Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 januari 2012, 11:44   #1781
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Toch wel.
Je wil immers weten hoe ik me verdedig tegen leugens.
En 'verdedigen tegen leugens' is nu eenmaal een onderdeel van discussie.
Beauty lies in the eye of the beholder.

Blijf lezen hoe ik jou aanpak, en je zal merken hoe ik me tegen leugens verdedig.
Nu begrijp ik het.
Jij schrijft zelf die leugens neer.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2012, 11:47   #1782
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Nu begrijp ik het.
Bravo!
Citaat:
Jij schrijft zelf die leugens neer.
Nou, nou!
Oud 5 januari 2012, 12:02   #1783
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Amai, dit slaat langzamerhand toch echt alles!
Dus je schrijft iets en doet alsof dit van iemand anders is, en wanneer je er dan fifi onderkwakt is dat in orde?
En dat zou de moderatie goedvinden?
Dan kun je echt beter gewoon dit forum sluiten want dan staan er overal citaten met namen onder van mensen die dit nooit schreven, wat tot eindeloos gezeur en gekissebis leidt, nog erger dan nu al bezig is.
Kan me echt niet voorstellen dat de moderatie het goed vind dat je citaten van medeforummers vervalst en dus anderen uitspraken toeschrijft die nooit gedaan werden, zolang er maar " fifi" onder staat!

Hopelijk leest een moderator nog eens mee en krijgen we hier duidelijkheid over, van mij mag het ten onrechte beschuldigen van mensen over het vertellen van leugens of dit kinderachtige stropoppengedoe om anderen te " corrigeren" ook echt eens worden aangepakt, het verziekt discussies totaal omdat nooit onderbouwd wordt waarom die uitspraken gedaan worden en opvallend; steeds dezelfde forummers leggen zo iedere discussie plat!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2012, 13:07   #1784
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus je schrijft iets en doet alsof dit van iemand anders is, en wanneer je er dan fifi onderkwakt is dat in orde?
En dat zou de moderatie goedvinden?
Dan kun je echt beter gewoon dit forum sluiten want dan staan er overal citaten met namen onder van mensen die dit nooit schreven, wat tot eindeloos gezeur en gekissebis leidt, nog erger dan nu al bezig is.
Kan me echt niet voorstellen dat de moderatie het goed vind dat je citaten van medeforummers vervalst en dus anderen uitspraken toeschrijft die nooit gedaan werden, zolang er maar " fifi" onder staat!

Hopelijk leest een moderator nog eens mee en krijgen we hier duidelijkheid over, van mij mag het ten onrechte beschuldigen van mensen over het vertellen van leugens of dit kinderachtige stropoppengedoe om anderen te " corrigeren" ook echt eens worden aangepakt, het verziekt discussies totaal omdat nooit onderbouwd wordt waarom die uitspraken gedaan worden en opvallend; steeds dezelfde forummers leggen zo iedere discussie plat!
²
er is heerst hier reeds een afwezigheid aan ethiek
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2012, 13:24   #1785
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yep, daar in Somalië en op andere shariamestvaalten zijn ze ook zo gelukkig.
Daar zingen ze de hele dag:
"Klappen in de het handjes!
Stampen met de het voetjes!"
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2012, 18:23   #1786
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als je dat al niet meer mag, leugens corrigeren.
Die corrigeer je in het antwoord.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2012, 18:36   #1787
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Naoshige Bekijk bericht
Indien morgen In de landen van herkomst van alle allochtonen die zich in België bevinden, de lonen, valuta waarden, koopkracht en levensstandaard, kennis en wetenschap en automatisering “10% hoger lagen dan hier”, dan vinden we geen enkele allochtoon niet meer in België, volksverhuizingen is dus duidelijk een economisch probleem. Daarom laat culturen in hun eigen biotoop leven, dwing mensen niet om te leven in een vorm die ze eigelijk niet willen. Vooruitgang door uniformiteit maakt de mens tot de grote eenheidsworst zonder eigenheid, cultuur en gewoonten.
Deze uniforme jaknikker die de zin en de essentie van het leven totaal heeft verloren. Daarom maak geen gedwongen hutsepot van culturen, religies, tradities en gewoonten van volkeren maar respecteer hun eigenheid.
Als je culturen gaat importeren of exporteren, dan ga je ze vervormen, verscheidenheid en eigenheid van culturen is het mooiste wat onze planeet te bieden heeft. Kinderen en jongeren zijn in de éérste plaats de dupe van deze volksverhuizingen, ze worden “gedwongen” uit hun natuurlijk milieu onttrokken met alle gevolgen van dien.

