Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2012, 10:17   #18241
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
De reden is eenvoudig. Omdat de Nazi's geweld gebruikten. Oorlog voeren.
Als de mosliminvasie geweld gebruikt dan krijgt dit wel aandacht, en wordt er 'politiek correct' tegen opgetreden.( Ook al blijkt dat inhoudelijk geen effect te hebben, dus waardeloos, maar dat laat ik in het midden).

Maar zolang een mosliminvasie zich 'beperkt' tot het verkrachten van onze cultuur, is er geen vuiltje aan de lucht. Integendeel. Dat moet gerespecteerd en gesponserd worden (ook met mijn belastingsgeld) in het licht van de multicul.
Ik ben dat letterlijk spuugzat.
Jij niet alleen.

We moeten dus wel pro Belgique zijn, maar tegen nationalisme?
WIJ moeten andersmans cultuur respecteren en ophemelen (zelfs al is het de cultuur van de ondergang), maar onze eigen verworvenheden en culturele hoogstandjes moeten we misprijzen wegens "onder den toren mentaliteit".

Voorrang moet worden verleend aan "mensen die het nodig hebben" ook al komen ze van heel de wereld, dus de alleenstaande vlaamse moeder van twee kinderen mag dakloos worden.

http://www.juridischforum.be/forum/v...208588#p208588
Citaat:
Zo stond/staat ze op de eerste plaats voor een sociale woning. Ze is een alleenstaande moeder met 2 kinderen.
Ze is al 3 x gepasseerd geweest voor een allochtoon gezin, de eerste maal in maart en december vorig jaar, nu weer in mei.
Als antwoord kreeg ze dat het voor dat ander gezin dringender was. Ze wist toen al dat ze uit haar woning ging moeten ( er was een inspecteur geweest ) maar had nog geen papieren ontvangen en kon dit niet bewijzen.
Daarop kreeg dat ander gezin het huis. Volgens de gemeente kunnen/moeten zij niks voor haar doen

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 14:27   #18242
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Autochtone zijn BANG om respect af te dwingen.
Moslims MAKEN anderen bang om respect af te dwingen.
Resultaat: autochtonen maken zich belachelijk en bijten in het zand. Einde west-europa is in zicht.
Autochtonen zijn eerder bang om een tweede keer vernederd te worden door de overheidsinfrastructuur wanneer ze rechtmatig klacht zouden indienen bij die overheid. Daar knelt het schoentje heel erg.

Nog liever zwijgen en ondergaan dan een tweede keer het deksel op je neus te krijgen.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 14:35   #18243
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Extra politie-inzet tegen criminaliteit rond ramadan

Utrecht en Den Haag zetten deze zomer meer politie in tegen criminaliteit van moslims die in Nederland verblijven tijdens de ramadan. Veel Marokkanen blijven deze zomer in Nederland, omdat de vastenperiode die op 20 juli begint, in het warme Marokko een stuk zwaarder is.

De religie van de 'vrede' tijdens hun maand van 'bezinning'.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 14:58   #18244
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Jij niet alleen.

We moeten dus wel pro Belgique zijn, maar tegen nationalisme?
WIJ moeten andersmans cultuur respecteren en ophemelen (zelfs al is het de cultuur van de ondergang), maar onze eigen verworvenheden en culturele hoogstandjes moeten we misprijzen wegens "onder den toren mentaliteit".

Voorrang moet worden verleend aan "mensen die het nodig hebben" ook al komen ze van heel de wereld, dus de alleenstaande vlaamse moeder van twee kinderen mag dakloos worden.

http://www.juridischforum.be/forum/v...208588#p208588
Als ik een gezonde politieker zou zijn dan had ik al lang inzage gevraagd van die zogenaamde wachtlijsten in de sociale huisvestingsmaatschappijen.
Dat wordt niet gedaan want het is een heet hangijzer dat een politieker met ambities best uit de weg gaat. De kans is groot dat hij zich daar aan gaat verbranden.

Gewoon kijken wie op die wachtlijsten aan elkaar gerelateerd zijn, in welke graad enzomeer.Er is tenminste één discrimanatoire wet tgo alleenstaande moeders met kinderen.

Als ik overlijd als alleenstaande moeder, staan mijn twee kinderen op straat. Zij mogen als meerderjarigen niet blijven wonen. Ze krijgen ook geen flat toegewezen. Voor een flat voor één persoon is de wachttijd zes jaar.
Ik ken in heel de wijk geen enkel moslimgezin van een alleenstaande moeder. Geen enkel. Als een van de ouders overljdt, mogen al de kinderen blijven.
Een alleenstaande moeder wordt dus nogmaals gestraft omdat ze geen goede relatie heeft getroffen in haar leven en de opvoeding van de kinderen op zich heeft genomen. Met een job erbij maakt geen enkel verschil.

Onder het logio van mijn sociale huisvestingsdienst staat 'Goed wonen'.

Soms heb ik zin om er als een jong anarchistisch ventje of vrouwtje met een spuitbus onder te schrijven: 'Voor Mohamed en Cie.'
Oud 18 juli 2012, 21:51   #18245
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Als ik een gezonde politieker zou zijn dan had ik al lang inzage gevraagd van die zogenaamde wachtlijsten in de sociale huisvestingsmaatschappijen.
Dat wordt niet gedaan want het is een heet hangijzer dat een politieker met ambities best uit de weg gaat. De kans is groot dat hij zich daar aan gaat verbranden.

Gewoon kijken wie op die wachtlijsten aan elkaar gerelateerd zijn, in welke graad enzomeer.Er is tenminste één discrimanatoire wet tgo alleenstaande moeders met kinderen.

Als ik overlijd als alleenstaande moeder, staan mijn twee kinderen op straat. Zij mogen als meerderjarigen niet blijven wonen. Ze krijgen ook geen flat toegewezen. Voor een flat voor één persoon is de wachttijd zes jaar.
Ik ken in heel de wijk geen enkel moslimgezin van een alleenstaande moeder. Geen enkel. Als een van de ouders overljdt, mogen al de kinderen blijven.
Een alleenstaande moeder wordt dus nogmaals gestraft omdat ze geen goede relatie heeft getroffen in haar leven en de opvoeding van de kinderen op zich heeft genomen. Met een job erbij maakt geen enkel verschil.

Onder het logio van mijn sociale huisvestingsdienst staat 'Goed wonen'.

Soms heb ik zin om er als een jong anarchistisch ventje of vrouwtje met een spuitbus onder te schrijven: 'Voor Mohamed en Cie.'
Ah ja, in alle beleidsnota's van alle sociale instellingen staat: "Art. 1. Moslims eerst, altijd en overal.". Dit wordt alle sociaal werkers aangeleerd op alle sociale hoge scholen door alle docenten en professoren. Alle OCMW mandatarissen, raadsleden, van zodra ze aangesteld of verkozen worden moeten de eed afleggen met deze artikel. Alle politieke partijen voeren deze artikel uit, mogelijks staat het zelfs in de grondwet.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.

Laatst gewijzigd door KAHRAMAN Yücel : 18 juli 2012 om 21:52.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 23:26   #18246
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Ah ja, in alle beleidsnota's van alle sociale instellingen staat: "Art. 1. Moslims eerst, altijd en overal.". Dit wordt alle sociaal werkers aangeleerd op alle sociale hoge scholen door alle docenten en professoren. Alle OCMW mandatarissen, raadsleden, van zodra ze aangesteld of verkozen worden moeten de eed afleggen met deze artikel. Alle politieke partijen voeren deze artikel uit, mogelijks staat het zelfs in de grondwet.
Ja,...

.... tenminste voor diegenen bang zijn om voor racist te worden uitgescholden of voor diegenen die willen bewijzen hoe antiracistisch ze wel zijn, als was het de slogan van een sekte waartoe ze behoren.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 18 juli 2012 om 23:27.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 00:13   #18247
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

"Ik tik, dus jij bent getikt".
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.

Laatst gewijzigd door KAHRAMAN Yücel : 19 juli 2012 om 00:15.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 10:28   #18248
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Al ooit de opleiding voor ambtenaren gezien betreffende diversiteit in Antwerpen? Kritisch denken wordt er niet echt mee gestimuleerd hoor. Dus ja, beleidsnota's zijn vooral gericht op het idee dat de samenleving moet uitnodigen, betrekken, warm moet maken, moet opvangen, zonder ooit in vraag te stellen of het ontbreken van wederkerigheid bij sommige groepen mogelijk valt te verklaren omwille van culturele en religieuze verschillen.

Sommige Sociaal Hoge scholen zijn in hetzelfde bedje ziek, nooit wordt kritisch gekeken naar gedrag van groepen zelf, evenmin wordt toekomstig maatschappelijk werkers aangeleerd kritisch te denken binnen het vak "diversiteit.
Dus ja, een bepaalde visie, wordt wel opgedrongen binnen welzijnswerk en dat is gebaseerd op vooral linkse standpunten.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 11:09   #18249
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat heb ik helemaal niet gezegd. Als jij een beetje in admiistratieve diensten had gewerkt, van welke aard ook, dan zou je me wel begrepen hebben. Een uitgestippeld beleid heeft vaak nobele doeleinden, haar administratie ook, zodat onvoorziene en vlugge evoluties al dat 'nobele' uithollen en tot een lachertje maken. Eer dat dat aangepast wordt ... De mensen aan het loket in sociale huisvestingsmaatschappijen weten het ook niet meer.

Ik heb alleen gezegd dat die wachtlijsten eens moeten onderzocht worden, als resultaat van een beleid van een sociale huisvestingsmaatschappij die er vanuit gaat dat alles normaal en evenwichtig zal verlopen.

Dat 'evenwichtig zal verlopen' is nu een situatie waar die bestuursraden van sociale huisvestingsmaatschappijen zich eens ernstig over moeten gaan buigen want er verloopt al lang niets evenwichtig meer.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 19 juli 2012 om 11:16.
Oud 19 juli 2012, 11:58   #18250
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb alleen gezegd dat die wachtlijsten eens moeten onderzocht worden, als resultaat van een beleid van een sociale huisvestingsmaatschappij die er vanuit gaat dat alles normaal en evenwichtig zal verlopen.

Dat 'evenwichtig zal verlopen' is nu een situatie waar die bestuursraden van sociale huisvestingsmaatschappijen zich eens ernstig over moeten gaan buigen want er verloopt al lang niets evenwichtig meer.
zie je er dan geen heil in om een andere sociale woning aan te vragen in een duidelijk racistische buurt met witte mensen? of kan je geen gelijkaardige woning krijgen (ik bedoel: tuintje voldoende slaapkamers etc.)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 19 juli 2012, 12:40   #18251
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Correct me if I'm wrong, maar ik vrees dat ook dit fait-diverreke in deze draad zal passen.

Citaat:
De 35-jarige man die vannacht levensgevaarlijk gewond raakte bij homofoob geweld in een café in Aalst, werd samen met het andere slachtoffer geslagen met stoelen en een biljartkeu. Ze werden aangevallen nadat ze bevestigend reageerden op de vraag of ze homo waren. Zo blijkt uit de eerste verklaringen. .

De feiten gebeurden rond 1.45 uur in een café in de omgeving van het station van Aalst, meldt het parket van Dendermonde. Het gaat om café 'Kelly's' aan het Statieplein. Twee broers van 20 en 28 jaar oud brachten de twee slachtoffers verschillende slagen toe, onder meer met stoelen en een biljartkeu. Een 35-jarige man uit Kruishoutem werd in levensgevaar overgebracht naar het ziekenhuis. Het andere slachtoffer, een 55-jarige man uit Aalst, mocht na verzorging naar huis.

"Na de aanval gooiden de verdachten ook nog het venster van het café in met een terrastafel en vluchtten ze weg met een bromfiets", zegt parketwoordvoerder Jurgen Coppens. "De lokale politie pakte beiden op toen ze zich voor verzorging van hun eigen verwondingen aanboden in het ziekenhuis. Volgens de huidige elementen van het strafonderzoek zou het gaan om homofoob geweld."

Geen onbekenden
De broers zijn geen onbekenden voor het gerecht. De verdachten worden vanmiddag nog voor de onderzoeksrechter geleid wegens opzettelijke slagen en verwondingen, ingegeven door homofobe motieven en met arbeidsongeschiktheid tot gevolg.
Wie gaat zich nu zelf voor verzorging in het ziekenhuis aanbieden als je voordien iemand bijna dood hebt geklopt?

.... jawel!

en kijk: de juiste bron:
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...in-Aalst.dhtml

Oud 19 juli 2012, 12:40   #18252
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Correct me if I'm wrong, maar ik vrees dat ook dit fait-diverreke in deze draad zal passen.

