![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18241 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten dus wel pro Belgique zijn, maar tegen nationalisme? WIJ moeten andersmans cultuur respecteren en ophemelen (zelfs al is het de cultuur van de ondergang), maar onze eigen verworvenheden en culturele hoogstandjes moeten we misprijzen wegens "onder den toren mentaliteit". Voorrang moet worden verleend aan "mensen die het nodig hebben" ook al komen ze van heel de wereld, dus de alleenstaande vlaamse moeder van twee kinderen mag dakloos worden. http://www.juridischforum.be/forum/v...208588#p208588 Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog liever zwijgen en ondergaan dan een tweede keer het deksel op je neus te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Extra politie-inzet tegen criminaliteit rond ramadan
Utrecht en Den Haag zetten deze zomer meer politie in tegen criminaliteit van moslims die in Nederland verblijven tijdens de ramadan. Veel Marokkanen blijven deze zomer in Nederland, omdat de vastenperiode die op 20 juli begint, in het warme Marokko een stuk zwaarder is. De religie van de 'vrede' tijdens hun maand van 'bezinning'.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat wordt niet gedaan want het is een heet hangijzer dat een politieker met ambities best uit de weg gaat. De kans is groot dat hij zich daar aan gaat verbranden. Gewoon kijken wie op die wachtlijsten aan elkaar gerelateerd zijn, in welke graad enzomeer.Er is tenminste één discrimanatoire wet tgo alleenstaande moeders met kinderen. Als ik overlijd als alleenstaande moeder, staan mijn twee kinderen op straat. Zij mogen als meerderjarigen niet blijven wonen. Ze krijgen ook geen flat toegewezen. Voor een flat voor één persoon is de wachttijd zes jaar. Ik ken in heel de wijk geen enkel moslimgezin van een alleenstaande moeder. Geen enkel. Als een van de ouders overljdt, mogen al de kinderen blijven. Een alleenstaande moeder wordt dus nogmaals gestraft omdat ze geen goede relatie heeft getroffen in haar leven en de opvoeding van de kinderen op zich heeft genomen. Met een job erbij maakt geen enkel verschil. Onder het logio van mijn sociale huisvestingsdienst staat 'Goed wonen'. Soms heb ik zin om er als een jong anarchistisch ventje of vrouwtje met een spuitbus onder te schrijven: 'Voor Mohamed en Cie.' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18245 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. Laatst gewijzigd door KAHRAMAN Yücel : 18 juli 2012 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.... tenminste voor diegenen bang zijn om voor racist te worden uitgescholden of voor diegenen die willen bewijzen hoe antiracistisch ze wel zijn, als was het de slogan van een sekte waartoe ze behoren. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 juli 2012 om 23:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18247 |
Schepen
|
![]() "Ik tik, dus jij bent getikt".
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. Laatst gewijzigd door KAHRAMAN Yücel : 19 juli 2012 om 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige Sociaal Hoge scholen zijn in hetzelfde bedje ziek, nooit wordt kritisch gekeken naar gedrag van groepen zelf, evenmin wordt toekomstig maatschappelijk werkers aangeleerd kritisch te denken binnen het vak "diversiteit. Dus ja, een bepaalde visie, wordt wel opgedrongen binnen welzijnswerk en dat is gebaseerd op vooral linkse standpunten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb alleen gezegd dat die wachtlijsten eens moeten onderzocht worden, als resultaat van een beleid van een sociale huisvestingsmaatschappij die er vanuit gaat dat alles normaal en evenwichtig zal verlopen. Dat 'evenwichtig zal verlopen' is nu een situatie waar die bestuursraden van sociale huisvestingsmaatschappijen zich eens ernstig over moeten gaan buigen want er verloopt al lang niets evenwichtig meer. Laatst gewijzigd door parsprototem : 19 juli 2012 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correct me if I'm wrong, maar ik vrees dat ook dit fait-diverreke in deze draad zal passen.
Citaat:
.... jawel! en kijk: de juiste bron: http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...in-Aalst.dhtml
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correct me if I'm wrong, maar ik vrees dat ook dit fait-diverreke in deze draad zal passen.
Citaat:
.... jawel! en kijk: de juiste bron: http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...in-Aalst.dhtml
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18253 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die smeerlappen rammelen 2 anderen af met biljartkeus en stoelen, ze vernielen de boel en gooien een raam in. En niemand houdt hen tegen. De cafébaas stond waarschijnlijk achter zijn toog gestaan en heeft mogelijk direct naar de politie gebeld. Maar was er dan anders niemand om die aanvallers tegen te houden?
![]() |
![]() |
#18255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verschiet daar in feite van. Ik meende dat de vlaamse jeugd toch al wat meer beschaving had opgedaan dan een rondje homobashen. Serieuze straf voor die mannen! en hopelijk niet onder de drie jaar met een rekkerke rond hun enkel wat gaan schoffelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het CGKR zich burgerlijke partij stelt dan weet je meteen dat het om autochtonen gaat. Bij de homofoben van Sharia4Belgium gingen ze eerst ruim hun tijd pakken om te onderzoeken of hun uitspraken al dan niet haatdragend waren (want behalve de rest van de wereld, was enkel het CGKR daarvan nog niet overtuigd). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben aan mijn tuin gehecht. Ik heb er geld in geïnvesteerd. Die grond is elk jaar beter en beter geworden door mijn toedoen. Ik heb 45 potten confituur en jam staan. Eén rode bessenstruik (vergroeid in een composthoop) heeft ongeveer 8 liter sap opgeleverd voor jam. Eigenlijk is dat een Guinnessrecord. Who cares hoe goed of hoe slecht grond is? De meeste mensen kennen het gazon en meer niet. Mijn hart ligt in die kleine tuin. Als ik de vernedering moet smaken van weg te gaan, dan wil ik ergens gaan waar ik die vernedering kan verwerken. Dat zal niet zijn als ik de helft van mijn vaste planten eigenhandig moet kapotmaken. De vijver moet afbreken en het gat moet vullen en aan heel die tuin met haar historie (20 jaar) een einde komt. Ik overleef dat wel, maar hoe? Had ik maar autochtone buren, dan zou alles anders zijn. En ik kan dat scenario niet loslaten. Ik zou er niet aan denken om weg te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp je, heb ook een (klein) tuintje waar ik zeer aan gehecht ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez hop! Place your bets:
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18260 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |