![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1802 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hmmm
Citaat:
Global warming bestaat niet, en wordt door de zon veroorzaakt. Hoe zit dat met Venus? Die staat dichter bij de zon?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1803 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
\NOGMAALS: met GW bedoel ik GW zoals die in de officiele versie bedoeld is!!!!!! Dacht dat je veel slimmer was, maar je bewijst mijn stelling door en door!!! En ook ga je blijkbaar niet inhoudelijk in op wat er staat. GW is bullshit ja!!!! en nu niet meer draaien, ik heb het over de officiele versie Er zijn wel veranderingen met het weer en die worden NIET veroorzaakt door menselijk geproduceerde CO2. Maar dat snap je toch niet, volgens mij verlies je je te veel in details Zoals ik haal uit alles wat ik lees, kan volgens jou de zon dus nooit de oorzaak zijn? Heb toch wel een beetje het idee dat de zon wat met temperatuur op aarde te maken heeft, maar ja, is wel erg onwaarschijnlijk he? Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 30 mei 2008 om 06:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1804 | |
|
![]() Citaat:
Pindar, de discussie die we tot nu toe gehad hebben over de klimaatsverandering is straight forward: je ontkent enige menselijke invloed op het klimaat. Niet enkel de CO², ook andere humane invloeden op het klimaat, zoals landscape change (het volstorten van land met beton, UHI, ontbossing, verandering albedo door landbouw) ontken je. De zon is een factor die een invloed heeft op het klimaat. Er is nog discussie over de grootte-orde, en op welke manier. Berekeningen door het ene kamp zeggen dat de energie die de aarde bereikt nauwelijks veranderd is, anderen zegggen dan weer dat die invloed indirect is. Maar de zon is niet de enige factor. Menselijk handelen ook. Dat kan je zelf nagaan, en de experimentjes zijn simpel. Maar ook die invloed ontken je. En nee Pindar, ik denk dat de huidige enge visie op CO² zelfs nefast kan zijn om iets te doen tegen CC.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1805 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb NERGENS ontkend dat de mens invloed heeft, ik ontken dat de GW oiv co2 veroorzaakt door mensen niet waar is. man o man, je verdaaid echt alles maar zeg en je zegt niks over dat de planeten warmer worden! inconvenient truth? ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 30 mei 2008 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1806 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1807 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1808 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1809 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tsja, gaat mijns insziens allemaal over de GW bullshit, maar goed, ik kan het hier wel zeggen wat ik bedoel: Tuurlijk zullen we een invloed hebben op onze omgeving, dat zal ik echt niet ontkennen.Is ook nooit mijn bedoeling geweest, je verwart blijkbaar erg veel zaken. Als we in een regen in de bus zitten beslaan alle ramen) Maar dat GW veroorzaakt wordt door co2 uitstoot door menselijk invloed zeg ik dat het niet waar is. En ik blijf er bij dat de zon de meeste invloed heeft op de temperatuur. Verder is Al Gore een satanist (letterlijk, zie NWO) en een satanist who cares? tuurlijk niet! En die hele film van hem staat bol van de fouten, weglatingen, verdraaingen en regelrechte leugens.GW is namelijk bedoeld om de agenda er met zo weinig mogelijk tegenstand doorheen te loodsen. Verder is er GEEN wetenschappelijke consensus, zie de aangeboden werken. of deze: ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 30 mei 2008 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1810 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok, je hebt een beetje gelijk maar ik heb nog veel veel meer gelijk en verder is het allemaal een gigantisch complot en zijn All Gore, George Bush en Tony Blair shapeshiftende, satan-aanbiddende reptielen die dagelijks een portie maagden verkrachten tussen het ontbijt en de lunch (die uiteraard grotendeels bestaat uit bleitende kinderen en babies met onschuldige puppy-oogjes). Nuff said. [/pindar modus] Of hoe je iets kan toegeven op een wijze dat het totaal verzinkt in de rest van de post. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1811 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus nu heb je je keuze gemaakt (en daar blijk je 100% zeker van te zijn) op basis van de degene die in jouw ogen de meest overtuigende argumenten heeft kunnen maken in termen die jij zelf begrijpt. Dit leidt toch tot een aantal problemen: -jij moet de argumenten interpreteren, maar zonder biologie studies kan je dat eigenlijk niet -het moet simpel genoeg zijn dat je het kunt begrijpen, maar de eenvoudige uitleg is daarom niet juister -je hebt zelf je bronnen geselecteerd, en ik vermoed dat je net iets meer nwo sites leest dan vn-rapporten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1812 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
omdat ik weet dat dit middel op de agenda staat van de elite, zo simpel is het zie ook de nwo draad. en vn-rapporten geloof ik idd voor geen meter daar de vn nu net de tool is van de elite om ons te 'masseren' Dat je argumenten niet kan interpreten, daar heb ik het eerder over gehad, en heeft te maken met 'scientific dictatorship' het is een manier om je te laten twijfelen of je zelf wel over dingen kan nadenken. Verder, als je gaat spitten blijft er niets heel van de GW van Al Gore, en dat betekent dus dat die gladjekker ons iets probeert te verkopen wat absolut niet waar is!!! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 30 mei 2008 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1813 | |
Banneling
|
![]() Deze is natuurlijk ook leuk
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1814 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of al gore zijn filmpje nu veel fouten bevat of niet is niet zo belangrijk. Al gore is geen wetenschapper, hij heeft zelf nix onderzocht. De waarheid van gw valt of staat niet bij de juistheid van zijn filmpje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1815 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1816 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wetende wat jou kritische massa is, verbaast het me niet dat je die zever klakkeloos aanneemt.
![]() |
#1817 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het anti gw is zijn ze opeens gefund door Exxon oid en als ze gw zijn is het ok Kijk maar naar de postings hier Maar ik heb, zoals gezegd een andere reden, niet te 'geloven' in de GW bullshit, want ik vind echt dat dat het is. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1818 | |
|
![]() Citaat:
en @pindar: ik word een beetje moe van uw uitroeptekens en lang uitgesmeerde verontwaardigde berichten (met weinig inhoud). Mss een hint? Laatst gewijzigd door Ambiorix : 30 mei 2008 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1819 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nee, ik schrijf wat en hoe ik wil. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |