![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() na denken waarover? berouw van wat? geen moslim te zijn? nadenken over islam? best maar wel kritisch!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is ook uw eigen mening zonder bewijs beste Zyp,
Jij denkt anders, ik denk islamitisch en jij anders. Wil jij weten hoe ik denk? lees hier een samenvatting. Mvg Yahya
![]() |
#163 |
Parlementslid
|
![]() sorry hoor, maar het brainwash kantje dat men in u geduwd heeft stekt keer op keer de kop op... OFTE in het engels ' your needle is stuck in the groove'... U blijft telkens hetzelfde herhalen... In de hoop dat het zo is, of zo zal worden daardoor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nadenken over de manier hoe men de islam bekretiseert! Nadenken over het leven .. Nadenken over de dood .. Nadenken over het bestaan .. Nadenken over de boodschap, de islam, .... Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#165 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een salafist dus want u neemt islam als ordening op ieder niveau van een samenleving!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nadenken over de manier hoe men de islam bekretiseert! ik hoop niet dat je van mening bent dat wij , of ik TE kritisch zijn... want ik kan u stellig zeggen, het kan pakken kritischer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ja, jij mag het zo denken natuurlijk!
Mvg Yahya
![]() |
#169 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Begrijpen kun je doen als er logica en een systeem inzit... Iets wat bij islam en geloof tout court, niet het geval is... geloof is herhaling, herhaling herhaling, tot je gaat geloven wat je kritische kant van je brein niet kan aanvaarden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar we denken over de islam hoor, alleen voor u niet in de goede richting he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is jou mening, wat ik geloof en waarvan ik overtuigd van ben is dat er nergens anders logica zit buiten de islam.
Mvg Yahya
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus wat oged is islam en wat fout is niet islam, beetje beperkt niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goed bedoelde ik dus
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 14 november 2007 om 01:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Parlementslid
|
![]() Is ook zo...
Vergeet niet, instellingen zitten vol met mensen die allerlei zaken 'zien' en 'horen' of 'voelen'... en die hebben daar evenveel bewijs voor dan jij voor allah en zijn daaruit voortgekomen geloof erin.Enig verschil tussen u en hen is dat iemand ooit lang geleden over hetgeen u geloofd een boekje heeft geschreven en dat vele daarin zijn gaan geloven... Maar puur qua bewijskracht, geen gram meer dan zij die in een instelling zitten... Geen belediging, maar gewoon een vaststelling... |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Op die manier heb jij ook geen bewijs dat ik bestaa.
Mvg Yahya
![]() |
#177 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2-Maar aangezien u hier op dit forum kan posten, is al een ZEEER goede aanwijzing of zelfs bewijs... En indien u van mening bent dat dat enkel een aanwijzing is, moet ik vaststellen dat u zelfs dat niet heeft als het over allah gaat... ps : als u in het openbaar gaar debateren, gebruikt u zulke 'vergelijkingen' best niet.... het gelach zou anders tot ver buiten de zaal te horen zijn vrees ik... Laatst gewijzigd door Zyp : 14 november 2007 om 01:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() 2) dat het universum en alles erin en erop bestaat , is al een ZEER goede aanwijzing of zelfs een beijw dat er iemand met kennis, kracht, kennsi en wijheid die dit heeft gemaakt. Mvg Yahya
![]() |
#179 |
Parlementslid
|
![]() Neen, het FEIT dat het heelal bestaat kan u niet doorkoppelen aan allah... Dat ik niet weet vanwaar het heelal komt, is geen bewijs dat allah er voor iets tussenzit, of zou bestaan... Het bewijst enkel dat de mensheid voor vele vragen nog geen antwoord heeft... Het is zelfs nog geen aanwijzing voor het bestaan van een god...
Laatst gewijzigd door Zyp : 14 november 2007 om 01:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 14 november 2007 om 01:32. |
||
![]() |
![]() |