Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juli 2007, 23:22   #161
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Decoorne, zoek u een lief, man. Het wordt zielig.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2007, 23:23   #162
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Toch wel geweldig te zien hoe jij steeds idiotere zever post.
En dat soort dingen laat de moderatie dan wel toe.

Zoals dit soort van discriminerende opmerkingen die een hele bevolkingsgroep vergelijkt met apen:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Ik kijk neer op vlaams nationalisten. Die worden niet bij het volk gerekend. Apen worden toch ook niet meegeteld bij de wereldbevolking.

Laatst gewijzigd door lomeanor : 21 juli 2007 om 23:23.
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2007, 23:25   #163
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
En dat soort dingen laat de moderatie dan wel toe.

Zoals dit soort van discriminerende opmerkingen die een hele bevolkingsgroep vergelijkt met apen:
Tja, je moet dat met een korrel zout nemen. Als een varken op je teen trapt ben je er ook niet kwaad op. Er lopen veel debielen rond in de wereld.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 21 juli 2007, 23:31   #164
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Heeft ooit iemand dictator Stalin de mantel durven uitvegen voor de massamoord op zijn proletariërs ? De vraag is even dwaas als je begrijpt wat ik bedoel...
Dat is inderdaad een dwaze vraag. Maar ik vraag me af of jij de onzinnigheid van je vergelijking überhaupt snapt.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2007, 01:08   #165
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Is er dan niemand van het VB hier die zich vragen stelt bij het feit dat Morel een goeie tien jaar geleden nog in een wetenschappelijke thesis het VB impliciet linkte aan de Holocaust en er een duidelijke afkeer voor liet blijken?
We zijn blijkbaar de enigen hier.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2007, 01:11   #166
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Maar Max toch, weet ge nu nog niet dat gans de Madou een hoerenkot is. Het is erg met u gesteld hoor !
Durf dan nog eens beweren dat het VB de democratische "waarden" niet aanhangt!
Oud 22 juli 2007, 01:11   #167
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

tuut

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen

Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 22 juli 2007 om 01:24.
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2007, 01:15   #168
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik kots van een partij die identiek hetzelfde zou doen als de PS.
Ideologische binding/vorming - zoals Herr Oberst bedoelde - is iets anders dan cliëntelisme. Het staat er zelfs haaks op, want partijen zonder ideologie en deontologie vervallen in cliëntelisme en nepotisme.

Met andere woorden: dat laatste is iets voor democraten.

Laatst gewijzigd door Volksstormer : 22 juli 2007 om 01:15.
Oud 22 juli 2007, 02:07   #169
Fille van de Foor
Gouverneur

Fille van de Foor's schermafbeelding

Standaard

= http://www.youtube.com/watch?v=wCjKBZy7epQ ?
Oud 22 juli 2007, 08:50   #170
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
JvdBerg is een oerconservatieve rabiate katholiek,die sterk aanleunt bij de strekking van Max. Niet "zomaar" een doorsnee vlaams-nationalist, dus.
Qua nationalisme is Jan Van Den Berghe zeker gematigder dan mijzelf, wij verschillen qua mening over bijvoorbeeld Aisha Van Zele. Maar zeker op vlak van normen en waarden en geloof heeft Jan zeer goede ideeën.

Trouwens Jan VDB heeft hier ook gepleit voor een corporatistisch gecorrigeerd economisch programma voor het Vlaams Belang, wat ik enkel kan toejuichen.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2007, 08:52   #171
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Is er dan niemand van het VB hier die zich vragen stelt bij het feit dat Morel een goeie tien jaar geleden nog in een wetenschappelijke thesis het VB impliciet linkte aan de Holocaust en er een duidelijke afkeer voor liet blijken?
Men mocht noch Morel, noch Verstrepen ooit hebben binnengehaald. Ik denk dat Filip Dewinter hier al veel spijt van gehad heeft.

Oud 22 juli 2007, 08:56   #172
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Inderdaad. En ook van de vele vorige 'relaties' waarvan enkele personeelsleden. Mij kan het niet schelen wat iemand met zijn lolly doet, maar hang dan niet de hypocriet uit over waarden en normen...
Bewijzen aub. Indien u harde bewijzen hier kan posten over onzedelijk gedrag, zal ik mijn conclusies trekken.

U heeft hier al zoveel roddel en gezever gepost, dat niemand u nog serieus neemt, daar kan u zelf iets aan doen door uw stellingen te BEWIJZEN.

Oud 22 juli 2007, 09:06   #173
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als je bedoelt dat een 'uitgesproken programma' hetzelfde is als datgene waarvan jij overtuigd bent dan voel ik hoofdzakelijk afkeer.

Ik heb ook een afkeer voor partijen met een liberaal programma, zoals LDD. Dat sluit echter samenwerking rond een aantal thema's bijvoorbeeld Vlaamse onafhankelijkheid niet uit. Een Forza Flandria moet gezien worden als een samenwerking tussen totaal verschillende partijen voor een welbepaald doel, de Vlaamse onafhankelijkheid. Echter iedere partij moet zijn eigen ideologie kunnen behouden.

Ik heb jou al hier bezig gezien over dat zogenaamde 'solidaristische' programma en het boezemde mij geen vertrouwen in. Het VB noemt zijn programma trouwens nooit solidaristich. JIJ doet dat.

Ik reageerde hier op de post van Herr Oberst. Het programma van het Vlaams Belang is momenteel nog veel te liberaal. Afwachten dus.

Waar h�*�*l je het trouwens dat ik er niet mee akkoord zou zijn dat het VB met andere partijen zou samenwerken om tot een eigen Vlaamse staat te komen?

Maar moet het Vlaams Belang daarvoor zijn programma verloochenen. Bijvoorbeeld: Het Eigen Volk Eerst-programma ??
Neen, ik ben zeker voor samenwerking, maar samenwerking betekent ook respect voor de ideologische identiteit van iedere partij.

Het is de ideologische 'indentiteit' die JIJ het VB aanmeet waar ik idd niets voor voel.

Niets belet u om bij Lijst Dedecker of NVA te gaan als u zich daar ideologisch beter voelt. En dan kunt u nog samenwerken met Vlaams Belang voor een onafhankelijk Vlaanderen.

Politieke partijen die als doel hebben mensen aan zich te binden zijn dezelfde schop onder hun ballen waard als de PS.

Waar heeft Herr Oberst dat gezegd ? Ideologische binding om opnieuw een sterke partij te worden, dat heb ik ervan begrepen.

Oud 22 juli 2007, 09:41   #174
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Bewijzen aub. Indien u harde bewijzen hier kan posten over onzedelijk gedrag, zal ik mijn conclusies trekken.

U heeft hier al zoveel roddel en gezever gepost, dat niemand u nog serieus neemt, daar kan u zelf iets aan doen door uw stellingen te BEWIJZEN.
Maar man toch, praat eens met mensen uit Brugge, waar iedereen uit het Blok weet heeft van de jarenlange verhouding met Sabientje. Toen nog een kindvrouwtje. Louis IX pakte in zijn tijd de zaak niet beter aan...
En a propos, 't is niet omdat wat ik vertel zo onvoorstelbaar en ongelooflijk is dat het daarom de waarheid niet is.
Blijf nog maar wat in uw naïeve blindheid ronddolen Max, de tijd zal het uitwijzen.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2007, 09:45   #175
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Maar man toch, praat eens met mensen uit Brugge, waar iedereen uit het Blok weet heeft van de jarenlange verhouding met Sabientje. Toen nog een kindvrouwtje. Louis IX pakte in zijn tijd de zaak niet beter aan...
En a propos, 't is niet omdat wat ik vertel zo onvoorstelbaar en ongelooflijk is dat het daarom de waarheid niet is.
Blijf nog maar wat in uw naïeve blindheid ronddolen Max, de tijd zal het uitwijzen.
En gij zijt natuurlijk énorm geloofwaardig, Decoorne.

Oud 22 juli 2007, 10:19   #176
Minister-President

Standaard

Citaat:
En gij zijt natuurlijk énorm geloofwaardig, Decoorne.
Ach van Maerlant, gij zijt niet zo onwetend. Schrijf eens op uw woord van eer dat mijn bewering van hierboven (Sabientje) uit de lucht gegrepen is.
Ben benieuwd wat het "erewoord" van een Blokker waard is...
Oud 22 juli 2007, 10:24   #177
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Ach van Maerlant, gij zijt niet zo onwetend. Schrijf eens op uw woord van eer dat mijn bewering van hierboven (Sabientje) uit de lucht gegrepen is.
Ben benieuwd wat het "erewoord" van een Blokker waard is...
Ik ben geen VB'er, Decoorne. Blijkbaar bent u, met uw verheven intellect, niet meteen in staat dat te bevatten. Iedere tegenstander is immers een VB'er in uw ogen.

Oud 22 juli 2007, 10:36   #178
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik ben geen VB'er, Decoorne. Blijkbaar bent u, met uw verheven intellect, niet meteen in staat dat te bevatten. Iedere tegenstander is immers een VB'er in uw ogen.
Neen, elke fanatieke verdediger van dat (bewezen) gespuis is een Blokker. Daar kan geen speld tussen gestoken worden.

Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 22 juli 2007 om 10:37.
Oud 22 juli 2007, 10:37   #179
van Maerlant

Standaard

Man, man, gij hebt dringend een leven nodig

Oud 22 juli 2007, 10:55   #180
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Geef mij één goede reden waarom ik dat wel zou doen
Definieer een goede reden?
Moet ik een foto geven waarop ze niét met elkaar stana te kussen?
Ik heb de gelegenheid gehad ze al in privékringen mee te maken. Daar gebeurde niets 'fishy'. Tenzij ze het heel erg goed kunnen verbergen.

Citaat:
"Jouw woord" kan eveneens een gerucht zijn.
Mwah, nee. Gana we het al een gerucht noemen dat mensen géén geheime relatie met elkaar hebben?

Citaat:
je bent hier niet meer dan een virtueel imaginair personage. Niks "vlees en bloed" dus.
Ik heb me daarnet gesneden bij het ontbijt. Echt vlees en bloed hoor.

Citaat:
Alsof je de eerste hier zou zijn die dingen post, louter om zich interessant te maken. Gewoon om even "lekker tegendraads" te zijn.
Da's waar.
Maar alweer. Ik garandeer dat ik volledig ter goederen trouw handel. Maar daar ben je niets mee, zeker?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be