Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Discussietools
Oud 30 november 2007, 19:46   #161
John2one
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 Bekijk bericht
Je kan de haat van de I. De Vadder zo op zijn gezicht aflezen als hij een interv. afneemt van een vlaamse partij
De Vadder Ivan is overduidelijk een liberaal en waarschijnlijk een groot supporter van Didier Reynders en ja, hij is veel te partijdig maar dat is hier het topic niet voor dacht ik
John2one is offline  
Oud 30 november 2007, 19:46   #162
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John2one Bekijk bericht
In geen enkel geval maar ik hou wel van 'goed bestuur', op welk niveau dan ook. Als Leterme het federale niveau niet wil had hij Vlaams moeten blijven (en Vervotte zeker - waar is ze ?) en iemand anders aan hem bevoegdheden moeten laten geven..of wil hij geen bevoegdheden, ah nee want dan krijgt hij verantwoordelijkheid....djeezes
Het komt hard aan jongen ik weet het. Maar als de Franstaligen niet toegeven morgen dan is de grootste regimecrisis uit de Belgische geschiedenis een feit.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline  
Oud 30 november 2007, 19:46   #163
Fab
Partijlid

Stuur een bericht via Instant Messenger naar Fab
Standaard

Citaat:
In geen enkel geval maar ik hou wel van 'goed bestuur', op welk niveau dan ook. Als Leterme het federale niveau niet wil had hij Vlaams moeten blijven (en Vervotte zeker - waar is ze ?) en iemand anders aan hem bevoegdheden moeten laten geven..of wil hij geen bevoegdheden, ah nee want dan krijgt hij verantwoordelijkheid....djeezes
Je kan het CD&V niet kwalijk nemen dat ze een stemmenkanon zetten als lijsttrekker voor de senaat toch? Je zou politiek al oerdom moeten zijn om dit niet te doen... En dat hij Vlaanderen verliet is hem verplicht geweest door oa de sossen.
Fab is offline  
Oud 30 november 2007, 19:47   #164
bk232214
Gouverneur

Standaard dat mag

Citaat:
Met het geld dat Leterme de laatste 170 dagen door de deur heeft uitgegooid, konden we waarschijnlijk de transfers nog verdubbelen voor de komende vier jaar maar dat doet er niet toe zeker ? Koppig en onnozel doen is belangrijker...ja, we zijn weer goed bezig....overleggen en compromissen zoeken is een teken van beschaving
Wij hebben geld genoeg ,het zal in ieder geval geen 12 miljard kosten

bk232214 is offline  
Oud 30 november 2007, 19:48   #165
Fab
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Het komt hard aan jongen ik weet het. Maar als de Franstaligen niet toegeven morgen dan is de grootste regimecrisis uit de Belgische geschiedenis een feit.

Dat we dit nog mogen meemaken (hopelijk) en dan nog door een tjeef

*pinkt zowaar een traantje weg*
Fab is offline  
Oud 30 november 2007, 19:48   #166
John2one
Burger

Standaard

Citaat:
Tja, daar heb je waarschijnlijk gelijk in en pijn doet me dat niet maar mijn stem zal gaan naar diegene die het oplost, niet diegene die problemen creëert (en ja, de franstaligen doen dat ook maar daar kan ik toch niet voor stemmen dus wie daar de grootste Jan Lul is interesseert me veel minder)
John2one is offline  
Oud 30 november 2007, 19:49   #167
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:

Geld heb je nooit genoeg, maar de crisis mag iets kosten als het uiteindelijke resultaat zelfbestuur is. Dat brengt zichzelf in no time weer op, al was het aan vrijheid!

.
Eddy B is offline  
Oud 30 november 2007, 19:50   #168
John2one
Burger

Standaard

Citaat:

Over cijfers ga ik niet discussiëren maar de imagoschade van Vlaanderen/België/Wallonië is enorm en niemand zal ooit weten welk effect dat juist heeft.
John2one is offline  
Oud 30 november 2007, 19:51   #169
bk232214
Gouverneur

Standaard Hard

Citaat:
Het zal niet zo hard zijn als 14 -i8 en er sneuvelen geen vlamingen

bk232214 is offline  
Oud 30 november 2007, 19:53   #170
Fab
Partijlid

Standaard

Citaat:
Over cijfers ga ik niet discussiëren maar de imagoschade van Vlaanderen/België/Wallonië is enorm en niemand zal ooit weten welk effect dat juist heeft.

Had wetstraatslet Milquet niet op alles en nog wat NON gezegd en wat meer aan de inwoners van Wallonië gedacht ipv aan haar groot ego, er was al lang een regering geweest MET staatshervorming. Wat ik niet begrijp is dat het precies is of Vlaanderen bepikt hen langs overal maar wat wij krijgen als bevoegdheden, krijgen zij toch ook???? Wat is dan in godsnaam het probleem!
Fab is offline  
Oud 30 november 2007, 19:56   #171
John2one
Burger

Standaard

Citaat:
Het zal niet zo hard zijn als 14 -i8 en er sneuvelen geen vlamingen

Ik ben hier nog niet zo lang maar merk dat er hier zowaar geitewollensokken Vlamingen zitten. Zoiets als die groenen die beweren dat auto's afgeschaft dienen te worden. Als het over symbolen gaat zegt Vlaanderen me net zo weinig als België dus zaag daar aub niet over, voor de meeste thema's valt inhoudelijk echt wel iets te zeggen om het al dan niet te regionaliseren.
John2one is offline  
Oud 30 november 2007, 19:58   #172
John2one
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fab Bekijk bericht
Had wetstraatslet Milquet niet op alles en nog wat NON gezegd en wat meer aan de inwoners van Wallonië gedacht ipv aan haar groot ego, er was al lang een regering geweest MET staatshervorming. Wat ik niet begrijp is dat het precies is of Vlaanderen bepikt hen langs overal maar wat wij krijgen als bevoegdheden, krijgen zij toch ook???? Wat is dan in godsnaam het probleem!
Tussen haakjes: ik denk dat het algemeen geweten is dat de Wetstraatsletten Hilde Vautmans en Liesbeth Van der Auwera zijn, op korte afstand gevolgd door Maya Detiège (buiten de Wetstraat)
John2one is offline  
Oud 30 november 2007, 19:59   #173
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Met het geld dat Leterme de laatste 170 dagen door de deur heeft uitgegooid, konden we waarschijnlijk de transfers nog verdubbelen voor de komende vier jaar maar dat doet er niet toe zeker ? Koppig en onnozel doen is belangrijker...ja, we zijn weer goed bezig....overleggen en compromissen zoeken is een teken van beschaving
Een compromis kan een middel zijn maar geen doel op zich. Daarbij, het voorstel tot verdere staatshervorming kan men ook als een compromis zien.
Elio di Supo is offline  
Oud 30 november 2007, 20:03   #174
straatrue
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fab Bekijk bericht
Als je een vis krijgt; maar je lust geen vis; moet je daar dan blij om zijn?
straatrue is offline  
Oud 30 november 2007, 20:03   #175
bk232214
Gouverneur

Standaard imago

Citaat:
Vlaanderen gaat een goude tijd tegemoet zeker met die 12miljard die wij uitsparen en in werkgelegenheid kunnen pompen en voor onze oudtjes een beetje vertroetelen die gezorgt hebben dat wij het nu goed hebben bij die oudtjes ben ik bij zeker de zeelieden nooit niet gestempeld

bk232214 is offline  
Oud 30 november 2007, 20:07   #176
straatrue
Minister-President

Standaard

Citaat:
Vlaanderen gaat een goude tijd tegemoet zeker met die 12miljard die wij uitsparen en in werkgelegenheid kunnen pompen en voor onze oudtjes een beetje vertroetelen die gezorgt hebben dat wij het nu goed hebben bij die oudtjes ben ik bij zeker de zeelieden nooit niet gestempeld

Hopelijk heb je nog genoeg Walen om de pensioenen te helpen meebetalen binnen een 10-tal jaren.

Laatst gewijzigd door straatrue : 30 november 2007 om 20:09.
straatrue is offline  
Oud 30 november 2007, 20:07   #177
John2one
Burger

Standaard

Citaat:

Hoorde ik niet net dat de Vlaamse steden massa's schulden hadden ? De levensstandaard zal heus niet echt verschillen hoor, zeker niet op individuele basis, mss zijn de wegen wat beter.
John2one is offline  
Oud 30 november 2007, 20:13   #178
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straatrue Bekijk bericht
Hopelijk heb je nog genoeg Walen om de pensioenen te helpen meebetalen binnen een 10-tal jaren.

12 miljard x 10 = 120 miljard euro, daar springen we al een eindje mee hoor.
daiwa is offline  
Oud 30 november 2007, 20:13   #179
John2one
Burger

Standaard

Yves Desmedt maakt duidelijk de juiste analyse in Ter Zake, Peter VDM kan zijn partijtrouw niet verbergen.
John2one is offline  
Oud 30 november 2007, 20:15   #180
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straatrue Bekijk bericht
Als er geen autonomie komt zullen we evengoed moeten bijdragen om de pensioenen van die Walen te kunnen betalen. Met wat goede wil zouden we kunnen spreken van een nul-operatie. Echter: ook in Wallonië slaat de vergrijzing toe en neemt de beroepsbevolking (sic) af.
Elio di Supo is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be