Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juli 2007, 12:11   #161
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
We houden een bepaald deel van onze winsten voor het uitbetalen van onze werknemers.
Op die moment wordt er dus inderdaad gediscrimineerd tussen de werknemers en de andere begunstigden van die winst. Niks mis mee, overigens.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2007, 13:06   #162
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

dit is toch ook maar wat reclame zodanig die gasten zich wat makkelijker kandidaat stellen.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2007, 15:24   #163
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik zie niet in wat hier het probleem is. Er wordt door deze maatregel helemaal niemand gediscrimineerd.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2007, 15:38   #164
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

In een vorig leven kon ik aanvragen hoeveel jobstudenten ik nodig had, samen met de uit te voeren taken die ik deze jongeren kon aanbieden.

Gezien de eventualiteit dat men in Mechelen de kwaliteitseisen door de vingers zal zien om toch maar aan hun kwantiteit te geraken, stel ik voor dat het Mechels gemeentepersoneel hun aanvragen verdubbelt: éne witte om te werken, éne bruine om aan de quota te geraken.

(met mijn excuses aan de allochtonen die weldegelijk gekwalificeerd én werklustig zijn: maar geef toe: ook zonder quota zouden jullie het gehaald hebben).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 13 juli 2007 om 15:56.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2007, 17:41   #165
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
In een vorig leven kon ik aanvragen hoeveel jobstudenten ik nodig had, samen met de uit te voeren taken die ik deze jongeren kon aanbieden.

Gezien de eventualiteit dat men in Mechelen de kwaliteitseisen door de vingers zal zien om toch maar aan hun kwantiteit te geraken, stel ik voor dat het Mechels gemeentepersoneel hun aanvragen verdubbelt: éne witte om te werken, éne bruine om aan de quota te geraken.

(met mijn excuses aan de allochtonen die weldegelijk gekwalificeerd én werklustig zijn: maar geef toe: ook zonder quota zouden jullie het gehaald hebben).
Ge vreest toch niet dat het Mechels gemeentepersoneel anders al het werk niet meer aankan (of dat het werk dat ze een heel jaar hebben laten liggen, nog een jaar zal blijven liggen).
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 08:30   #166
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Nog eens terugkomen op het volgende waarop Raf en consoorten maar geen antwoord schijnen te vinden:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=133
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Oké. Vanaf nu noemen we het "bevorderen van tewerkstellingskansen voor leden van minderheidsgroepen die traditioneel gediscrimineerd werden ten voordele van autochtonen". Zo beter?
... Of zullen we voor het gemak maar houden op "positieve discriminatie", waarbij het bijvoeglijk naamwoord "positief" aanduid dat het niet om discriminatie gaat, maar juist om het teniet doen van de gevolgen van jarenlange discriminatie.Raf.
Als ik dat goed begrijp dan komt gij hier verklaren dat de SP.A, CD&V, Spirit en VLD hier jarenlang straffeloos gediscrimineerd hebben. ...En dat dit niet het geval is voor het Vlaams Belang... vermits die nooit aan de macht zijn geweest! Waarom hebben die 'politiek-correcten' dan het cordon sanitaire opgericht...vermit zij nu zelf toegeven dat ze jarenlang straffeloos gediscrimineerd hebben?

Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 14 juli 2007 om 08:33.
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 11:51   #167
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Oké. Vanaf nu noemen we het "bevorderen van tewerkstellingskansen voor leden van minderheidsgroepen die traditioneel gediscrimineerd werden ten voordele van autochtonen". Zo beter?
... Of zullen we voor het gemak maar houden op "positieve discriminatie", waarbij het bijvoeglijk naamwoord "positief" aanduidt dat het niet om discriminatie gaat, maar juist om het teniet doen van de gevolgen van jarenlange discriminatie.Raf.
Wat een joekel van een leugen. De betreffende minderheidsgroepen werden nooit of te nimmer op enige wijze gediscrimineerd. In tegendeel, tot vandaag worden ze door die vermeende discriminerenden met een oneindige reeks sociale maatregelen gepamperd dat het een lieve lust is terwijl ze zelf generatie op generatie blijven uitblinken - waar ook ter wereld - in integratieonwil en onzelfredzaamheid. Hun sociaal zwakkere positie is louter het gevolg van hun eigen zeer bewuste keuze voor een sterke allahtone oemma die prioritair en superieur is op individueel maatschappelijk welslagen.
Als we Raf's redenering volgen, zijn het allemaal masochisten. Met massa's staan ze immers aan de poorten van Europa aan te dringen om hier door de goddelozen gediscrimineerd te worden ..... met sociale pampervoorzieningen waarin ze in hun eigen land nog niet durven van dromen.

Laatst gewijzigd door Online : 14 juli 2007 om 11:51.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 11:55   #168
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Wat een joekel van een leugen. De betreffende minderheidsgroepen werden nooit of te nimmer op enige wijze gediscrimineerd. In tegendeel, tot vandaag worden ze door die vermeende discriminerenden met een oneindige reeks sociale maatregelen gepamperd dat het een lieve lust is terwijl ze zelf generatie op generatie blijven uitblinken - waar ook ter wereld - in integratieonwil en onzelfredzaamheid. Hun sociaal zwakkere positie is louter het gevolg van hun eigen zeer bewuste keuze voor een sterke allahtone oemma die prioritair en superieur is op individueel maatschappelijk welslagen.
Als we Raf's redenering volgen, zijn het allemaal masochisten. Met massa's staan ze immers aan de poorten van Europa aan te dringen om hier door de goddelozen gediscrimineerd te worden ..... met sociale pampervoorzieningen waarin ze in hun eigen land nog niet durven van dromen.

Ga jij maar eens ergens solliciteren met een naam als El Kauoi, Akkus, ofzo.
Of probeer zo maar eens ergens in een disco binnen te geraken.
Oud 14 juli 2007, 12:00   #169
Banneling

Standaard

Citaat:
kay-gell;2788305]Ga jij maar eens ergens solliciteren met een naam als El Kauoi, Akkus, ofzo.
Juist. Daarvoor moet je uit je nest komen en op de koop toe meestal nog een diplomaatje kunnen voorleggen. En het liefst geen strafblad hebben.

Citaat:
Of probeer zo maar eens ergens in een disco binnen te geraken.
Ze oogsten wat ze gezaaid hebben en blijven zaaien.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 12:24   #170
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

kay-gell stelde :

Citaat:
Ga jij maar eens ergens solliciteren met een naam als El Kauoi, Akkus, ofzo.
Tracht met een dergelijke naam, je maar eens te vestigen in Turkije, wanneer blijkt, uit de meegebrachte "papieren" dat je :

- jarenlang in West-europa verbleven hebt; rijke ("land van oorsprong gezien uiteraard") rijke, zogenaamde Duitse Turken, keren gemiddeld na één jaar terug ... min of méé verplicht ...

- eigenlijk een Turk bent, geboren en getogen in Bulgarije. Je raakt de grens zélfs niet over !

Beste Groeten.

Naschrift.

In het Zuiden van Bulgarije leeft een meerderheid van Turken. Die werden door de Bulgaren - ook een vriendelijk volkske - zo'n 30 (drie, nul) jaar geleden over de Bulgaars-Turkse grens gezet; allez ze mochten er over wandelen. Na een eerste "wat gebeurt er hier ?" ... werden die Turko-Bulgaren manu militari naar Bulgarije "begeleid" door het Turks leger.

Laatst gewijzigd door predator : 14 juli 2007 om 12:25.
predator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 13:00   #171
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Juist. Daarvoor moet je uit je nest komen en op de koop toe meestal nog een diplomaatje kunnen voorleggen. En het liefst geen strafblad hebben.
En dan nog volhouden dat je geen racist bent.
Alsof iedereen met de naam El Kaoui en Akkus lui is en geen diploma heeft.

Citaat:
Ze oogsten wat ze gezaaid hebben en blijven zaaien.
Ze, ze, ze.
Een groep bestaat uit individuen, één individu moet niet opdraaien voor wat andere individuen uitspoken. Maar d�*t heb jij bijlange nog niet door.
Oud 14 juli 2007, 15:52   #172
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
En dan nog volhouden dat je geen racist bent.
Alsof iedereen met de naam El Kaoui en Akkus lui is en geen diploma heeft.
De gekende dooddoener van links bij gebrek aan argumenten: "Je bent een racist..."

