Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 mei 2008, 12:23   #18161
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
En Werver Von Braun, de man die de Saturnus V raket gemaakt heeft voor de amerikanen, zei oa tegen zijn vertrouwelingen dat er een staged aliens invasie gaat komen om de mensen angst aan te jagen, hij sprak ook over terrorisme dat ze eerst gingen gebruiken. Dat was in de jaren 70.
Heb je daar een bron uit de jaren 70 voor?
Oud 23 mei 2008, 12:27   #18162
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Heb je daar een bron uit de jaren 70 voor?
Neen, het komt van Carol Rosin, medewerktser van Werner Von Braun in de jaren 70. Hij zou dit gezegd hebben tegen haar in 1974.
Citaat:
Rosin was the first woman to hold the position of Corporate Manager at Fairchild Industries[3] from 1974 through 1977, where she met the late Wernher von Braun. When they first met in early 1974, Von Braun was dying of cancer. [4] According to Rosin's accounts, Von Braun spent the last years of his life explaining to her his position that space-based weapons are dangerous, destabilizing, too costly, unnecessary, and unworkable, and explaining the available alternatives. [4] He asked Dr. Rosin to be his spokesperson and to appear on occasions when he was too ill to speak. [4] According to Rosin, he also asked her to take on the challenge of promoting the ban of space weapons by educating decision makers and the grassroots about transforming the military industrial complex into a peaceful space exploration industry. [4]

According to Rosin, von Braun also spoke of the existence of "off planet cultures" (extraterrestrials) and government conspiracies to keep the existence of them a secret. [4][
http://en.wikipedia.org/wiki/Carol_Rosin

Haar getuigenis waarin ze over terrorisme ook spreekt, dateert zelfs van voor 9/11.

Hier kan je hem bekijken:

http://www.youtube.com/watch?v=7ALLUuvsVkM

Laatst gewijzigd door exodus : 23 mei 2008 om 12:29.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2008, 12:28   #18163
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn niet te onderschatten aanwijzingen dat het zo gaat zijn. O.a Reagan en Gorbajstov spraken hier al over. En Werver Von Braun, de man die de Saturnus V raket gemaakt heeft voor de amerikanen, zei oa tegen zijn vertrouwelingen dat er een staged aliens invasie gaat komen om de mensen angst aan te jagen, hij sprak ook over terrorisme dat ze eerst gingen gebruiken. Dat was in de jaren 70.

Enkele maanden is een beetje snel denk ik. Vervang de maanden door jaren en ik denk dat het juist is.

Ok dan, enkele jaren dan maar. Het is dus reeds bezig van in de jaren 70. Is 30+ jaar niet meer dan genoeg voor de all powerfull NWO om zoiets op te zetten in die tijdspanne? Gaan we het nog meemaken de eerstkomende 50 jaar of zal het nog iets langer duren want het is uiteraard gemakkelijk om simpelweg uitspraken te doen over wat de toekomst gaat brengen als die toekomst toch eeuwen ver ligt.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2008, 12:32   #18164
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

The matrix of life!!

In plaats van de problemen aan te vallen ze in een andere dimensie omzetten.

Interessant!!

Lijkt wel wat op aikido

http://www.youtube.com/watch?v=AI3jz...uitgelicht.htm

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 23 mei 2008 om 12:33.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2008, 12:34   #18165
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, het komt van Carol Rosin, medewerktser van Werner Von Braun in de jaren 70. Hij zou dit gezegd hebben tegen haar in 1974.

http://en.wikipedia.org/wiki/Carol_Rosin

Haar getuigenis waarin ze over terrorisme ook spreekt, dateert zelfs van voor 9/11.

Hier kan je hem bekijken:

http://www.youtube.com/watch?v=7ALLUuvsVkM
Maw, Werner Von Braun wordt wel als autoriteitsargument aangebracht (al zwak op zich), maar een bewijs dat hij dat echt gezegd heeft is er vooralsnog niet. Het ware leuk dat deze opmerkelijke uitspraak nog tijdens zijn leven geopenbaard werd. De doden laten zeggen wat men wil is uiteraard gemakkelijk.

