![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Twee zusjes uit het asiel.....
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door lantjes : 10 december 2007 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#169 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() vechten jullie katten ook zo vaak? Gisteren nog ben ik tussenbeide moeten komen toen de onze in gevecht was met een vreemde kat, het leek wel een gevecht op leven en dood.
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 15 december 2007 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het zijn ook altijd dezelfde die een grote mond hebben. ![]() De 'kattentijd' is het ergst, dan wordt het meest gevochten, om de vrouwkes natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() En ze zijn ook zeer agressief tegen vreemde katten in de tuin ![]()
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Soms om twee uur 's nachts hoor je ineens twee katten intens lawaai maken. Dat kan dan zijn omdat ze willen paren, of juist niet, of gewoon een gevecht tussen twee katers (vechten vrouwelijke katten ook eigenlijk?) Ik weet eigenlijk niet of het allemaal katten van die boerderij zijn. Ik weet eigenlijk ook niet of katten in "clans" denken (wij zijn van die boerderij, "die" zijn van "daar") Is er iemand die daar meer zicht op heeft? (Wat is eigenlijk de actieradius van een kat die op nachtelijke tochten gaat? Een kilometer?) Het blijven fascinerende dieren. ![]()
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||||
Parlementslid
|
![]() Ze maken veel van hun oren als er een kat in de buurt komt die ze niet kennen of niet graag hebben. Echt vechten doen kattinnen niet neen, het blijft bij een stevige uithaal met de klauwen meestal. Uiteraard zal het wel eens gebeuren maar het zijn meestal de (ongecastreerde) katers die echt vechten met elkaar.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister
|
![]() Citaat:
een ervan is trouwens in mijn armen gestorven.
![]() |
![]() |
#176 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 15 december 2007 om 16:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ze krijgen die gewoon, met of tegen hun zin.
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() Woensdagavond zette ik mijn auto aan de parking van een frituur. Bij het uitstappen merkte mijn vriendin een poes op, die regelrecht in haar armen spurtte. Vriendin direct verkocht en wou het beest meenemen. Ik beetje terughoudend: 'als ze er na het eten nog is, nemen we ze misschien wel mee'.
We eten, we doen de deur van de frituur open, 'wie' staat daar. Juist, die kat. Ik heb die kat dus meegedaan naar huis. Eerst bij de ouders gestopt om wat whiskas en kattenbakvulling mee te pikken. Valt thuis mijne frang, dat ik van mn huisbaas geen huisdieren mag houden. Besloten om het de dag erop toch maar eens te vragen aan de huisbaas. Beestje hele nacht braaf geweest. Pipi en kaka in kattenbak. Maar 's morgens. Hell broke loose. Dat beest had honger. Dus ik geef het eten, voor ik naar m'n werk vertrek. Beestje gelukkig, ik vertrek naar mijn werk. Aan de voordeur van het appartementsgebouw - ik woon op het eerste verdiep - hoor ik die kat janken. Meteen enkele buren wakker ... *zucht* Heb het beest in een doos gestopt, en gedropt in de tuin van m'n grootouders (met nog een extra pot whiskas). En nu dat kakgevoel. Misschien had die kat wel een baasje en een matje voor een warme kachel. Neemt een of andere onverlaat die kat mee om ze de dag nadien te moeten droppen op een plek die vreemd is voor die kat. Wat denken jullie? Vindt die kat zn weg terug? Ik woon ongeveer zes kilometer van de parking waar we ze vonden. ![]() Laatst gewijzigd door Nick_ : 15 december 2007 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister
|
![]() geen idee, als dat beestje terug wil, zal dat wel lukken.
en anders zoekt ze rustig verder. is die kat nt welkom bij je grootouders ? anders kunnen zij die toch in huis nemen ? dat beestje was duidelijk verlaten, anders zou een kat nooit zo gewillig meegaan met iemand.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 15 december 2007 om 17:24. |
![]() |
![]() |