![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Burger
|
![]() De Vadder Ivan is overduidelijk een liberaal en waarschijnlijk een groot supporter van Didier Reynders en ja, hij is veel te partijdig maar dat is hier het topic niet voor dacht ik
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#164 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat we dit nog mogen meemaken (hopelijk) en dan nog door een tjeef ![]() *pinkt zowaar een traantje weg* |
|
![]() |
![]() |
#166 |
Burger
|
![]() Tja, daar heb je waarschijnlijk gelijk in en pijn doet me dat niet maar mijn stem zal gaan naar diegene die het oplost, niet diegene die problemen creëert (en ja, de franstaligen doen dat ook maar daar kan ik toch niet voor stemmen dus wie daar de grootste Jan Lul is interesseert me veel minder)
|
![]() |
![]() |
#167 |
Europees Commissaris
|
![]() Geld heb je nooit genoeg, maar de crisis mag iets kosten als het uiteindelijke resultaat zelfbestuur is. Dat brengt zichzelf in no time weer op, al was het aan vrijheid!
#168 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Had wetstraatslet Milquet niet op alles en nog wat NON gezegd en wat meer aan de inwoners van Wallonië gedacht ipv aan haar groot ego, er was al lang een regering geweest MET staatshervorming. Wat ik niet begrijp is dat het precies is of Vlaanderen bepikt hen langs overal maar wat wij krijgen als bevoegdheden, krijgen zij toch ook???? Wat is dan in godsnaam het probleem! |
|
![]() |
![]() |
#171 |
Burger
|
![]() Ik ben hier nog niet zo lang maar merk dat er hier zowaar geitewollensokken Vlamingen zitten. Zoiets als die groenen die beweren dat auto's afgeschaft dienen te worden. Als het over symbolen gaat zegt Vlaanderen me net zo weinig als België dus zaag daar aub niet over, voor de meeste thema's valt inhoudelijk echt wel iets te zeggen om het al dan niet te regionaliseren.
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door straatrue : 30 november 2007 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Burger
|
![]() Yves Desmedt maakt duidelijk de juiste analyse in Ter Zake, Peter VDM kan zijn partijtrouw niet verbergen.
|
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Als er geen autonomie komt zullen we evengoed moeten bijdragen om de pensioenen van die Walen te kunnen betalen. Met wat goede wil zouden we kunnen spreken van een nul-operatie. Echter: ook in Wallonië slaat de vergrijzing toe en neemt de beroepsbevolking (sic) af.
|
![]() |