![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18081 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat was in de tijd van de Republiek zo en dat was in 1914-1918 zo. Vanuit Belgie is hier altijd weinig waardering voor gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18082 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18083 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18084 |
Gouverneur
|
![]() Ik snap Advocaat wel dat hij is weggegaan. Na 3 maanden had hij door wat een walgelijk volk die Belgen zijn. Het is knap hoe lang hij het daar bij het achterbakse en gluiperige Belgenvolk heeft volgehouden. Vertrouw nooit een Belg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18085 |
Gouverneur
|
![]() Die wegen in Belgenland zijn echt een ramp. Je weet altijd meteen wanneer je de grens oversteekt; op dat moment begint alles in de wagen te trillen. Op de Belgische wegen, waan je je in één of ander obscuur Oostblokland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18086 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mischien moeten maar we voor België een noodfonds gaan openen vanaf onze zijde. Goede wegen kosten geld, en juist dat hebben de Belgen niet meer gezien de huidige rentestand en de donaties aan hun Franstalige landgenoten en vrienden. Dat is misschien dan nog slimmer dan al ons geld naar die "Alla-Oe-Akbar" landen te sturen. Profiteren wij er zelf ook nog van en blijft je caravan ook langer heel. ![]()
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 10 januari 2012 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18087 |
Gouverneur
|
![]() Ze zouden hun geld misschien ook in wegen i.p.v. kelders kunnen steken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18088 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18089 |
Gouverneur
|
![]() LMAO
Typisch inferieure katholieke logica: Auto's en caravans veroorzaken geen schade aan de West Europese wegen buiten Belgie maar plotseling, zodra ze Belgie binnenrijden beginnen ze de oh zo heilige, door Belgisch-bouwmaffia-aangelegde flinterdunne asfalt te verkrachten ![]() ![]() . Laatst gewijzigd door Tempest : 10 januari 2012 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18090 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() What the heck is jouw probleem eigenlijk met met Belgen, en waarom noemje hen allemaal katholieken? Te bang om je dom racisme te uiten, en steek je het maar op de katholieken? Ten eerste: België is nog amper katholiek. Ten tweede: heeft deze zever niets met het katholicisme ten make. Den derde: tot nu toe blijkt jouw logica en kennis inferieur ten opzichte van de rest, je overstijgt nét het niveau Van Poppel en evenaart dat van Den Vlaamschen Leeuw. Als ik eeuwig ga zitten te zeiken over jouw achterlijke uitspraken, dan ga ik het toch ook niet hebben "typisch calvinistische logica"? Laatst gewijzigd door Albrecht : 10 januari 2012 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18091 |
Gouverneur
|
![]() ^Kom op Albrecht. Deze draad is al een tijdje een karikatuur van zichzelf geworden. Dat heb je toch wel gemerkt?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18092 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
System citeerde hier onlangs nog een stukje tekst waaruit een gebrek aan broederliefde zou moeten blijken, omdat Nederland de Belgen de rekening presenteerde voor de opvang van vluchtelingen tijdens de Eerste Wereldoorlog. In het licht van bovenstaande volkomen begrijpelijk natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18093 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach, Spinoza, u lijkt wel bang te zijn dat System hier serieus wordt genomen.
De persoon die mij het meest geschaad heeft in mijn leven, was toevallig een Nederlander. Maar zijn aartsvijanden waren merendeels ook Nederlanders, en met die mensen kon ik het heel goed vinden. Nu ga ik er niet allerlei geschiedenisboekjes op naslaan om erachter te komen of mijn levenservaring sub specie aeternitatis wel iets waard is. Vlamingen zijn een raar volkje, zelfs voor mij, en Nederlanders ook. En natuurlijk is het leven in Nederland iets eenvoudiger dan ten onzent. Durch Flandern geht ein tiefer Riss. Dafür gibt es keinen Kompromiss.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 10 januari 2012 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18094 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18095 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18096 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe komt het anders dat onze wielrenners keer op keer de beste zijn in Parijs Roubaix? Ze zijn het gewoon voor ons is Parijs Roubaix een gewone wedstrijd! die hollanders rijden al jaren geen platte prijs meer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18097 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18098 | |