![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging over "all Arab country, waar 'minderheden' nog hun eigen taaltje mochten spreken" en nee, daar bedoelden ze niet Saoudi Arabia mee.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ken de AEL (België) en hun standpunten vrij goed. (Hier staat een reportage over de AEL van mijn hand). Die standpunten zijn overigens niet altijd hetzelfde in België als Nederland of in Frankrijk.
Veel meer dan 'islamitisch' laat staan 'islamistisch', zijn ze arabisch-nationalistisch, vergelijkbaar met Nasser waar ze zich trouwens op beroepen. Natuurlijk komt godsdienst ter sprake. Dat kan ook moeilijk anders. Maar ze verwijzen daarbij ook vaak naar Malcolm X en wie die een beetje kent weet welke weg die man heeft afgelegd en in welke mate de Islam voor hem wel of niet relevant was. Me dunkt dat de AEL een schoolvoorbeeld van integratie was/is: het politiseerde jongeren uit de migratie op basis van hun eigen belang met als doel hen te laten wegen op het maatschappelijke debat. Er bestaan weinig duidelijker vormen van integratie dan dat. Hier staat een goed interview met Dyab Abu Jahjah. Daaruit blijkt zeer duidelijk hun afkomst en visie (zowel hij als Ahmed Azzuz kwamen uit het ABVV).
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En Abou Dinges is iemand die Vlamingen of toch een deel ervan laag op heeft. Ik vraag mij af wat die hier in godsnaam komt doen.
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Allemaal werkwoordjes op -eren: profiteren, intimideren, ambeteren, provoceren, agiteren, islamiseren, infiltreren, koloniseren, afrikaniseren, affronteren, bekeren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn bek is toch niet zó breed om hem meteen te bombarderen tot 'breedbekkikker', polly?
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mannetje vond ik een serieus knap gastje indertijd. Zowel Edith Legrand, als ons aller "Linda" hier te velde heeft zelfs op haar leeftijd (toen maakte ze die nog openbaar) verklaard dat ze een crush op het jongetje had. en hij was een telegeniek figuur inderdaad. Maar nu? allez... zou ik nu racist zijn als ik moest zeggen dat hij er als een puddingpap uitziet? kan niet van den drank zijn want die drinkt hij natuurlijk niet, maar dat papperige ... kom... ik heb "linda" niet meer gehoord nu hij vrij is gesproken, maar ik vraag me af of ze er nog steeds "the president" in ziet (en met haar véle vlaamsche marinakes waarschijnlijk).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#173 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Vreemdeling
|
![]() ik zat er tussen.... zal het nooit vergeten... Alle politieke formaties in dit land moeten zich eens gaan bezinnen ipv flauwe kul te verkopen... links rechts fuckt it!