![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelid=0R1IG77O# Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dan nu het onderzoek afwachten.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens verwondert het me geen bal dat het alweer een VLD-er is. De VLD is het Vlaamse equivalent van de PS: corrupt, Belgicistisch en lijdend onder een afbrokkelende geloofwaardigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Minister-President
|
![]() Nochtans wordt minister Van mechelen (VLD) door vriend en vijand geprezen voor zijn deskundigheid als Vlaams minister van Financiën en Begroting en Ruimtelijke Ordening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister-President
|
![]() De tsjeven zijn inderdaad meesters in het verborgene. De jezuïeten waren goede leermeesters.
Laatst gewijzigd door straatrue : 10 oktober 2007 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Minister
|
![]() Al een geluk dat die van het vlaams belang alleen maar een pistool trekken als ze op cafe zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik woon echt in puerto de la cruz ja. En wat weet ik meer dan een echte barones. :buigendterugkruipend: ![]()
Laatst gewijzigd door Miguelito : 10 oktober 2007 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() De belgicisten hebben nu weer een stok gevonden om de Vlaamse hond mee te slaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister
|
![]() fout
![]()
Laatst gewijzigd door Miguelito : 10 oktober 2007 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() De vld veranderde ook in ongeveer 15 jaar tijd 100 keer van richting en bliezen/blazen ook zoveel keer uit een andere richting, het zal hen zuur opbreken bij de volgende verkiezingen. Dan kunnen ze weer staan glunderen en staan roepen omdat de liberale familie (dankzij de mr en de vlaamshatende fdf) één van de grootste is in belgique. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Europees Commissaris
|
![]() Elke partij heeft wel zijn witte raaf die de vuiligheid van de rest moet toedekken. Van Mechelen is idd een bekwaam en vermoedelijk vrij zuiver politicus. Bij de SP-a speelt Frank Vandenbroucke die rol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of heeft'em tegenwoordig een verwarming met pellets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom elke commentaar op gelijk welke toestand, politicus of partij zou moeten beantwoord worden met een reply over het VB. Of valt er buiten het VB niets nuttigs te zeggen, misschien? Terug ontopic: ik had het over de corrupte VLD en haar parallel met de PS. Hij speelt hem. Laatst gewijzigd door Kortaf : 10 oktober 2007 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waarom dan wel niet, en ik haal er ook aan over N-VA hoor. Ik snap niet waarom de paarsen de kop van jut zijn, ge weet genoeg dat die ander ook hun zakken vullen en daarom niet minder corrupt zijn. Het is niet dat de cd&v toen ze aan de macht waren zo een geweldige economie heeft uitgebouwd. En kwa corruptie stonden ze ook op de eerste rij. En al dat gezever over hoe de corruptie zou verdwijnen door een onafhankelijk vlaanderen haal ik natuurlijk onderuit door een paar van die stellingen naar boven te halen. De PS is corrupt maar goed onze Frank die gaan we houden ook al is het een SP.A dat is een brave man die kan ons nog wel een paar trukken van de foor leren als we wat teveel illegaal geld hebben. Sorry geef mij dan van rompuy maar zenne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klopt dit of niet? Citaat:
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doen alsof elke VB-er met een wapen op café zit, d�*t is met modder gooien.
![]() |