Zo vaak gebruikt- wat zeg ik?: misbruikt!- dat het niet eens ook nog maar enige indruk zou maken op iets of iemand...

...en dat in een thread waar nota bene juist de discriminatie van het eigen volk wordt aangeklaagd....

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 16:52   #173
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
De gekende dooddoener van links bij gebrek aan argumenten: "Je bent een racist..."

Zo vaak gebruikt- wat zeg ik?: misbruikt!- dat het niet eens ook nog maar enige indruk zou maken op iets of iemand...

...en dat in een thread waar nota bene juist de discriminatie van het eigen volk wordt aangeklaagd....

Paulus.
Kom, kom, sommige van je uitspraken zijn op het dubieuze af.
Je mag daarvoor uitkomen hoor. Racist zijn is tegenwoordig een onderdeel van een nieuwe politieke correcte cultuur.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 17:01   #174
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kom, kom, sommige van je uitspraken zijn op het dubieuze af.
Je mag daarvoor uitkomen hoor. Racist zijn is tegenwoordig een onderdeel van een nieuwe politieke correcte cultuur.
Sorry hoor maar persoonlijk ken ik geen racisten. Jij wel?

Paulus.
Oud 14 juli 2007, 17:05   #175
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sorry hoor maar persoonlijk ken ik geen racisten. Jij wel?

Paulus.
Over welk racisme hebben we het?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
Oud 14 juli 2007, 17:18   #176
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Over welk racisme hebben we het?
Datgene wat het woordenboek overal ter wereld, in om het even welke taal als verklaring voor het woordje 'racisme' geeft. Kan het nog duidelijker?

http://www.vandale.nl/opzoeken/woord...kwoord=racisme

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 14 juli 2007 om 17:20.
Oud 14 juli 2007, 17:27   #177
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Datgene wat het woordenboek overal ter wereld, in om het even welke taal als verklaring voor het woordje 'racisme' geeft.
Sebiet ga je nog zeggen dat elk woordenboek dezelfde definitie gebruikt.

Citaat:
Kan het nog duidelijker?

http://www.vandale.nl/opzoeken/woord...kwoord=racisme

Paulus.
Ahja.
Nee. Dat racisme is niet cool.
Oud 14 juli 2007, 17:33   #178
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sebiet ga je nog zeggen dat elk woordenboek dezelfde definitie gebruikt.
Dat is exact wat ik zeg. Het woord verandert niet betekenis in het Engels, Duits, Frans noem maar op...of ken jij talen waar het woordje racime een andere betekenis krijgt, bevestigd door het woordenboek?

Citaat:
Ahja.
Nee. Dat racisme is niet cool.
Racisme is nooit cool, maar dat was niet mijn mijn vraag. Mijn vraag was of jij personlijk racisten kent? Zo moeilijk antwoorden is dat toch niet? Ik heb jouw vragen ook beantwoord.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 14 juli 2007 om 17:46.
Oud 14 juli 2007, 18:02   #179
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Paulus.

Als iemand mensen met een vreemde naam als lui, misdadig en zonder diploma bestempeld dan zal ik niet nalaten te zeggen wat ik zie, Paulus.

Laatst gewijzigd door Kay_ : 14 juli 2007 om 18:06.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 18:05   #180
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is exact wat ik zeg. Het woord verandert niet betekenis in het Engels, Duits, Frans noem maar op...of ken jij talen waar het woordje racime een andere betekenis krijgt, bevestigd door het woordenboek?
Ik ga sebiet eens een empirisch onderzoek uitvoeren. Ik laat je de resultaten weten.

Citaat:
Racisme is nooit cool, maar dat was niet mijn mijn vraag. Mijn vraag was of jij personlijk racisten kent? Zo moeilijk antwoorden is dat toch niet? Ik heb jouw vragen ook beantwoord.

Paulus.
Wel. Ik ken in mijn naaste omgeving welgeteld 1 iemand die gelooft in rassentheoriën. Dus ja, ik ken een racist volgens de definitie van Vandale.

'k ken wel een pak meer cultuurracisten en volksracisten. Maar dat is iets anders. (Die woorden bestaan officieel zelfs nog niet.)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be