Verder is terrorisme niet ontstaan op 9/11, zodat de uitspraak van Carol Rosin helemaal niet zo "voorspellend" is.
Oud 23 mei 2008, 12:38   #18166
exodus

Standaard

Citaat:
Maw, Werner Von Braun wordt wel als autoriteitsargument aangebracht (al zwak op zich), maar een bewijs dat hij dat echt gezegd heeft is er vooralsnog niet. Het ware leuk dat deze opmerkelijke uitspraak nog tijdens zijn leven geopenbaard werd. De doden laten zeggen wat men wil is uiteraard gemakkelijk.
Werner Von Braun wordt helemaal niet als autoriteitsargument aangebracht, ik kan er toch ook niet aan doen van Von Braun dat gezegd heeft.

Wat jij beweert is dat Carol Rosin liegt. DAt zou kunnen zijn, maar ik schat die kans echt laag. Een charlatan is ze zeker niet.

Citaat:
Verder is terrorisme niet ontstaan op 9/11, zodat de uitspraak van Carol Rosin helemaal niet zo "voorspellend" is.
9/11 is de echte impetus geweest. De mondiale dreiging van terrorisme zoals ze nu leeft bij de mensen is er gekomen na 9/11.

Laatst gewijzigd door exodus : 23 mei 2008 om 12:38.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2008, 12:45   #18167
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Werner Von Braun wordt helemaal niet als autoriteitsargument aangebracht, ik kan er toch ook niet aan doen van Von Braun dat gezegd heeft.
Jij "citeerde" Von Braun om jouw stelling kracht bij te zetten. Dat is een autoriteitsargument.
Je weet overigens niet dat Von Braun dat gezegd heeft. Je weet enkel dat Carol Rosin dat jaren n?* de dood van Von Braun aan hem toeschreef. Toevallig een uitsprak die goed in haar kraam past.

Citaat:
Wat jij beweert is dat Carol Rosin liegt. DAt zou kunnen zijn, maar ik schat die kans echt laag. Een charlatan is ze zeker niet.
Weer draai je de zaken om.
Carol Rosin kan liegen, kan overinterpreteren, kan de context negeren, kan zich vergissen, of kan zich de uitspraak precies herinneren zoals hij uitgesproken is.

Voor de rest doet zo'n autoriteitsargument er weinig toe.
Toch tof om de gebrekkige methodologie die hier steeds gehanteerd wordt weer eens te onderlijnen.

Citaat:
9/11 is de echte impetus geweest. De mondiale dreiging van terrorisme zoals ze nu leeft bij de mensen is er gekomen na 9/11.

Terrorisme was al een globaal probleem voor 9/11. Er is niks merkwaardigs aan de uitspraak van Rosin.

Laatst gewijzigd door Firestone : 23 mei 2008 om 12:50.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2008, 12:53   #18168
exodus

Standaard

Citaat:
Carol Rosin kan liegen, kan overinterpreteren, kan de context negeren, kan zich vergissen, of kan zich de uitspraak precies herinneren zoals hij uitgesproken is.
Weet je Firestone, je bent nog een mogelijkheid vergeten. Misschien spreekt Rosin wel de waarheid maar was Von Braun aan het lallen geslagen omdat de kankercellen zijn hersenen al hadden aangetast.
Oud 23 mei 2008, 13:05   #18169
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
"He used to say this over and over again".

Misschien liegt ze ja. Maar heb je reden om dat te denken? Of is dat omdat het beter in uw kraam past?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2008, 14:18   #18170
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
De goeie ouwe martelaars truuk. Na al die eeuwen blijkt dat nog steeds aan te slaan bij de believers.
bewijs dat nu eens...