Een slechte economie in een land of economisch globalisme zonder sociaal globalisme veroorzaken volksverhuizingen, deze brengen racisme teweeg in het gastland, geen enkele cultuur op onze planeet neemt deel aan volksverhuizingen uit vrije wil, het is bij vele mensen een bittere gedwongen noodzaak om te leven en te overleven, het is economische dwingelandij.
Globalisering van culturen is dus niets anders dan moderne georganiseerde slavenhandel, zo simpel is het. Massale vermenging van volkeren met dezelfde levensstandaard en koopkracht komt in onze geschiedenis niet voor.

In de eerste plaats moet ieder mens de mogelijkheid hebben om in eigen land een behoorlijk leven te kunnen leiden, dit is een mensenrecht.
Een hongerende mens een vis te eten geven is een sociale daad, deze mens leren vissen in zijn eigen land, dit is een definitieve oplossing voor zijn honger. Ontheemden zijn: niet uit vrije wil maar uit nood gedwongen buiten het vaderland verkerende mensen. (economische vaderlandsloze)
Deze gefrustreerde en getraumatiseerde ontheemde mens heeft een levensstijl die onverdraagzaamheid en eigenbelang gemakkelijker toegang geeft, wat normaal is.
²
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2012, 18:57   #1788
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Indien morgen In de landen van herkomst van alle allochtonen die zich in België bevinden, de lonen, valuta waarden, koopkracht en levensstandaard, kennis en wetenschap en automatisering “10% hoger lagen dan hier”, dan vinden we geen enkele allochtoon niet meer in België, volksverhuizingen is dus duidelijk een economisch probleem. Daarom laat culturen in hun eigen biotoop leven, dwing mensen niet om te leven in een vorm die ze eigelijk niet willen. Vooruitgang door uniformiteit maakt de mens tot de grote eenheidsworst zonder eigenheid, cultuur en gewoonten.
Deze uniforme jaknikker die de zin en de essentie van het leven totaal heeft verloren. Daarom maak geen gedwongen hutsepot van culturen, religies, tradities en gewoonten van volkeren maar respecteer hun eigenheid.
Als je culturen gaat importeren of exporteren, dan ga je ze vervormen, verscheidenheid en eigenheid van culturen is het mooiste wat onze planeet te bieden heeft. Kinderen en jongeren zijn in de éérste plaats de dupe van deze volksverhuizingen, ze worden “gedwongen” uit hun natuurlijk milieu onttrokken met alle gevolgen van dien.

Een slechte economie in een land of economisch globalisme zonder sociaal globalisme veroorzaken volksverhuizingen, deze brengen racisme teweeg in het gastland, geen enkele cultuur op onze planeet neemt deel aan volksverhuizingen uit vrije wil, het is bij vele mensen een bittere gedwongen noodzaak om te leven en te overleven, het is economische dwingelandij.
Globalisering van culturen is dus niets anders dan moderne georganiseerde slavenhandel, zo simpel is het. Massale vermenging van volkeren met dezelfde levensstandaard en koopkracht komt in onze geschiedenis niet voor.

In de eerste plaats moet ieder mens de mogelijkheid hebben om in eigen land een behoorlijk leven te kunnen leiden, dit is een mensenrecht.
Een hongerende mens een vis te eten geven is een sociale daad, deze mens leren vissen in zijn eigen land, dit is een definitieve oplossing voor zijn honger. Ontheemden zijn: niet uit vrije wil maar uit nood gedwongen buiten het vaderland verkerende mensen. (economische vaderlandsloze)
Deze gefrustreerde en getraumatiseerde ontheemde mens heeft een levensstijl die onverdraagzaamheid en eigenbelang gemakkelijker toegang geeft, wat normaal is.
Als een sprinkhanenplaag gepasseerd is op een rijke graanakker blijft er dor land over. Een slimme boer doet er alles aan om die sprinkhanenplaag te bestrijden.
Als Europa kaal gevreten is wat dan? Is voorkomen niet beter dan genezen?
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2012, 19:29   #1789
Hoomer

Standaard

Citaat:
De sprinkhaanplagen zijn de dag van vandaag een groot probleem in Afrika, kan je uw beeldspraak wat verduidelijken? Ik wil ook altijd opnieuw uitleggen wat er in mijn post stond als je niet mee bent. De Europeanen worden namelijk kaalgevreten door diezelfde sprinkhanen als in Afrika, De VS, China enz...

Hier in België worden de gevolgen alsmaar duidelijker, nog even en we zitten in Griekse toestanden! Griekenland waar kinderen op 't school flauw vallen van de honger!

