![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo deed je het alleszins toch overkomen, dus hou dat stoer gedrag even voor je, wil je?
Citaat:
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat je als een kip zonder kop vooroordelen over homo's zit rond te strooien en dat je er blijkbaar niet eens in slaagt enigszins objectief te denken.
Citaat:
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook andere organen gebruiken voor iets anders dan hun natuurlijke doeleinden veroorzaakt ziektes en verhoogt besmettingsgevaar. En misbruiken en wangedrag komt in elke samenleving voor. Uh-Huh heeft ook nooit beweerd dat er onder de Moslims geen homo's waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Mannen namen (of nemen) in Zwart-Afrika de eerste de beste (onbekende) vrouw om daarop hun seksuele lusten te kunnen botvieren. Deze seks is dus onveilig en promiscue. Het spreekt voor zich dat daar ziektes gaan ontstaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() @uh-huh: zoveel interesse voor holebi's of ik kan het ook anders bekijken: zoveel afkeer van holebi's...waar zou dat kunnen van komen? Geen zelfzekerheid,agressie,gefrustreert? Ten eerste: rechtse partijen gooien maar al te graag in de media dat holebi's geld zouden krijgen van de overheid.Dit is onjuist: iedere homofuif wordt volledig betaald door vrijwilligers en inkomsten van fuif-opbrengsten.Ten tweede:Hetero's gaan ook vreemd aan de lopende band maar ze doen het stiekem,waardoor men geen juiste cijfers heeft op aantal besmettingen.Ten derde: Aids krijg je niet alleen door sex,maar ook door bloedtransfusies en aangeboren factoren.Ten vierde:zullen wij,holebi's ons ook eens gaan bemoeien wat hetero's uitspoken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mag ik je er dan even ook mee rond de oren slagen dat het geestelijk homogedrag van de man, juist wel de oorzaak is van de meeste zonden der wereld. Want homogedrag is zich onderwerpen aan de wil van een ander en deze onderdanig zijn. De reden trouwens waarom je onder de mannen geen enkele zuivere hetero kan vinden, iedere man komt wel een andere man tegen aan wiens wil het zich onderwerpt. En ook de reden waarom je geen enkele volledige lesbische vrouw kan vinden, omdat elke vrouw wel een man tegen komt aan wiens wil ze zich onderwerpt. Al was het maar om zich voort te planten. En ook het punt dat echte homo's ziek zijn, klopt met de medische onderzoeken. Echte homo's zijn mannen die niet in staat zijn zich boven andere mensen te stellen en geestelijk dus heel zwak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan me overigens compleet gestolen uit hoeveel culturen uh-huh een samenraapsel is, haar uitlatingen zeggen genoeg.
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() @Jantje: uw uispraken zijn erg discriminerend,onwetend en u komt volgens mij ofwel van een andere planeet ofwel uit 1890.Uw uitspraken slaan nergens op en zijn afkomstig uit super conservatieve kringen,extreem rechts en neo-milieu's.Veel succes verder met je zielig leventje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of is dat plots onveiliger ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dit gebeurd ook hier in België hoor. Men gaat naar een cafe en kiest er de eerste de beste partner uit om sex mee te hebben, in veel gevallen kennen deze mensen elkaar niet en zien zij elkaar daar ook nooit meer. En dit niet alleen onder blanke inwoners, maar even vrolijk onder moslims. Hiewel die het dus wel verdekter doen dan de rest van de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() On-topic: Waarom blijft HIV, ondanks al de propaganda voor veilige seks, bij homomannen stijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hee, ik meen toch dat ook die vogels/kippen eraan sterven.
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 't is maar hoe je 't beestje definieert zeker ? je stelt homo zijn gelijk aan onderwerping ( aan een man ? ) en je komt er wel btw moet ge dan niet stellen dat heterovrouwen homofielen zijn en visa versa ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Wat een onwetendheid zeg...straks gaan ze hier nog vertellen dat ze nog nooit een homo hebben gezien
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
conservatief; helemaal niet. Van een andere planeet; ga ik niet direct ontkennen. Uit 1890; moet een zalige tijd zijn geweest moest ik daar kunnen geleefd hebben met mijn huidige kennis. Maar neo-milieu's, weet niet direct wat je bedoelt. Maar ik vermoed dat je totaal fout zit. Maar mag ik je er wel even op wijzen dat homogedrag in de jaren 2000 voor onze jaartelling heel normaal waren. Het was zelfs een vorm van trouwbetuiging aan zijn overste om zich sexueel te onderwerpen aan hem. En zelfs in de dierenwereld is het nog steeds een teken van onderwerping aan de leider van de groep. |
|
![]() |
![]() |