![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Het VB moet fascisten, racisten en neonazi's buitengooien? | |||
ja, anders verliezen ze stemmen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,52% |
ja, criminaliteit moet immers bestreden worden |
![]() ![]() ![]() |
5 | 23,81% |
neen, anders houden ze niemand meer over. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 47,62% |
neen, neonazi's moeten vb-ers uit hun organisatie gooien |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
Of ze ze nu buitengooien of niet, er komt wellicht al vlug een nieuw incident met het VB |
![]() ![]() ![]() |
3 | 14,29% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar het VB en neonazi's hebben niets met elkaar te maken?
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het Nieuwsblad van vandaag:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Definieer de term "fascisme" en "racisme" al eens, want die worden zoveel door links gebruikt dat ik al niet meer weet waar ze voor staan. En dat wilt wat zeggen, want volgens hen val ik onder die termen...
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VB-top heeft dat soort beloftes reeds iets te dikwijls gemaakt, zonder merkbaar resultaat, opdat het nog geloofwaardig zou klinken.
Laatst gewijzigd door Pietje : 22 oktober 2008 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Zonder merkbaar resultaat? Op welk gebied?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Zever maar verder.
Ondertussen lopen de grootverdieners weg met je centen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het VB is nationaal-liberaal of nationaal-conservatief.
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op het gebied van het nakomen van beloftes. Dewinter ging enkele jaren geleden al "extremisten en neonazi's" uit de partij zetten (uitspraak gedaan nadat het Eigen Gebroed Hans VT nogal driest te keer was gegaan in Antwerpen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Intussen zitten bij de andere partijen evengoed nog mensen die voorstander zijn van censuur, en er alles aan doen om de democratie in dit land tegen te werken. Het verschil met het VB is dat zij zichzelf verdraagzaam en democratisch noemen, en bovendien aan de macht zijn.
Ik zou mij dus maar niet te veel zorgen maken over die idioten bij het VB.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De ondoorgrondelijk mens toch!
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 22 oktober 2008 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() K
Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och Droso, sinds gewezen Ku-Klux-Klan kopstuk Duke op de gastvrijheid van een VB-er kon rekenen, kan niks mij nog verbazen wat betreft die extreemrechtse bende.
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Als ik me niet vergis is de man overgestapt naar een andere partij dus nu is hij weer ene van de goei Piet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar toen was Duke nog een rijzende politieke ster in Lousiana, met iets méér stemmen dan die neerbuigende VB-führerkes. Maar hij is out nu. Waar maak je je dus druk om? Blijkbaar meer om biernazi's dan om de Fortis-miljarden, de Dexia-miljarden, de Ethias-miljarden... Mensen horen het verschil niet meer tussen miljoenen en miljarden. Maar een honderdtal B&H'ers op een concert vinden ze VEEL en EXTREMISTISCH. Wel, ik versta andere dingen onder véél en extremistisch. CEO's, bankiers, liberale democraten... vind ik extremisten.
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Raar dat de pocobende hier weer wakker wordt en al een ganse week posts ziet komen van hun onaangepaste inwijkelingen die buiten het aanwakkeren van het onveiligheidsgevoel ook nog eens zorgen voor de uitholling van onze economie dat ze dan nergens te vinden zijn.
Ontopic: Who cares wie dat concert organiseerde zolang er geen degelijke wettelijke bepaling rond is doet iedereen wat ie wil (dat heb ik van de abou jah jah discussie geleerd)
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Indien (neo?)nazis een (neo?)naziband inhuren zijn 't geen (neo?)nazis meer, volgens extreemrechts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien (neo?)nazis een (neo?)naziband inhuren, is dat heel gevaarlijk volgens extreem links. Misschien teveel decibels?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |