![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1801 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1802 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1803 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar het punt is dat ONS dat niet kan schelen. Wat wij willen is enkel maar de ILLUSIE dat die hond die wij "zo graag zien" ons LAAT GELOVEN dat hij "het goed heeft". We weten dat nooit, en in de grond geven we daar geen barst om, het enige waar wij om geven is dat wij waarnemingen hebben van die hond die ons toelaten de illusie te koesteren dat er daar een "tevreden bewuszijn" in dat beest aanwezig is.d Dat *ingebeelde* hondengeluk is enkel maar een proxy voor onze eigen fun. Voor de rest weten wij niet of een hond een "zombie biologische machine" is of een bewust wezen, maar we doen alsof het een bewust wezen is waarvan we het "geluk" kunnen van inbeelden, zodat we daar via een empathische band kunnen van genieten. En dat laatste is het doel. En enkel dat laatste. Ik zou mij evengoed kunnen inbeelden dat een ping pong bal een bewuste ervaring heeft, en daar een empathische band mee hebben, en via die band mijzelf plezier doen door te projecteren dat dat ping pong balletje "heel gelukkig' is als het in zijn schaaltje ligt. Het is enkel zo dat ik wat meer incoherenties zal moeten overwinnen in mijn kennis van de natuur om DIE illusie stand te laten houden. Met een hond is dat gemakkelijker. Met een vriend nog meer. Laatst gewijzigd door patrickve : 16 oktober 2021 om 08:24. |
|||
![]() |
![]() |