Bij mij slaat dat in elk geval niet aan en ik ben ook absoluut geen Icke fan.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2008, 15:18   #18171
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
bewijs dat nu eens...
Ah, nu moet ik plotseling al beginnen bewijsmateriaal op tafel te gooien. En dit na mijn talloze smeekbedes hier om een flintertje van bewijsmateriaal te mogen aanschouwen inzake de vele conspiracies.

Maar als ik iets zeg, dan moet het direct bewezen worden, geen discussie.

2 maten 2 gewichten noemen ze zoiets.

Daar komt dan nog bij dat je Icke verdedigt onder het motto "ze moesten hem hebben, hij heeft tegen teveel lange tenen gestampt."

Dit impliceert dat je toch op zijn minst gedeeltelijk gelooft in zijn onschuld.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2008, 16:46   #18172
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Kom je me bezoeken Pindar?

Zijn er nog kaarten voor Icke? Ik wil die gast ook wel eens bezig zien en ik heb niks te doen zaterdag. Kwestie van een eigen oordeel te kunnen vellen. Icke heeft zichzelf ooit eens de nieuwe messias genoemd en dat pleit een beetje tegen hem. Maar toch wil ik die gast eens bezig zien.

Laat ons eens weten hoe het was.
En laat je niet brainwashen.

Je mag trouwens in mijn naam een vraag stellen :
"Hoe zit dat nu juist met het 'openen en sluiten' van DNA om te shapeshiften tussen reptielvorm en menselijke vorm".

Is dat een gedocumenteerd en erkend wetenschappelijk proces?
Hoe gaat dat juist in zijn werk?
Welke energiebron wordt daarvoor juist gebruikt?
Kan men daar via DNA-analyse sporen van terugvinden?
Waarom is er nog nooit een ernstige wetenschapper geweest die dat shapeshiften heeft onderzocht?
Etc.
Etc.

Enfin, je snapt het wel...
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2008, 17:17   #18173
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Laat ons eens weten hoe het was.
En laat je niet brainwashen.

Je mag trouwens in mijn naam een vraag stellen :
"Hoe zit dat nu juist met het 'openen en sluiten' van DNA om te shapeshiften tussen reptielvorm en menselijke vorm".

Is dat een gedocumenteerd en erkend wetenschappelijk proces?
Hoe gaat dat juist in zijn werk?
Welke energiebron wordt daarvoor juist gebruikt?
Kan men daar via DNA-analyse sporen van terugvinden?
Waarom is er nog nooit een ernstige wetenschapper geweest die dat shapeshiften heeft onderzocht?
Etc.
Etc.

Enfin, je snapt het wel...

Yup, goei vragen en ik zou ze echt gesteld hebben ware het niet dat de sessie van zaterdag al weken uitverkocht is (ge moet hier alles van "kwaliteit" weken op voorhand boeken verdomme). Icke heeft blijkbaar een goei business.

ofwel moet ik daar ter plaatse een ticket proberen te bemachtigen van een ticket tout en 4 keer de prijs betalen en dat is het mij niet waard .

http://www.brixton-academy.co.uk/
Oud 23 mei 2008, 17:48   #18174
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ah, nu moet ik plotseling al beginnen bewijsmateriaal op tafel te gooien. En dit na mijn talloze smeekbedes hier om een flintertje van bewijsmateriaal te mogen aanschouwen inzake de vele conspiracies.

Maar als ik iets zeg, dan moet het direct bewezen worden, geen discussie.

2 maten 2 gewichten noemen ze zoiets.

You have to lead by example!!

Citaat:
Daar komt dan nog bij dat je Icke verdedigt onder het motto "ze moesten hem hebben, hij heeft tegen teveel lange tenen gestampt."

Dit impliceert dat je toch op zijn minst gedeeltelijk gelooft in zijn onschuld.
In feite wel ja, maar niet omdat ik een aanhanger zou zijn van hem, want dat ben ik hoegenaamd niet, maar je gelooft wat je wil uiteraard.

