![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() awel ja daar gaat het bij hem net om he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Notabene: die kleine kinderen, wiens Sinterklaas feest bedorven werd, die gaan ook opgroeien.En hoe gaan die over de bruin mannen denken, hoe gaan die stemmen denkt u? Want een kind vergeet zulke dingen niet, vaders die men omver steekt met messen op wat een vrolijke dag moest worden...Tot die schoften kwamen opdagen natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
Nederland heeft nog de "oude" regeling waarover te spreken politiek-incorrect is: een Autochtoon mag slechts 1 paspoort hebben.
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() teeuwen gaat nochthans helemaal tot het einde - ook over allah hoor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja,en wat ben je ermee hé .....
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afgezien daarvan, het is toch maar weer ver gekomen, zoals gewoonte. Een gewoon sinterklaasfeestje en die vreemde onnozelaars moeten het al komen verstoren. Eén van die idioten krijgt terecht een lap tegen zijn kop... en de rest van die nietsnutten komen uit spleten en kieren gekropen om weer hun gelijk te halen, gewapend met messen. Net zoals in Frankrijk toen die twee tegen een politiewagen vlamden. Wanneer gaan ze hier weer auto's en gebouwen in brand steken? Wanneer gaan onze "beleidsverantwoordelijken" daar eens komaf mee maken? Nadat er weer burgers zijn die ze neerknallen? Laatst gewijzigd door andev : 3 december 2007 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Cortez en de zijnen konden dus onmogelijk racisten zijn geweest volgens die redenering. Het CGKR doet zelf aan fundamentele discriminatie. Hoeveel subsidies krijgen die ook alweer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Een schande dat een Sinterklaasfeest op dergelijke manier verpest wordt!
Mijn voorstel: wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roede! Dus: 7000 slagen met de roede! Ze zullen het wel afleren op die manier! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik behoor tot degenen die ook geloofden dat we een nieuwe nummerplaat moesten hebben zie je....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigen gespuis den bak in, vreemd gespuis buiten. Straks staat er in elke straat een gevangenis om het uitschot van de ganse wereld op te vangen! En zelfs dat is nog beter dan ze gewoon laten rondlopen, zoals nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Het viel me vorig jaar al op dat een aantal straatbengeltjes wilden bijdragen tot de kerstsfeer door voetzoekertjes te laten knallen. Liefst op een moment dat argeloze voetgangers passeren. Dit heeft echter niets te maken met cultuurrivaliteit. Geef die jongeren de zekerheid dat ze zullen afstuderen en dat ze later gegarandeerd een job zullen hebben.
Je zult zien, dergelijk asociaal gedrag zal smelten als sneeuw voor de zon. En maak ze ondertussen aub niet kwaad want anders vliegen er weer auto's in de fik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen begrijpen meer en meer kiezers wat het resultaat daarvan is en werden ze bij de vorige verkiezingen reeds opzij gezet. Zelfs al ze er nu weer eventjes bijkomen zal het niet voor jaren zijn: dat poco-gedoe+ gevolgen dat zijn de mensen beu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten ze naar Wallonie verhuizen hé jongen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten staat dat nergens in een wet beschreven en is dat een zuivere drogreden van het hypocriet CKGR om niet te moeten optreden tegen hun lievertjes. Trouwens dat het wel kan heeft Zuid Afrika en het bewind onder handenafhakker Leopold II in Congo bewezen. Laatst gewijzigd door daiwa : 3 december 2007 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
Banneling
|
![]() De VRT-speech : na het 'bus-incident' nu het 'café-incident'.
Ze zijn niet een beetje beschaamd dat linkse hoernaille. ![]() Nog geen spoor van daders steekpartij Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |