![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1781 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1782 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Enfin, de stemmenwinst van het Vlaams Belang toont heel goed aan hoe democratisch het proces, de procedures die daartoe hebben geleid en de uitspraak was in de ogen van de kiezer. Of telt die niet mee in jouw democratie? Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1783 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaat niet op in dit geval.
Citaat:
Alsof de bestaande wetgeving voor de wijziging, niet democratisch was. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1784 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach je draai weer rond de pot zoals gewoonlijk. Ik heb het over uitspraken van een rechtbank en jij over de legaliteit van de rechtbank zelf. Dat zijn twee verschillende zaken. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1785 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zo. Citaat:
Kronkel nog maar een beetje verder, Paulus. Zoals steeds geniet ik er met volle teugen van. Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1786 |
Staatssecretaris
|
![]() over het nieuwe proces:
De procedure werd opgestart door 10 politieke tegenstrevers in Kamer en Senaat in mei 2006. De bedoeling was meteen duidelijk: het Vlaams Belang financieel kortwieken en het werken onmogelijk maken. Men wou binnen de zes maanden een arrest hebben, zoals de wet theoretisch voorschrijft, maar het Vlaams Belang ging in de tegenaanval door politiek benoemde rechters bij de Raad van State te wraken. En met succes: twee Franstalige staatsraden, die van zichzelf vonden dat ze perfect onpartijdig waren, werden in maart 2007 uit het proces gezet. Nochtans maken we ons geen illusies: intussen werd Marie-Rose Bracke schaamteloos benoemd tot voorzitter van de Raad van State. Bracke is familielid van vroeger SP.A-kopstuk en logebroeder Luc Van Den Bossche, tante van SP.A-boegbeeld Freya Van Den Bossche en tot voor kort afgevaardigde in de Hogeschool Gent voor SP.A-minister Frank Vandenbroucke. Zei daar iemand ‘politieke benoeming’? De vordering tegen Vlaams Belang werd gesteund door alle Franstalige partijen, maar kreeg destijds ook de steun van hun Vlaamse lakeien Philippe De Coene (SP.A) en Geert Lambert (Spirit). Nu de verkiezingen voorbij zijn, moet de procedure ‘hervat’ worden door de nieuwe leden van Kamer en Senaat die deel uitmaken van een ‘controlecommissie’. Maar kijk, het kan verkeren: Philippe De Coene (SP.A) is niet meer herkozen. Gaat Geert Lambert als enige overblijvende van dwergpartijtje Spirit nu opnieuw zijn diensten aanbieden als huurling van de Franstaligen ? We zijn benieuwd… |
![]() |
![]() |
![]() |
#1787 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah nee? En waarom gaat dat niet op in dit geval, pray tell?
Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1788 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Genoteerd. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1789 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1790 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1791 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo naief kan zelfs jij niet zijn. Maar van slechte wil acht ik wel mogelijk uiteraard. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1792 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch een uitspraak van jou, is het niet? Citaat:
En meteen terug geschrapt. Raf.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1793 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1794 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1795 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En op welke basis worden die juryleden "gewraakd"? Op basis van hun smoelwerk?
![]() |
![]() |
![]() |
#1796 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1797 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1798 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 augustus 2007 om 22:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1799 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft men de bevoegdheid over racistische drukpersmisdrijven aan assisen onttrokken om het Vlaams Blok aan te kunnen pakken, of heeft men het Vlaams Blok aangepakt omdat de correctionalisering van racistische drukpersmisdrijven dat mogelijk maakte? Citaat:
Raf.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |