![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arabisch bestaat niet eens als een echte taal, het is een wirwar van diverse dialecten.
![]() |
#162 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
We zullen zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer jij, naar het voorbeeld van de Franstaligen in de Vlaamse Rand, een agressieve taalpolitiek wil voeren om het Nederlands en/of het Frans te verdringen uit Vlaanderen/Brussel, dan moet je dat zeker proberen maar dan zal daar ongetwijfeld zwaar en fel protest tegen komen, zoals er nu meer en meer protest komt tegen de verfransingspolitiek in de Vlaamse Rand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want kijk, ik woon al 30+ jaar in Brussel, en de 2 enige keren dat ik met véél goede wil van mijn kant Noord Afrikanen heb leren kennen en dacht dat ik ermee bevriend te worden, en zo mee te werken aan de verrijkende integratie, wel beide keren bleek het om venten te zijn, van goede komaf, tandarts en ingenieur, die een... schijnhuwelijk wilden, voor de papieren. Toen ik duidelijk maakte dat dat bij mij niet kon heb ik beide Goede Vrienden nooit meer gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Kijk! Ik ben geen vreemdeling meer maar een burger. Integratie is hier beduidend gemakkelijker dan in het echt!
![]() Laat eens zien: Ik kan Nederlands. Ik studeer. Ik gehoorzaam de wet. Hoe moet ik mij nog verder integreren? Toch niet door exact dezelfde Vlaams-Dietsche praat te verkopen als sommigen hier. Maakt alleen d�*t je een echte Vlaming? Hoe kan ik nog beter een Vlaming worden?? edit: Vermits dit hier niet thuishoort heb ik een ander topic geopend. Altijd dat gemekker over ons integreren. Ik ben al geïntegreerd. Ik vrees dat het echter nooit genoeg zal zijn voor sommigen. Laatst gewijzigd door Abdelkader : 11 november 2007 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Gouverneur
|
![]() [quote=Abdelkader;3062820]Vermits er meer mensen in België Arabisch spreken dan Duits: zou het niet eerlijker zijn om Arabisch als derde landstaal te nemen? Het zou de integratie ook bevorderen als in een aantal steden (Brussel, Antwerpen, ...) Arabisch als derde taal zou aangeleerd worden in plaats van Duits.
Wij leren Nederlands en jullie leren de basis van Arabisch.[/quote Dit is de beste mop van het jaar doe zo voort |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#170 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja het is bekend dat jullie vrouwen bekijken als "akkers die je mag beploegen zoals je goed dunkt" en dat "het scherpste zwaard van Mohammed de buik van zijn vrouw is". Jij geeft dus eigenlijk toe de islamitische gewoonte om te kweken als konijnen eigenlijk DE methode is om Eurabië te vestigen, mooi is dat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als dat integreren een methode is om het wereldkalifaat op te dringen aan ons heb ik liever dat jullie geen ene moer integreren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Heb daarom maar een andere topic geopend. Wat het is wel een interessante vraag? En niet alleen voor mij, maar voor vele allochtone jongeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Sterker nog, jij bent helemaal geen moslim als je daar niet naar streeft! Laatst gewijzigd door slobodan : 11 november 2007 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hoe durft gij over wederzijds begrip praten. Dat begrip is meestal éénzijdig. Arabisch introduceren hoort bij de veroverings tactiek en ga nu nie de verongelijkte duts uithangen. Ik ben nie achterlijk. Begrip van uit de islam en moslims, dikke vette zever en bullshit. ![]() Ik heb van de week gehoord hoe moslims handelen met mensen in gebieden waar zij de meerderheid zijn en de baas spelen. Dieronwaardig, zo erg dat een beest beter behandelt wordt. Gaja zou erop afkomen. Een moeder verkracht en in stukken gesneden en de dochter aangerand en bedreigt met zelfste lot. Tenzij ze trouwde met een ouwe zak van 70 jaar, just als die pedofiele Mohammed. Ze is gelukkig dank zij haar roepen tot de Ware God gered. En die Ware God is niet die mislukte achterlijke allah. Christenen hebben haar voor 800€ vrijgekocht en veilig in een pleeggezin geplaatst. Da was dus logsgeld bij een gijzelings situatie. En zo zijn er nog meer toestanden. Wel uw begrip kan ik missen als kiespijn. ![]() ![]() ![]() En die rechten, pfffffff. Ge zijt hier te gast en als ge u niet kunt of wilt aanpassen zijt ge vrij om te vertrekken. Wij hebben meer rechten, het is onze cultuur, onze waarden en normen ons grondgebied, ons land.. Blijf er met je vingers af van, verstaan !!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hier heerst blijkbaar de perceptie dat moslims één blok vormen. Er zijn genoeg gekken die Islam misbruiken voor hun obscene machtswellust en mij met plezier een kopje kleiner zouden maken. Maar ik ben wel een moslim. Zoals de overgrote meerderheid: nogal gematigd hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Lokaal Raadslid
|
![]() euh ... en ik ben hier geen gast: ik ben hier geboren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() Maar als buitenlander opgevoed