1. De witeconomie in België wordt voorlopig overgenomen door de legale maffia:

De productie in lageloonlanden, zonder participatie voor de gemeenschap.
De handel met lageloonlanden, zonder participatie voor de gemeenschap.
Totaal geautomatiseerde bedrijven in eigen land, zonder participatie voor de gemeenschap.
Slecht 2 op 10 mensen in België worden voorlopig nog gefinancierd door de privé.

Sociale zekerheidsgelden worden op deze manier aan de gemeenschap onttrokken.

2. De zwarteconomie, grotendeels in handen van ambtenaren en Europese vreemdelingen:

Deze zwarteconomie heeft in België een verdienste van 61 miljard euro.
http://www.vandaag.be/binnenland/453...zwartwerk.html

Sociale zekerheidsgelden worden hier ook aan de gemeenschap onttrokken.

3. De illegale economie: grotendeels in handen van de illegale maffia:

Drugs, wapenhandel, mensenhandel, prostitutie, orgaanhandel, gokwereld, bloeddiamanten enz. (omzet onbekend)
Sociale zekerheidsgelden worden op deze manier aan de gemeenschap onttrokken.

Hidden Face of Globalization

http://www.youtube.com/watch?v=8Bhod...eature=related
In de jaren zeventig had ik 25% van mijn wedde om mijn huur, nutsvoorzieningen en mijn auto te betalen nodig, nu is dat 75%. Nog even en ik heb 100% nodig.
Waarom? Wel omdat de sprinkhanen met de oogst gaan lopen.
Simpel toch.
Oud 5 januari 2012, 19:50   #1790
Hoomer

Standaard

Citaat:
De sprinkhanen bepalen hoeveel oogst er zal komen en hoeveel kruimeltjes jij gaat krijgen.

Laten we de nieuwe schaakregels weer over aan de sprinkhanen of hebben we geleerd?

. Dit systeem heeft zichzelf wereldwijd schaakmat gezet! (Een ander schaakbord dan maar)

. Meer kredieten omzetten naar de toekomst? (60 jaar afbetalen, in twee generaties is mogelijk)
· Meer alle soorten afval naar de toekomstige generaties overbrengen? (vooral radioactief afval)

. Geld en waardepapieren bijdrukken?
· De natuur meer belaste? (Totaalvervuiling moet mogelijk zijn, dit is pas vrijheid)

. Ons eigen nest (milieu) bevuilen tot alle leven op onze planeet onmogelijk is?
· De mens tot zijn 80 jaar laten werken? (Meer toegang voor rolstoelen en pampers in bedrijven)
· Oorlog maken? (De oorlogsindustrie lost elke crisis op, ieder zijn bom)
· Waterstofbommen uitproberen? (totaal genocide of zelfvernietiging, vrije keuze)

. Meer handel met lageloonlanden tot al onze prachtige kleine bedrijven verdwenen zijn?

. Meer automatisering waarvan de winsten naar enkele onmetelijk rijke gaan?

. Geen openbaar vervoer? ( Liever met miljoenen mensen in miljoenen km files op onze planeet)

. Geen alternatieve energie? (aan fossiele brandstoffen en atoomenergie is meer verdiend)

. Herverdeling is taboe? (enkel rijkdom voor elite en jetset, voor hen is geen sociale zekerheid nodig)
. Concurrentie met lageloonlanden die aan één honderdste van ons loon werken is zeker mogelijk.
Steeds meer bedrijven gaan naar landen waar ze minder lasten en lonen moeten betalen? Waarom? Omdat wij nu eenmaal de sprinkhanen voeden die onze akkers leegvreten. Wij zijn de domme boeren.
Maken dat de sprinkhanen hier weg zijn , pas dan kunnen wij terug oogsten waar we recht op hebben, zolang we met sprinkhanen zitten zal het beschikbare land steeds slechtere oogsten opleveren en gaan we naar de ondergang. draai en keer het zoals je wil.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 5 januari 2012 om 19:56.
Oud 5 januari 2012, 21:59   #1791
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het blijft uitermate kinderachtig.
Normale discussie is zoveel interessanter.
Maar daar moet je capabel voor zijn, en argumenten hebben...
Ik weet het, stropoppen zijn kinderachtig, vandaar dat ik er normaal gezien weinig aandacht besteed en ze gewoon aanpas naar de waarheid.

