![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik heb een mediccard die 25.000 euro aan (para)medische kosten dekt per dag, eentje die een inkomensgarantie beidt de eerste zes maanden dat ik ziek ben,... Ik zal er dus an sich niet wakker van liggen, maar ik denk wel aan die anderen die het veel minder goed hebben. Dat neemt niet weg dat vakbonden op tijd en stond best eens mogen inbinden. Zo een staking gelijk vandaag is absoluut not done. Zij hebben werk voor de boeg op andere vlakken dan het behouden van een absoluut stakingsrecht...
![]() |
![]() |
#162 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijnheer, U heeft echt wel geen hoge dunk op mijn bekendheid met de binnenlandse couranten. Hetzelfde kan ook gezegd worden wat betreft mijn appreciatie van het empatisch vermogen van De Standaardlezers voor links. Mitterandsgewijs, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 26 oktober 2007 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Adolf Hitler Best wel goed om altijd eens jouw bronnen op te sporen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() In de standaard van onze kranten - U weet wel De Standaard - staat vandaag de volgende interessante bijdrage:
Laatst gewijzigd door Chipie : 26 oktober 2007 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Nee; dat topic lijkt me doorheen de geschiedenis al genoeg gedocumenteerd en is uitvoerig beschreven in de literatuur. Niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Uiteraard
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uitermate droevig, dat U zich niet wil meten met 's lands literatuur god op leeftijd: de heer Brusselmans. Zullen we het maar bij een gemiste kans houen? Muggepuuterig virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 26 oktober 2007 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn beste Tsjip, Wie het aandurft de Guy Tegenbos als authoriteit te citeren, nadert nipt het eind van zijn latijn. Durf ik voor te stellen dat U in ultieme poging alsnog uw grote gelijk te halen, mevrouw Doornaert van stal haalt? Mevrouw Doornaert is altijd goed voor uitbundig dijengeklets ten huize virmiljoen (en naar aangenomen mag worden, bij uitbreiding ook elders). Het kost U slechts de welhaast spreekwoordelijke vijf moedige minuten googlen. crypto-tabloidlezer, virmiljoen
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 26 oktober 2007 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Nah, Brusselmans' markt is een veel te kleine afzetmarkt... Daar valt te weinig te rapen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou die bijdrage van Guy T. nog maar eens een keer herlezen... Mss begrijpt U hem dan... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() Te veel "de Morgen" gelezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister-President
|
![]() Zou men heel dat spoorweg gedoen niet beter privatiseren net zoals bij de post zal dat een pak verdoken werkloosheid doen verdwijnen
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dolf stond véél dichter bij het communistische tuig dan goed voor je is. Les extrêmes se touchent, mijn beste fascistje. Zelfs het helmpje van jouw avatar smeekt om de kop van Mussolini. ... tiens, was dat dan weer niet diegene die de treinen op tijd deed rijden?
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo kun je veel rechten uitvinden
De fundamentele behoeften van een mens zijn eten, slapen, kledij, vrijheid van meningshuiting. En dan distilleer je de rechten van de mens. Ok gans de europese subsidies voor de lanbouw dat is hoofdstuk 1, dan iedereen zijn huisje en sociale woninbouw en leningen en al de bazar erop dat is hoofdstuk2, dan maken de chinezen voor ons kledij dat is hoofdstuk3, en dan de vrijheid van mening, daar haperen we wel nu eventjes. Maar stakingsrecht is eigenlijk gewoon elkaar kloten. Dus ik begrijp nog altijd niet wie het ooit uitgevonden heeft en waarom ? Want elkaar kloten zodat je savond niet op tijd bent voor uw eten, en elkaar kloten zodat je savonds niet op tijd in uw huisje in uw bedje kunt liggen, en elkaar kloten zodat je niet op tijd naar wijnegemen en hasselt village achter kleren kunt gaan, vind ik echt waar uw egoistisch eigenbelang van uw mening gewoon in de weegschaal gooien voor 30.000 mensen hun recht op fundamentele behoeften. Ne wat zeggen jullie hiervan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#177 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan enkel hopen dat je het één dezer dagen eens mag gaan uitleggen aan een bende moegetergde treinreizigers die door jouw krapuulbende de avond op een ijskoud perron mag doorbrengen. N�* een dag hard labeur welteverstaan. Hoewel 'verstaan' doet die vakbondsmeute dat allang niet meer. Nee, die staakt liever op maandag of vrijdag; kwestie van het verlengde weekend of de herfstvakantie wat vroeger te kunnen inzetten. Op kosten v�*n welteverstaan... Hou dus maar je grote bek, potverteerderke... Op z'n minst doe ik 'het' niet op andermans kosten.
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 26 oktober 2007 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() Pff, dat is echt een goedkope opmerking.