![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit doet me denken aan de lagere school. Er zat ook zo'n meisje in mijn klas die altijd moest rondshowen hoeveel valentijnskaartjes ze wel niet kreeg. ![]() Maar nee, Knuppel, ik deel je mening niet. Je hebt er geen probleem mee om de schuld bij het slachtoffer van bedreigingen te leggen en daar een algemeen principe van te maken. Blaming the victim, één van de makkelijkere manieren om met bedreigingen en geweld om te gaan. Ik hou daar niet van. Maar ik ben natuurlijk niet objectief. Ik ben zelf in mijn leven door een aantal mensen bedreigd geweest - een aantal van die bedreigingen zijn helaas ook uitgevoerd. Niet allemaal, anders zat ik hier nu niet meer. Zelf trek ik me niet zoveel aan van onzin als 'het is je eigen schuld' of 'je hebt gekregen waar je om gevraagd hebt', maar ik zit wel in met de mensen die het zich wél aantrekken. Ik vind het een walgelijke manier om slachtoffers te benaderen. En kom nu niet af met 'mitgard dit en mitgard dat', het gaat er me net om dat je het tot een algemeen principe verheft. wat je mening is over deze specifieke bedreiging staat daar los van.
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik een hechte relatie heb met Mitgard. Je doet hier alsof je weet-ik-niet-wat ontdekt hebt ![]() Ik vraag me af waarom die relatie en je gissen naar de specifieke invulling daarvan (cf. 'neukvriendjes' ![]() Allez, ben je nu aan't proberen bewijzen dat die pm die mitgard post niet van mij kwam of zo? ![]() En die andere draad is, inderdaad, een andere draad. je hebt blijkbaar nog steeds niet begrepen wat ik in die draad wou zeggen. Je hebt nochtans tijd genoeg gehad, ondertussen. Het zit je allemaal blijkbaar érg diep.
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wat is uw punt?
![]() |
#165 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb die nog eens herlezen, en ik vind dat Superstaaf daar een punt had, waar zowel jij als Mitgard blijven rondfietsen zijn.
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is me een raadsel wat het hier komt doen.
![]() |
![]() |
#167 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wel, ik ga niet antwoorden in Knuppels plaats.
![]() |
#168 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat ik wel vaststel is dat Mitgard op dit forum niet van zijn eerste tegenstrijdigheid is bevallen.
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat jammer is, want jij zou misschien wel verder komen dan valentijnskaartjes.
![]() |
#170 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, ik kan wel één en ander bedenken waarom Knuppel dat doet, maar dat zijn speculaties over haar persoon en die horen hier niet thuis.
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik beschouw het als een compliment, het moet vast een van je favoriete posts zijn. ik neem aan dat dat puur op basis van je interesse voor asatru is, en wat dat betreft is die post vast erg leerrijk voor je. als je meer wil weten over asatru, mag je me gerust pm'en. maar wel beleefd blijven he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog één die de schok van zijn leven krijgt, ben eens benieuwd hoeveel de ziektekosten zouden dalen als knuppel zou verdwijnen!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog ene die het niet wist.
![]() Gaat het nog een beetje met je MaGNiFiCaT ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |