![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ga er vanuit dat de meeste mensen hierheen komen om te werken en hun gezin goed te verzorgen, niet om met de armoedegrens te flirten in de 'sociale hangmat'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Parlementslid
|
![]() Werken? Zonder enige kennis van onze taal of zelfs maar het Engels? Je weet duidelijk niet over welk woort mensen we het hier hebben.
![]() |
#163 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
We kunnen gerust de sociale zekerheid afschaffen omdat ik ervan uitga dat de mensen voldoende solidariteit zullen tonen met de zieken en werklozen in onze maatschappij.
![]() |
![]() |
#164 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Trouwens....armoedegrens.
Hoe zou de gemiddelde Afrikaanse vluchteling onze armoedegrens bekijken?
![]() |
#165 |
|
![]() Een klein beetje investeren in opleiding (en de diploma's die men al op zak heeft erkennen zou ook fijn zijn) en we hebben geen vergrijzing meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Parlementslid
|
![]() De meesten betonen geen ekele interesse in opleiding. Nogmaals: u heeft een geïdealiseerd beeld van de vluchtelingen die hier aankomen. Met andere woorden: u kent deze mensen niet en u neemt dus deel aan deze discussie zonder enige kennis terzake. Zonde.
![]() |
#167 |
|
![]() Zelfs al tonen ze geen interesse in een opleiding, wat taalonderricht en den bouw heeft weer volk. Daarnaast, mensen tellen niet enkel als economische actoren. Ze kunnen bijv. evengoed een culturele verrijking betekenen, of de partner van je zoon of dochter worden, of w/e, dat doet er zelfs niet toe, niemand heeft meer recht hier te wonen dan een ander.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 19 juli 2007 om 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() goedgelovige ziel
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
Proficiat. A propos hoe doet ge dat werken in Vlaanderen als ge onze taal niet kent ? Als ge geen opleiding hebt ? Of ben jij een van die racisten die graag negerkes naar hier haalt om hier het vuile werk te doen ? Wil jij ze wat uitbuiten of zo ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een reden aanvoeren, veronderstelt redelijkheid, rede, verstand, logika ... Ik heb jou nog niet horen "pleiten". Ik denk zelfs eer dat jij hier deftig met onze teelballen aan het spelen zijt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Steven,
Misschien kunt gij eens vertellen bij hoeveel miljard mensen Vlaanderen vol zou zitten ? of ben jij van mening dat ze alle 6 miljard naar hier mogen komen met uw open grenzen
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig dat jij niet aan het roer van het land staat: dan zaten we allemaal als sukkelaars onder de bruggen te slapen... Alle miserie van de wereld, verenig U in Belgenland! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Burger
|
![]() Citaat:
On topic: Hetgeen wat pira doet is onaanvaardbaar. Als burger van dit land moet je je aan de wetten houden. Ook als je burgemeester bent, dan heb je zelfs een voorbeeldfunctie te geven. Burgerlijke ongehoorzaamheid leidt tot niets, tenzij besluiteloosheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() Als men het niet eens is met de wet op Ruimtelijke ordening mag men die als burger dan ook aan zijn laars lappen ?
Als men het niet eens is met de wet op de belastingen, mag men die als burger dan ook aan zijn laars lappen ? enz....
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bij de Turken, Afrikanen... heb ik er toch sterk mijn twijfels over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bovendien hebben een specifieke groep Indiërs, de sikhs, een serieus probleem met het naleven van bepaalde wetten in dit land. Ik denk specifiek aan de wapenwetgeving bijvoorbeeld. Zij dragen graag dolken en dit onder het mom van religieuze motieven... Chapeau trouwens voor de plaatselijke politiediensten hier. Hier draaien ze hun hand niet om om illegalen in hun verblijfplaats op te pakken en terug naar het land van herkomst te sturen... Zij die illigaal zijn of uitgeprocedeerd zijn, zijn eveneens onderhevig aan de wetgeving... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat gaat Pira doen als vanaf morgen de mensen de parkeermeter niet meer gebruiken ....dus niet meer betalen als ze hun auto parkeren in Mortsel?
|
![]() |
![]() |