Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2007, 13:18   #161
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Wauw, dat wist ik niet!!!
Zo deed je het alleszins toch overkomen, dus hou dat stoer gedrag even voor je, wil je?

Citaat:
Wat bedoel je met 'jouw cultuur'? Ik ben geen Marokkaan, hoor.
Jij bent toch moslim??
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 13:18   #162
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niemand heeft zoiets beweerd.

Dat is enkel in Zwart-Akrika omwille van de promiscuïteit die daar heerst(e).
de promiscuïteit die daar heerst !
Jezus, Uh-huh.... volgens mij ben je nu wel klaargestoomt om daar het evangelie te gaan prediken
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 13:20   #163
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is jouw probleem met mij?
Dat je als een kip zonder kop vooroordelen over homo's zit rond te strooien en dat je er blijkbaar niet eens in slaagt enigszins objectief te denken.

Citaat:
Waar veroordeel ik homo's?
Eh... overal?
Oud 29 november 2007, 13:20   #164
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Kijk, je veroordeelt homo's en stelt dat het gebruik van de anus voor andere doeleinden ziektes e.d. veroorzaakt en dat normale mensen dergelijke organen voor het juiste gebruik hanteren.

Ik wil enkel maar aantonen dat anale sex niet alleen bij homo's voorkomt, zelfs in jouw cultuur komt het voor!
Het penetreren van de anus veroorzaakt idd verschillende ziektes en verhoogt het besmettinggevaar voor heel veel virussen.
Ook andere organen gebruiken voor iets anders dan hun natuurlijke doeleinden veroorzaakt ziektes en verhoogt besmettingsgevaar.

En misbruiken en wangedrag komt in elke samenleving voor.
Uh-Huh heeft ook nooit beweerd dat er onder de Moslims geen homo's waren.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 13:22   #165
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Het penetreren van de anus veroorzaakt idd verschillende ziektes en verhoogt het besmettinggevaar voor heel veel virussen.
Ook andere organen gebruiken voor iets anders dan hun natuurlijke doeleinden veroorzaakt ziektes en verhoogt besmettingsgevaar.
En misbruiken en wangedrag komt in elke samenleving voor.
Tuurlijk, dat ontken ik niet. Maar dat komt niet enkel bij homo's voor.

Citaat:
Uh-Huh heeft ook nooit beweerd dat er onder de Moslims geen homo's waren.
Nee, maar ze moet haar cultuur ook niet verheerlijken en alle zonden des vaderlands in de schoenen van homo's gaan schuiven.
Oud 29 november 2007, 13:27   #166
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
de promiscuïteit die daar heerst !
Jezus, Uh-huh.... volgens mij ben je nu wel klaargestoomt om daar het evangelie te gaan prediken
Mannen namen (of nemen) in Zwart-Afrika de eerste de beste (onbekende) vrouw om daarop hun seksuele lusten te kunnen botvieren. Deze seks is dus onveilig en promiscue. Het spreekt voor zich dat daar ziektes gaan ontstaan...
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 13:29   #167
Gayboy29
Banneling

Standaard

@uh-huh: zoveel interesse voor holebi's of ik kan het ook anders bekijken: zoveel afkeer van holebi's...waar zou dat kunnen van komen? Geen zelfzekerheid,agressie,gefrustreert? Ten eerste: rechtse partijen gooien maar al te graag in de media dat holebi's geld zouden krijgen van de overheid.Dit is onjuist: iedere homofuif wordt volledig betaald door vrijwilligers en inkomsten van fuif-opbrengsten.Ten tweede:Hetero's gaan ook vreemd aan de lopende band maar ze doen het stiekem,waardoor men geen juiste cijfers heeft op aantal besmettingen.Ten derde: Aids krijg je niet alleen door sex,maar ook door bloedtransfusies en aangeboren factoren.Ten vierde:zullen wij,holebi's ons ook eens gaan bemoeien wat hetero's uitspoken?
Gayboy29 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 13:34   #168
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Tuurlijk, dat ontken ik niet. Maar dat komt niet enkel bij homo's voor.

Nee, maar ze moet haar cultuur ook niet verheerlijken en alle zonden des vaderlands in de schoenen van homo's gaan schuiven.
Mag ik je er even op wijzen dat Hu-Huh geen cultuur van uit haar familie heeft, maar een samenrapsel is van vele culturen.

En mag ik je er dan even ook mee rond de oren slagen dat het geestelijk homogedrag van de man, juist wel de oorzaak is van de meeste zonden der wereld.
Want homogedrag is zich onderwerpen aan de wil van een ander en deze onderdanig zijn.
De reden trouwens waarom je onder de mannen geen enkele zuivere hetero kan vinden, iedere man komt wel een andere man tegen aan wiens wil het zich onderwerpt.
En ook de reden waarom je geen enkele volledige lesbische vrouw kan vinden, omdat elke vrouw wel een man tegen komt aan wiens wil ze zich onderwerpt. Al was het maar om zich voort te planten.

En ook het punt dat echte homo's ziek zijn, klopt met de medische onderzoeken.
Echte homo's zijn mannen die niet in staat zijn zich boven andere mensen te stellen en geestelijk dus heel zwak.
Oud 29 november 2007, 13:37   #169
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mag ik je er even op wijzen dat Hu-Huh geen cultuur van uit haar familie heeft, maar een samenrapsel is van vele culturen.

En mag ik je er dan even ook mee rond de oren slagen dat het geestelijk homogedrag van de man, juist wel de oorzaak is van de meeste zonden der wereld.
Want homogedrag is zich onderwerpen aan de wil van een ander en deze onderdanig zijn.
De reden trouwens waarom je onder de mannen geen enkele zuivere hetero kan vinden, iedere man komt wel een andere man tegen aan wiens wil het zich onderwerpt.
En ook de reden waarom je geen enkele volledige lesbische vrouw kan vinden, omdat elke vrouw wel een man tegen komt aan wiens wil ze zich onderwerpt. Al was het maar om zich voort te planten.

Echte homo's zijn mannen die niet in staat zijn zich boven andere mensen te stellen en geestelijk dus heel zwak.
Bon, hier wil ik zelfs niet eens meer op reageren...

Het kan me overigens compleet gestolen uit hoeveel culturen uh-huh een samenraapsel is, haar uitlatingen zeggen genoeg.
Oud 29 november 2007, 13:38   #170
Gayboy29
Banneling

Standaard

@Jantje: uw uispraken zijn erg discriminerend,onwetend en u komt volgens mij ofwel van een andere planeet ofwel uit 1890.Uw uitspraken slaan nergens op en zijn afkomstig uit super conservatieve kringen,extreem rechts en neo-milieu's.Veel succes verder met je zielig leventje.
Oud 29 november 2007, 13:38   #171
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mannen namen (of nemen) in Zwart-Afrika de eerste de beste (onbekende) vrouw om daarop hun seksuele lusten te kunnen botvieren. Deze seks is dus onveilig en promiscue. Het spreekt voor zich dat daar ziektes gaan ontstaan...
dus omdat er daar algemeen , volgens jou... want ook dat is een fabeltje, dwang bij komt te zien ten overstaan van vrouwen, wijst dat op een hogere graad van promiscue ? -> zoek het misschien eens op
of is dat plots onveiliger ?
Oud 29 november 2007, 13:39   #172
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uh-Huh, je gaat hier wel even in de fout.
Want dit gebeurd ook hier in België hoor.
Men gaat naar een cafe en kiest er de eerste de beste partner uit om sex mee te hebben, in veel gevallen kennen deze mensen elkaar niet en zien zij elkaar daar ook nooit meer.
En dit niet alleen onder blanke inwoners, maar even vrolijk onder moslims.
Hiewel die het dus wel verdekter doen dan de rest van de maatschappij.
Oud 29 november 2007, 13:40   #173
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je gaat zwaar uit de bocht joh. Herpak je. Snel.
Oud 29 november 2007, 13:42   #174
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

On-topic: Waarom blijft HIV, ondanks al de propaganda voor veilige seks, bij homomannen stijgen?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 13:43   #175
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
volledig fout. Bij apen is het een ander virus, dat zelfs niet gevaarlijk is voor hen, maar ij overdracht dodelijk voor de mens.
Een beetje zoals de kippengriep die bestreden word.
gewone griep voor gevogelte, maar dodelijk voor de mens.
Hee, ik meen toch dat ook die vogels/kippen eraan sterven.
Oud 29 november 2007, 13:43   #176
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

als dat allemaal klopt dan kan ik geen enkele echte homo
't is maar hoe je 't beestje definieert zeker ?
je stelt homo zijn gelijk aan onderwerping ( aan een man ? ) en je komt er wel

btw moet ge dan niet stellen dat heterovrouwen homofielen zijn en visa versa ?
Oud 29 november 2007, 13:44   #177
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Je gaat zwaar uit de bocht joh. Herpak je. Snel.
Oud 29 november 2007, 13:46   #178
Gayboy29
Banneling

Standaard

Wat een onwetendheid zeg...straks gaan ze hier nog vertellen dat ze nog nooit een homo hebben gezien
Oud 29 november 2007, 13:49   #179
Stardust
Burger

Stardust's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zo een mensen als u moesten ze ver wegsteken.
Oud 29 november 2007, 13:49   #180
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gayboy29 Bekijk bericht
@Jantje: uw uispraken zijn erg discriminerend,onwetend en u komt volgens mij ofwel van een andere planeet ofwel uit 1890.Uw uitspraken slaan nergens op en zijn afkomstig uit super conservatieve kringen,extreem rechts en neo-milieu's.Veel succes verder met je zielig leventje.
Ik rechts; dat mag je vergeten.
conservatief; helemaal niet.
Van een andere planeet; ga ik niet direct ontkennen.
Uit 1890; moet een zalige tijd zijn geweest moest ik daar kunnen geleefd hebben met mijn huidige kennis.
Maar neo-milieu's, weet niet direct wat je bedoelt. Maar ik vermoed dat je totaal fout zit.

Maar mag ik je er wel even op wijzen dat homogedrag in de jaren 2000 voor onze jaartelling heel normaal waren.

Het was zelfs een vorm van trouwbetuiging aan zijn overste om zich sexueel te onderwerpen aan hem.
En zelfs in de dierenwereld is het nog steeds een teken van onderwerping aan de leider van de groep.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be