![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En werden vroeger de VU ook niet gemeden als de pest omdat ze versleten werden als collaborateurs? En wie dehoorde er vroeger tot de VU? |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat De Wever daar zo zeker van is. Bij zijn laatste optredens in de media was het triomfalisme in zijn blik ver te zoeken. |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reporters zouden zo wat meer de politiekers moeten confronteren met hun eerdere GEDANE uitspraken. HET WOORD DAT DE MAN SPREEKT IS NIET STEEDS HET ZELFDE DAN DAT WAT HIJ DENKT. Laatst gewijzigd door Garry : 23 december 2007 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
#164 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Over welke burgemeester hebt u het? Kwestie van de man aan zijn woord te houden ![]() |
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor ze goede vrienden of buren kunnen worden zullen ze eerst moeten scheiden, of je het nu graag hoort of niet. Laatst gewijzigd door Garry : 23 december 2007 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
#166 |
Minister-President
|
![]() Etienne Schouppe heeft gezegd: De N-VA heft een historische kans gemist.
De N-VA heeft mogen aantonen dat ze, mits een beetje redelijkheid, een meerwaarde was voor de CVP; maar heeft laten zien van dat niet te kunnen. De mooipraterij van de N-VA heeft enkel voor chaos gezorgd en de CVP kiest weer voor de ACW-pet, die heel wat meer stabiliteit biedt. Fractieleider is ook ACW denk ik; lichtgewicht en beetje te veel vlaamsgezind Hendrik Bogaert mag weer toontje lager zingen. |
![]() |
![]() |
#167 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Principes winnen aan veld in onze partij. Laatst gewijzigd door rik47 : 23 december 2007 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog eens,het past niet echt om NVA "af te schrijven",die hebben zelf beslist even niet mee te doen,maar CD&V neemt momenteel wel een zeer groot risico. Hoe groot is het gevaar? Welnu,zowat 10 jaar her-opbouwen van de vroegere,grondig doorkankerde CVP-resten(en dat ging ook niet van een leien dakje) tot een nogal dynamische Vlaamse Christen-democratische partij staat nu op het spel... Daar zal niet licht mee omgesprongen worden! |
|
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#171 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ooit eens commentaar gegeven toen een video van Luc Cortebeeck werd getoond over solidariteit. Ik heb daar ter plaatse die zijn stellingen de grond ingeboord.
![]() |
#172 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben via mijn ouders nog verbonden aan de christelijk. Maar wat het ziekenfonds betreft, heb ik al een mooi alternatief. En qua vakbond...bwa de liberale.
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#174 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Je weet wel BHV Groote staatshervorming ![]() Of zit BDW nog aan de visvijver?
![]() |
#175 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aan de gemiddelde VB-kiezer kan je de opleiding zo afleiden ![]() Jaja ik heb aanhalingstekensgezet...het is gezegd door ene Jaak Van den Broeck.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 23 december 2007 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
#176 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Bij de NV-A trekken ze een lotje wie zich mag onthouden ![]()
![]() |
#177 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#178 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#179 |
Europees Commissaris
|
![]() En alweer gaat hij niet in op de inhoud... . Maar goed, in luiaards steek ik toch geen energie hoor.
![]() Het ga u goed, zet een jump-plaat op, of ga nog wat op in hardcore...whatever ![]() Gegroet mensen op dit forum en tot later! ![]()
#180 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() WIJ DE GROOTE NVA treden niet in een vlaamseregering, BOERKE SWA plat op zijn BUIK zonder VIS ![]()