![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Burgemeester
|
![]() Deze ziekelijke filosofieen zijn een creatie van de overheden
De wereld is niet gebaat met regeringen en religies.Heeft de geschiedenis ons nog niet voldoende geleerd. http://video.google.com/videoplay?do...arch&plindex=0 |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#163 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En plots verdwenen de drosophila's, C2C's en jamassen met de noorderzon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister
|
![]() Integendeel, het is vrij tot zeer liberaal, maar zeer voor interpretatie vatbaar. Ik kan het bv makkelijk zien als verantwoording voor anarchisme.
![]() |
#165 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In bochten draaien? Hilarische dan nog? Gelet op de beschikbare informatie destijds beschikbaar, zowel voor mij als voor jou, was mijn reactie volkomen gerechtvaardigd, mijn beste. Nu zou gebleken zijn dat dit meisje het zichzelf heeft aangedaan hoop ik voor haar dat zij gebaat is met psychiatrische hulp. Meer moet dat niet zijn. Allesbehalve hilarisch dus, eerder een nuchtere constatering. Bedroevend om te zien hoe bepaalde forummers plots zo triomfantelijk menen te moeten zijn...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 23 december 2007 om 07:57. |
![]() |
![]() |