat: racisme.

Afschaffen die handel, en zeker geen bedienaars van gelijk welke eredienst nog laten onderhouden door de staat, en nog minder de gebouwen enz...

Als mensen werkelijk een godsdienst willen beleiden zullen ze wel herders vinden die dat goedkoop doen of leggen ze maar samen. Maar toch niet op de kosten van de andere burgers?

Versta me niet verkeerd: ik heb niks tegen een hoofdoek, want als mijn vrouw haar krollen inheeft, draagt ze er ook een!

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 20:49   #178
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Van mij mogen ze gerust een maximum-inkomensgrens gebruiken... Maar veel verschil zal dat niet maken - diegenen die ze verdedigen komen meestal uit lagere klassen en zijn dikwijls werkloos..

Degenen die ze verdedigen komen allemaal uit een minderheidsgroep wil u zeggen. Want dat is de realiteit.

De laaggeschoolde vlaming die eenzaam overblijft in een migrantenwijk en er dag in dag uit gepest wordt, die zijn klacht wordt niet gehoord hoor.

Over de joden mogen de meest groffe dingen worden uitgekraamd door migranten. Dan is het geen racisme. Maar een blanke die hetzelfde doet, kan maar beter een goede advocaat hebben.

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 24 juni 2007 om 20:51.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 20:56   #179
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Maar daarnaast zijn er ook een aantal andere sociale oorzaken; waaronder diegene die ik hierboven al heb opgenoemd. Er is immers een groot verschil tussen de extreem-linksen en extreem-rechtsen op dit forum. Nagenoeg alle extreem-linksen op dit forum zijn ook in hun echte leven politieke militanten die dagelijks ook op straat bezig zijn met hun politieke engagement.
Hun internet-gebruik vormt daarbij een verlengde van hun engagement.
.

Sorry er zijn verhoudingsgewijs doodsimpel veel meer 'rechtsen' dan 'linksen' in Vlaanderen. 'Extreem-links' in de zin van PVDA, CAP enz hebben bijna niemand anders dan miltanten want er stemt verder geen kat op.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 21:00   #180
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Degenen die ze verdedigen komen allemaal uit een minderheidsgroep wil u zeggen. Want dat is de realiteit.

De laaggeschoolde vlaming die eenzaam overblijft in een migrantenwijk en er dag in dag uit gepest wordt, die zijn klacht wordt niet gehoord hoor.

Over de joden mogen de meest groffe dingen worden uitgekraamd door migranten. Dan is het geen racisme. Maar een blanke die hetzelfde doet, kan maar beter een goede advocaat hebben.
Precies. Het CGKR is gek genoeg het enige orgaan dat openlijk en straffeloos mag discrimineren.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be