Ik heb er geen weet van dat hij gesjoemeld heeft (ik volg die man zijn gangen niet) en ik heb het zelfs nog niet eens opgezocht of het wel zo is. Je mag me altijd meer info geven. Ik heb zelfs nog niet eens de moeite gedaan om te googelen!

Omdat het niet relevant is. Toch even dit. Vooral in belgie is sjoemelen met de belasting de nationale sport bij uitstek. Bijna iedereen doet het. Neen, ge zijt zelfs ne onnozele als ge het niet doet. De eerste vraag die elke stielman u stelt als je hem een bestek vraag voor een karwei is "hoeveel mag de rekening in ' t zwart zijn? ".

Maw, het is niet echt moeilijk iemand te laten pakken op fraude als het echt moet, en dat geldt hier in het VK ook. Er is hier immers een "verklikkers telefoonlijn". Je kan iedereen die u wat ambeteert anoniem een onderzoek over zijn belastingen laten bezorgen en er is altijd wel ergens iets waar ze u op kunnen pakken. En David Icke moet niet op te veel goodwill rekenen als ge bekijkt hoe hij de helft van de elite hier zwart op wit beschuldigt van zaken die toch vrij zwaar zijn.

Ik sta er zelfs versteld van dat men hem nog niet eens voor de rechter gedaagd heeft met al zijn beschuldigingen en uitlatingen. Vind ge dat nu zelf ook niet merkwaardig?? Men stapt hier voor heel wat mindere beledigende uitlatingen naar de rechtbank hoor.
Oud 24 mei 2008, 19:10   #18175
kamiel spieces
Minister

Standaard

Gsm schadelijk voor de gezondheid!!

http://www.youtube.com/watch?v=Q-yEyCDW3F0

http://www.knack.be/kanaal/bodytalk/...icle11859.html

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 24 mei 2008 om 19:17.
Oud 24 mei 2008, 19:16   #18176
kamiel spieces
Minister

Standaard

De orde der illuminaten voor de nieuwkomers hier!!

http://oldhag.uwnet.nl/
Oud 24 mei 2008, 21:42   #18177
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Gsm schadelijk voor de gezondheid!!
En dat heeft te maken met de NWO hoe precies ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2008, 23:01   #18178
dirk001
Parlementslid

Standaard

Citaat:

1 van de doelen is om de wereldbevolking te reduceren tot minder dan 1 miljard mensen !

Daarvoor gebruiken ze vanalles en nog wat, ze hebben 101 dingen tegelijk lopen om daar te komen. Maar ik denk dat het pas erg gaat worden vanaf 2010 nadat de codex verplicht wordt. Dan zullen we wellicht snel de volle kracht voelen van dit doel.
dirk001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2008, 11:38   #18179
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Het lijkt inderdaad op het eerste zicht niets te maken met de NWO maar als je dieper gaat graven en je houdt dan ook nog rekening met de andere doelen van de NWO dan zie je duidelijk de verbanden.
Oud 25 mei 2008, 11:56   #18180
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk001 Bekijk bericht
1 van de doelen is om de wereldbevolking te reduceren tot minder dan 1 miljard mensen !

Daarvoor gebruiken ze vanalles en nog wat, ze hebben 101 dingen tegelijk lopen om daar te komen. Maar ik denk dat het pas erg gaat worden vanaf 2010 nadat de codex verplicht wordt. Dan zullen we wellicht snel de volle kracht voelen van dit doel.
Idd,

De machtselite wilt een totalitaire staat om toegang te krijgen tot ons bewustzijn en controle daarover uit te oefenen. De middelen van een wereldwijde slavernij zijn in zicht en het ten uitvoer brengen van deze technologie schrijdt met de dag voorwaarts. De tekenen zijn overal om ons heen te vinden trouwens. Achter de coulissen zijn krachten aan het werk om een NWO te propageren die niet veel verschilt van de negatieve utopische wereldstaat, beschreven in 1984 van George Orwell.

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 25 mei 2008 om 11:57.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be