Ware het niet dat jullie er zo een big deal van maakten, er was al lang terug een normale discussie, denkt ge niet?
Oud 5 januari 2012, 22:00   #1792
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Niet komen zeuren, hé.
Tuurlijk niet, waarom zou ik
Oud 5 januari 2012, 22:02   #1793
Alboreto

Standaard

Citaat:
En 'verdedigen tegen leugens' is nu eenmaal een onderdeel van discussie.
Inderdaad en de leugens aanpassen aan de waarheid is een veel gebruikte techniek op fora.
Ik begrijp niet waarom ge u daarover zo druk maakt.
Oud 5 januari 2012, 22:05   #1794
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nee, niet echt, Alice.

Ik gebruik die techniek slechts in 1 specifiek geval, namelijk als iemand mij een mening toeschrijft waarvan hij/zij heel goed weet dat het leugens zijn.

Ik pas dan de mening die MIJ toegeschreven wordt aan aan MIJN werkelijke mening.
Het lijkt me maar evident dat dit toegestaan is.

Mocht ik nu, zoals Esperanza doet, gewone quotes totaal gaan aanpassen naar zaken die er niets mee te maken hebben, dan volg ik u, dat draagt inderdaad weinig toe aan de discussie.
Even min als de stropoppen waarover hier uiteindelijk gaat.

En dit is het laatste wat ik hierover in deze draad ga neerpennen.

Laatst gewijzigd door Alboreto : 5 januari 2012 om 22:06.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2012, 22:10   #1795
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ware het niet dat jullie er zo een big deal van maakten, er was al lang terug een normale discussie, denkt ge niet?
Ik maak geen big deal van 'aangepaste quotes'.
Ik zeg er mijn gedacht over.
Ik vind het een kinderachtige 'discussietechniek' uit een ver internet-forumverleden (passé)
Het verwonderde me wél dat jij er aan meedeed.
Maar laat je vooral door mij niet tegenhouden om zo te reageren...
Oud 5 januari 2012, 22:18   #1796
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad en de leugens aanpassen aan de waarheid is een veel gebruikte techniek op fora.
Niet mijn geprefereerde techniek.
Ik weerleg leugens onder de originele, niet-vervalste quote.
Citaat:
Ik begrijp niet waarom gij er u blijft voor vergoelijken.
Pas quotes aan zoveel ge wilt.
Wie het bij mij doet gaat voorgoed de negeerlijst op, want het soort discussie dat quotevervalsing teweegbrengt, daar heb ik geen zin in, daar is mijn vrije tijd me te dierbaar voor.
Oud 5 januari 2012, 23:37   #1797
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, niet echt, Alice.

Ik gebruik die techniek slechts in 1 specifiek geval, namelijk als iemand mij een mening toeschrijft waarvan hij/zij heel goed weet dat het leugens zijn.

Ik pas dan de mening die MIJ toegeschreven wordt aan aan MIJN werkelijke mening.
Het lijkt me maar evident dat dit toegestaan is.

Mocht ik nu, zoals Esperanza doet, gewone quotes totaal gaan aanpassen naar zaken die er niets mee te maken hebben, dan volg ik u, dat draagt inderdaad weinig toe aan de discussie.
Even min als de stropoppen waarover hier uiteindelijk gaat.

En dit is het laatste wat ik hierover in deze draad ga neerpennen.
Volgens je èigen definitie van racisme, ben je zèlf racist, en d�*t is wat Paulus hier netjes heeft aangetoond.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1261

Daar had je geen weerwoord op, de spreidstand was tè pijnlijk, dus ben je maar gaan 'fify'en'!

Dat is 't forum 'verzieken', en indirect ook de 'maatschappij'.

Laatst gewijzigd door SDX : 5 januari 2012 om 23:40.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2012, 00:10   #1798
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Volgens je èigen definitie van racisme, ben je zèlf racist, en d�*t is wat Paulus hier netjes heeft aangetoond.

Daar had je geen weerwoord op, de spreidstand was tè pijnlijk, dus ben je maar gaan 'fify'en'!

2!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2012, 00:13   #1799
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Trek hier dan wél de juiste conclusie uit: Alboreta is geen racist, maar zijn definitie van racisme is lamentabel.
Oud 6 januari 2012, 00:34   #1800
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat vind ik dus een goed voorbeeld van verregaande arrogantie!Wie bent u om uit te maken wat wel of niet drogredenen zijn en dan ook nog eens wat waarheid is om vervolgens meningen van anderen daar aan aan te passen??

Dat is doodsimpel willen domineren, sensureren en die houding is nefast binnen een discussie; voor anderen.
Wanneer u geen argumenten heeft om iets te weerleggen moet u gewoon niet reageren, enkel met argumenten kunt u een discussie voeren en met niets maar dan ook niets anders!
Ik hoop echt dat de moderatie meeleest, want dergelijke attitude zorgt voor heel wat irritatie, wrevel en frustraties op dit forum.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be