![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1801 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe ga je dat rijmen met het dragen van een hoofdbedekking in bij slecht weer? Maar we zien wel een duidelijk verschil nietwaar. Er ontbreekt eigenlijk maar 1 woordje in uw zin. Citaat:
Het niet dragen is eigenlijk een "vrij beschikbaar" bordje.
![]() |
![]() |
#1802 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom dat ze nu al hun kinderen van 7 jaar beginnen inpakken waarschijnlijk? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 16 januari 2012 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1803 |
Banneling
|
![]() http://mostbeautifulblackmen.com/wp-...1/slider4b.jpg
De sluier, chador, niqab is om vrouwen luchtdicht te verpakken zodat zij mannen niet kunnen verontreinigen met hun vrouwelijke onreinheid. De hoofddoek is net als de koksmuts om te voorkomen dat er haren in het eten terechtkomen, of dat vrouwenharen op reine mannen komen. Overigens kan men in Nederland op elke hoek vrouwen legaal verkrachten. Deze vrouwen kunnen nergens heen. En Nederlanders, ook vrouwen! roepen dat er gelijkheid van man en vrouw is in Nederland. Ze geloven hun eigen propaganda. Maar goed gemaakt, hier een naakte man als object... ![]() Clinton ging veel verder dan Beatrix, die mij deed denken aan een Middeleeuwse outfit: ze had die look geassimileerd als was ze een Jacoba van Beieren of een Margeurite de Hainault. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 januari 2012 om 17:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1804 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1805 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1806 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is dan het probleem van de discussiepartner.
Als ge het antwoord niet begrijpt, dan moet ge meer informatie vragen. Eindeloos dezelfde vraag herhalen is niet eerlijk discussiëren. Ge doet niet anders. Ge vraagt mijn mening, ik geef die en ge zijt niet tevreden met mijn mening. Wel, dat is echt uw probleem, niet het mijne. Citaat:
Het antwoord dat ik gaf is in overeenstemming met mijn mening. Een 'Ja' of 'Nee' niet. Als ge zo begint ben ik niet zo geneigd meer om verder te lezen, dus doe ik dat ook niet.
![]() |
![]() |
#1807 | |
|
![]() Citaat:
Ge weet wat ik bedoel, dus.
![]() |
![]() |
#1808 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1809 | |
|
![]() Citaat:
Meer dan woordspelletjes gebruiken om zijn verantwoordelijkheid te kunnen ontlopen en zijn oneerlijk discussiëren te kunnen goedpraten zit er niet in.
![]() |
![]() |
#1810 |
|
![]() Raar, want de enige moslima bij mij op het werk die een hoofddoek draagt is niet getrouwd en woont alleen.
![]() |
#1811 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1812 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"blijf van me af, ben al eigendom van". Da's zoals een reclamebord. Wat er op staat hoeft niet de waarheid te zijn. Het staat niet in die dame haar ogen geschreven dat ze ongehuwd en alleenwonend is nietwaar.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 16 januari 2012 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1813 | |
|
![]() Citaat:
Van de Paus?
![]() |
![]() |
#1814 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1815 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet niet he, zolang de anderen het maar geloven en haar met rust laten doet die hoofddoek de taak prima nietwaar.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 16 januari 2012 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1816 | |
|
![]() Citaat:
Kijk, dat is wat het probleem is met de propaganda van de anti-islam posters hier. Vooral mensen zoals Circe posten zo veel dingen waarvan ik weet dat het leugens zijn, dat ze totaal ongeloofwaardig overkomen. Misschien zitten er zaken tussen die waar zijn, maar die gaan verloren in het bos van leugens. En als anderen die liedjes dan gaan overnemen, dan worden ze op hun beurt ook ongeloofwaardig en gaat ook die boodschap verloren. Zielig eigenlijk.
![]() |
![]() |
#1817 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen dat is evengoed uw probleem. Wie constructief wil discuteren vindt het belangrijk om juist begrepen te worden. U redeneert echter als iemand die niet constructief wil discuteren. Als de discussie vastloopt omdat u niet inhoudelijk wil antwoorden is dat het probleem van de ander?!
Citaat:
http://www.ex-moslim.nl/ Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
U leest de tekst, toetst ze aan de definitie van racisme die u hanteert en vertelt ons of ze daaraan voldoet of niet. Simple like that. Maar je wil het niet. Dat is natuurlijk heel wat anders dan niet kunnen. Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 januari 2012 om 19:14. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1818 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1819 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit geval heeft deze dame 2 keuzes.
1) haar uithangbord veranderen. met natuurlijk de nadelen. 2) een bemiddelaar aanstellen die het uithangbord verklaart. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1820 |
Banneling
|
![]() Leugens neerschrijven, valt dat ook onder 'eerlijke discussietechnieken', Paulus?
|
![]() |
![]() |