![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar eigenlijk, zouden die inbrekers hun inkomsten wel aangeven bij de belastingen? Waarschijnlijk niet, dus zijn het witteboordscriminelen! Dat ze inbreken dat is geen probleem, maar die inkomsten niet aangeven dat is onacceptabel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Juist, de fiscus verliest miljoenen aan dit beroep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Goed voor de BTW, de werkgelegenheid,de verzekeringen,de armen,... slachtoffer dient alles nieuw aan te kopen, meer productie in de fabriek, omzet, economie marcheert, e-bay solden,... goed en kwaad moet in evenwicht zijn en we worden der allemaal beter van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Vergeef me, maar dat is nu het stomste dat ik ooit gehoord heb. Bepaalde stukken zijn uniek en niet te vervangen. Jij vind dus dat diefstal, heling en belastingsontduiking onze maatschappij ten goede komt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() Zou het misschien niet nuttig zijn dat bepaalde mensen hun computer gestolen wordt, want het is toch zo goed voor de economie en dan kramen ze er misschien minder domme dingen uit op het internet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
geld moet rollen,anders wordt het hier maar saai. Mensen moeten zich losmaken van het materiele en er vanuit gaan dat uw bezit ook mijn bezit is en dat je niets meeneemt naar de astrale werelden. Laatst gewijzigd door Marlientje : 11 december 2007 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
Besef jij dat je eigenlijk aanzet tot misdaad? Ik vermoed dat met jouw wereldvisie er meer gestolen dan gekocht zou worden en je weet toch dat wat je oneerlijk in je bezit krijgt, ongeluk brengt? Mijn bezit is niet het jouwe. Ik ben altijd bereid om te delen en normaal een zeer vrijgevig mens, maar ik wil wel iets geven uit vrije wil en niet dat men het zonder mijn wil om van mij neemt. Dan overtreedt je wel de regels, ook die van de astrale wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
Hé, dan heb ik een idee: waarom pleur je niet gewoon meteen alles op straat, jezelf inbegrepen, zo te grabbel voor die losers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() Oh maar wacht even, dat doé je waarschijnlijk al. Goed, lientje!
Vleesch voor den Jakhals der Samenleving! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eén vraagje Marlientje: mag er bij de inbreker thuis ook ingebroken worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dit uw voornaamste drijfveer is. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 11 december 2007 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DannyS : 11 december 2007 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En dan de meermaals getoonde Beretta, die door ditzelfde forum wordt gedoogd! Een halfautomatisch pistool, astemblief, waarmee je op een knip ook de hele buurt van gekleurde medemensen kunt afknallen! Kan niet geloven tot wat de massahysterie hier kan leiden. En dan de minderjarigen nog meeslepen ook! Laat schande, en stigma uw deel zijn! Laatst gewijzigd door DannyS : 11 december 2007 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als er een inbreker voor mijn neus staat en die maakt geen aanstalten om te vluchten, dan is het hij of ik. Een geoefende inbreker die er enkel op uit is om wat spullen mee te nemen zal doorgaans elk risico vermijden en bij voorkeur toeslaan als hij quasi zeker weet dat er niemand in huis is. Een soort seizoensarbeider tijdens vakantieperiodes. Iemand die er zich niets van aantrekt dat de bewoners thuis zijn lijkt mij van een ander kaliber. Een home-jacker. En dan kun je wel een idee hebben wat er je vrouw en kinderen eventueel te wachten staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Burger
|
![]() Citaat:
leeft u in een ander tijdperk misschien? mijn bezit het uwe?? astrale werelden??? al gehoord van realisme? ik weet wat u reactie zal zijn: dit is de werkelijkheid, zie het in, helaas voor u: ik zie het niet in en velen met mij!
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hem om het principe van hoe je jezelf kan beschermen tegen criminaliteit in je eigen woonst. En als die filmpjes kunnen helpen om te vermijden dat je met zulke keuzes, zoals ik eerder heb aangehaald, geconfronteerd te worden dan is dat des te beter. Het moet ook een béétje een uitdaging blijven voor potentiële inbrekers nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Verhuis naar het wilde westen als je dat niet aanstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je doet wat je wilt in je eigen huis maar de veiligheid in mijn huis ga ik niet overlaten aan jouw gekleurde maatschappelijke beschouwing. En ik zal zelf beslissen waar ik wens te wonen dankuwel. |
|
![]() |
![]() |