![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik maakte een vergelijk tussen een staat en een huis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ken enkele moslima's die daar niet mee gaan lachen. Die zijn dol op paaseieren en reclameren niet als er hen aangeboden worden, integendeel. Eerlijkheidshalve wil ik er wel aan toevoegen dat ze wel geen hoofddoek dragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Staatssecretaris
|
![]() ik eis een verbod op moslima's
![]() Laatst gewijzigd door deryz : 22 augustus 2007 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iemand anders mag er gerust ook een ander idee op na houden. Dat is ook democratie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ze voelen zich , zelfs, in de derde generatie toch nog altijd geen Belg !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zolang ze de wetten niet overtreden of verzaken verplichtingen na te komen. Als ik me vergis, moet je me natuurlijk wijzen naar het wetsartikel waarin staat dat je verplicht bent je Belg te voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ergens heb je gelijk ! Maar als je hun vraagt welke nationaliteit ze hebben, antwoorden ze toch altijd "Turk" of "Marokkaan" ook al hebben ze de Belgische nationaliteit. Deze laatste hebben ze enkel uit eigen belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister-President
|
![]() neen, de meesten hebben ze omdat ze hier geboren zijn. Net zoals jij. Ik kan me niet voorstellen hoe een ongeboren foetus over eigen belang kan nadenken en handelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Waarom antwoorden ze dan dat ze Turk zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nou moe.
![]() |
![]() |
#176 |
Gouverneur
|
![]() Hun bedoeling was een polemiek op te starten, wat hier - en in de media - dus goed gelukt is.
Ik stel gewoon de vraag: "Is de provocatieve tegenaanval van enkele vrouwen zoveel commentaar waard?" Mijn antwoord is 'neen', en daar laat ik het dan ook bij. N.B.: ze zullen toch alleen maar tevreden als de gemeenschap georganiseerd wordt zoals ZIJ dat willen en niet langer zoals WIJ dat willen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straffen toebak... Zelf toegeven dat het tegelijkertijd heidense én christelijke symbolen zijn maar niet relevant....
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is eigen aan Mohamedanen dat ze pas rust hebben als ze andermans godsdienst en cultuur vervangen hebben door de hunne.
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() De regels zijn -zoals ik boven al stelde- zoals bij een eenvoudig huisbezoek. Je past je aan aan de regels van het huis, zoniet kom je niet binnen. Misdraag je je, dan zullen je gastheren je terecht de deur wijzen.
Dat is gewoon redelijkheid!
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Gouverneur
|
![]() Kerstbomen en paaseieren zijn GEEN christelijke symbolen. Het plaatsen van een kerstboom is een oud keltisch gebruik en heeft een seizoensgebonden betekenis, paaseieren zijn gewoon lekker en hebben niets met religie te maken. Ook atheïsten plaatsen in de winter een kerstboom en laten hun kinderen paaseieren rapen in de lente.
Feit is dat die extreemrechtse moslimvrouwen onder de hoofddoek, die uit hun religie absolute rechten willen puren die boven de rechten en vrijheden van anderen staan, toch erg bekrompen en kortzichtig moeten zijn. Door hun fixatie op enkel en alleen hun religie en de geslotenheid naar alles wat anders is, weten die ultra-rechtse gehoofddoekte vrouwen dit natuurlijk niet. Hun verregaande egocentrisme en egoïsme houdt met niets of niemand rekening, alleen hun IK-je telt.... |
![]() |
![]() |