![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, het komt van Carol Rosin, medewerktser van Werner Von Braun in de jaren 70. Hij zou dit gezegd hebben tegen haar in 1974.
Citaat:
Haar getuigenis waarin ze over terrorisme ook spreekt, dateert zelfs van voor 9/11. Hier kan je hem bekijken: http://www.youtube.com/watch?v=7ALLUuvsVkM
Laatst gewijzigd door exodus : 23 mei 2008 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok dan, enkele jaren dan maar. Het is dus reeds bezig van in de jaren 70. Is 30+ jaar niet meer dan genoeg voor de all powerfull NWO om zoiets op te zetten in die tijdspanne? Gaan we het nog meemaken de eerstkomende 50 jaar of zal het nog iets langer duren want het is uiteraard gemakkelijk om simpelweg uitspraken te doen over wat de toekomst gaat brengen als die toekomst toch eeuwen ver ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18164 |
Minister
|
![]() The matrix of life!!
In plaats van de problemen aan te vallen ze in een andere dimensie omzetten. Interessant!! Lijkt wel wat op aikido ![]() http://www.youtube.com/watch?v=AI3jz...uitgelicht.htm Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 23 mei 2008 om 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is terrorisme niet ontstaan op 9/11, zodat de uitspraak van Carol Rosin helemaal niet zo "voorspellend" is.
![]() |
![]() |
#18166 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Wat jij beweert is dat Carol Rosin liegt. DAt zou kunnen zijn, maar ik schat die kans echt laag. Een charlatan is ze zeker niet. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 23 mei 2008 om 12:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18167 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet overigens niet dat Von Braun dat gezegd heeft. Je weet enkel dat Carol Rosin dat jaren n?* de dood van Von Braun aan hem toeschreef. Toevallig een uitsprak die goed in haar kraam past. Citaat:
Carol Rosin kan liegen, kan overinterpreteren, kan de context negeren, kan zich vergissen, of kan zich de uitspraak precies herinneren zoals hij uitgesproken is. Voor de rest doet zo'n autoriteitsargument er weinig toe. Toch tof om de gebrekkige methodologie die hier steeds gehanteerd wordt weer eens te onderlijnen. Citaat:
![]() Terrorisme was al een globaal probleem voor 9/11. Er is niks merkwaardigs aan de uitspraak van Rosin.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 23 mei 2008 om 12:50. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18168 |
|
![]() Weet je Firestone, je bent nog een mogelijkheid vergeten. Misschien spreekt Rosin wel de waarheid maar was Von Braun aan het lallen geslagen omdat de kankercellen zijn hersenen al hadden aangetast.
![]() |
![]() |
#18169 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Misschien liegt ze ja. Maar heb je reden om dat te denken? Of is dat omdat het beter in uw kraam past? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18170 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18171 |
|
![]() Ah, nu moet ik plotseling al beginnen bewijsmateriaal op tafel te gooien. En dit na mijn talloze smeekbedes hier om een flintertje van bewijsmateriaal te mogen aanschouwen inzake de vele conspiracies.
Maar als ik iets zeg, dan moet het direct bewezen worden, geen discussie. 2 maten 2 gewichten noemen ze zoiets. Daar komt dan nog bij dat je Icke verdedigt onder het motto "ze moesten hem hebben, hij heeft tegen teveel lange tenen gestampt." Dit impliceert dat je toch op zijn minst gedeeltelijk gelooft in zijn onschuld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat ons eens weten hoe het was. En laat je niet brainwashen. Je mag trouwens in mijn naam een vraag stellen : "Hoe zit dat nu juist met het 'openen en sluiten' van DNA om te shapeshiften tussen reptielvorm en menselijke vorm". Is dat een gedocumenteerd en erkend wetenschappelijk proces? Hoe gaat dat juist in zijn werk? Welke energiebron wordt daarvoor juist gebruikt? Kan men daar via DNA-analyse sporen van terugvinden? Waarom is er nog nooit een ernstige wetenschapper geweest die dat shapeshiften heeft onderzocht? Etc. Etc. Enfin, je snapt het wel... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Yup, goei vragen en ik zou ze echt gesteld hebben ware het niet dat de sessie van zaterdag al weken uitverkocht is (ge moet hier alles van "kwaliteit" ![]() ![]() ofwel moet ik daar ter plaatse een ticket proberen te bemachtigen van een ticket tout en 4 keer de prijs betalen en dat is het mij niet waard ![]() http://www.brixton-academy.co.uk/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18174 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
You have to lead by example!! ![]() Citaat:
Ik heb er geen weet van dat hij gesjoemeld heeft (ik volg die man zijn gangen niet) en ik heb het zelfs nog niet eens opgezocht of het wel zo is. Je mag me altijd meer info geven. Ik heb zelfs nog niet eens de moeite gedaan om te googelen! ![]() Omdat het niet relevant is. Toch even dit. Vooral in belgie is sjoemelen met de belasting de nationale sport bij uitstek. Bijna iedereen doet het. Neen, ge zijt zelfs ne onnozele als ge het niet doet. De eerste vraag die elke stielman u stelt als je hem een bestek vraag voor een karwei is "hoeveel mag de rekening in ' t zwart zijn? ". Maw, het is niet echt moeilijk iemand te laten pakken op fraude als het echt moet, en dat geldt hier in het VK ook. Er is hier immers een "verklikkers telefoonlijn". Je kan iedereen die u wat ambeteert anoniem een onderzoek over zijn belastingen laten bezorgen en er is altijd wel ergens iets waar ze u op kunnen pakken. En David Icke moet niet op te veel goodwill rekenen als ge bekijkt hoe hij de helft van de elite hier zwart op wit beschuldigt van zaken die toch vrij zwaar zijn. Ik sta er zelfs versteld van dat men hem nog niet eens voor de rechter gedaagd heeft met al zijn beschuldigingen en uitlatingen. Vind ge dat nu zelf ook niet merkwaardig?? Men stapt hier voor heel wat mindere beledigende uitlatingen naar de rechtbank hoor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18175 |
Minister
|
![]() Gsm schadelijk voor de gezondheid!!
http://www.youtube.com/watch?v=Q-yEyCDW3F0 http://www.knack.be/kanaal/bodytalk/...icle11859.html Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 24 mei 2008 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18176 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18177 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18178 |
Parlementslid
|
![]() 1 van de doelen is om de wereldbevolking te reduceren tot minder dan 1 miljard mensen ! Daarvoor gebruiken ze vanalles en nog wat, ze hebben 101 dingen tegelijk lopen om daar te komen. Maar ik denk dat het pas erg gaat worden vanaf 2010 nadat de codex verplicht wordt. Dan zullen we wellicht snel de volle kracht voelen van dit doel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18179 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18180 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De machtselite wilt een totalitaire staat om toegang te krijgen tot ons bewustzijn en controle daarover uit te oefenen. De middelen van een wereldwijde slavernij zijn in zicht en het ten uitvoer brengen van deze technologie schrijdt met de dag voorwaarts. De tekenen zijn overal om ons heen te vinden trouwens. Achter de coulissen zijn krachten aan het werk om een NWO te propageren die niet veel verschilt van de negatieve utopische wereldstaat, beschreven in 1984 van George Orwell. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 25 mei 2008 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |