![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 2 november 2007 om 22:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
stop nu toch eens met dat hysterisch gegil en gekrijs. Uw moeder moest u hier bezig zien. Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 november 2007 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 november 2007 om 22:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hij zal nu wel weer een stuk zelfzekerder zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door sn00py : 2 november 2007 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Is het mischien d�*�*rom dat je je geweer van schouder verandert hebt? Laatst gewijzigd door forumspook : 2 november 2007 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want zover ik weet beginnen homo's daar meer en meer publiekelijk klop te krijgen als ze hand in hand durven rondlopen (en als ze alleen lopen ook al).
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]()
![]() |
#171 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat 'schooljufachtige'... nouja, ieder verwerkt z'n trauma's en frustraties op zijn manier zeker? Hou het in het vervolg iets beknopter; komt iets minder zielig en iets stoerder over. Kleine tip... Haat en woede... Nee, da's iets te hoog gegrepen, vrees ik. Kindjes 'haten' en zijn 'woedend'; op mijn leeftijd heb je doorgaans al genoeg gezien en meegemaakt om e.e.a. niet meer aan je kouwe kleren te laten raken. Ik was/ben wel geïrriteerd, ja. Straal ontkennen dat homoseksuele mensen vaak nadeel ondervinden van het sfeertje geschapen door infantiele provocateurs (stijl gay pride en c°), dat doet me inderdaad iets. Vooral omdat ik in m'n onmiddellijke omgeving gezinnen onder zéér zware druk heb zien staan toen zoonlief zich wou 'outen'. Ik heb daar in een enkel geval nog bemiddeld en gezien hoe zwaar en pijnlijk het allemaal wel kan zijn voor �*lle betrokkenen trouwens. Er is niks mis met het bespreekbaar maken van seksualiteit; d�*t ga je me nooit ofte nimmer horen beweren. Wel integendeel zelfs... Maar het taaltje, het sfeertje, de timing, de media-aandacht, ... het zit allemaal gewoonweg fout in dit geval. Niemand hoeft zich te profileren als een 'seut', maar een klein beetje letten op de manier waarop je e.e.a. brengt, doet wonderen. Nogmaals: janken dat homo's bedacht worden met de lelijkste bijnamen en vooroordelen hoeft niet als je dit soort van 'platte' initiatiefjes best prima vindt. En nou jij weer; denk maar eens goed na over een one-liner waarmee je de wise guy kan uithangen. (cq. bevestig nog maar eens de nulliteit waar ik het eerder over had)
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 2 november 2007 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Een ban voor een periode van 10 jaar op homoseksualiteit zou de huidige strijd tegen HIV een pak gunstiger maken, vermits net deze groep de grootste verspreider is.
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar maak u nu geen zorgen, u bent de enigste niet dus om dit verhaal niet te geloven, hetgeen juist verklaard waarom er geen enkel gedocumenteerd geval van is: de vrouwen wie zulk een avontuur overkwam, zwegen daar wijselijk over ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() inderdaad. en respect is een basisvoorwaarde voor een deftige discussie. een post die begint met een compleet onnodige persoonlijke aanval, en verder elke argumentatie mist, is dan ook niet de moeite om op in te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En kijk! Het enige wat Daiwa weer bij te brengen heeft, is een persoonlijk aanvalletje... Het wordt een beetje pathetisch zo stilaan. Zoek hulp.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Forumleden een definitieve ban proberen aansmeren is niet echt een voorbeeld van verdraagzaamheid vind ik, of zie jij dat anders? Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 3 november 2007 om 01:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() geen problemen met die actie. Als die hun eigen belachelijk willen dest te beter. Ze moeten achteraf niet gaan raffen dat ze niet serieus worden genomen.
|
![]() |
![]() |