Citaat:
De 35-jarige man die vannacht levensgevaarlijk gewond raakte bij homofoob geweld in een café in Aalst, werd samen met het andere slachtoffer geslagen met stoelen en een biljartkeu. Ze werden aangevallen nadat ze bevestigend reageerden op de vraag of ze homo waren. Zo blijkt uit de eerste verklaringen. .

De feiten gebeurden rond 1.45 uur in een café in de omgeving van het station van Aalst, meldt het parket van Dendermonde. Het gaat om café 'Kelly's' aan het Statieplein. Twee broers van 20 en 28 jaar oud brachten de twee slachtoffers verschillende slagen toe, onder meer met stoelen en een biljartkeu. Een 35-jarige man uit Kruishoutem werd in levensgevaar overgebracht naar het ziekenhuis. Het andere slachtoffer, een 55-jarige man uit Aalst, mocht na verzorging naar huis.

"Na de aanval gooiden de verdachten ook nog het venster van het café in met een terrastafel en vluchtten ze weg met een bromfiets", zegt parketwoordvoerder Jurgen Coppens. "De lokale politie pakte beiden op toen ze zich voor verzorging van hun eigen verwondingen aanboden in het ziekenhuis. Volgens de huidige elementen van het strafonderzoek zou het gaan om homofoob geweld."

Geen onbekenden
De broers zijn geen onbekenden voor het gerecht. De verdachten worden vanmiddag nog voor de onderzoeksrechter geleid wegens opzettelijke slagen en verwondingen, ingegeven door homofobe motieven en met arbeidsongeschiktheid tot gevolg.
Wie gaat zich nu zelf voor verzorging in het ziekenhuis aanbieden als je voordien iemand bijna dood hebt geklopt?

.... jawel!

Oud 19 juli 2012, 14:13   #18253
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:

.... jawel!

Nee, past niet in deze draad. Het gaat om een kevin en dimitri
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 10:51   #18254
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

.... jawel!

Wat ik hier niet snap, is wat de andere aanwezigen in dat café op dat ogenblik aan het doen waren. Zo een scène blijft toch niet onopgemerkt.
Die smeerlappen rammelen 2 anderen af met biljartkeus en stoelen, ze vernielen de boel en gooien een raam in. En niemand houdt hen tegen.
De cafébaas stond waarschijnlijk achter zijn toog gestaan en heeft mogelijk direct naar de politie gebeld.
Maar was er dan anders niemand om die aanvallers tegen te houden?
Oud 20 juli 2012, 11:23   #18255
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Nee, past niet in deze draad. Het gaat om een kevin en dimitri
yeps. ik las het net.
Ik verschiet daar in feite van. Ik meende dat de vlaamse jeugd toch al wat meer beschaving had opgedaan dan een rondje homobashen.

Serieuze straf voor die mannen! en hopelijk niet onder de drie jaar met een rekkerke rond hun enkel wat gaan schoffelen.

Oud 20 juli 2012, 11:30   #18256
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:

.... jawel!

"Het Centrum veroordeelt deze daad van extreem geweld met mogelijk homofoob karakter. Het is onaanvaardbaar dat iemand aangevallen wordt omwille van zijn/haar seksuele geaardheid", zegt het CGKR in een persbericht. "Het Centrum zal er dan ook op toezien dat homofobie als motief voor dit geweld als verzwarende omstandigheid in rekening gebracht wordt en overweegt om zich burgerlijke partij te stellen."

Als het CGKR zich burgerlijke partij stelt dan weet je meteen dat het om autochtonen gaat. Bij de homofoben van Sharia4Belgium gingen ze eerst ruim hun tijd pakken om te onderzoeken of hun uitspraken al dan niet haatdragend waren (want behalve de rest van de wereld, was enkel het CGKR daarvan nog niet overtuigd).
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 11:45   #18257
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
zie je er dan geen heil in om een andere sociale woning aan te vragen in een duidelijk racistische buurt met witte mensen? of kan je geen gelijkaardige woning krijgen (ik bedoel: tuintje voldoende slaapkamers etc.)
Ik ben al eens gaan informeren. Ook daar een lange wachtlijst zonder garantie op een even groot huis en even grote tuin.

Ik ben aan mijn tuin gehecht. Ik heb er geld in geïnvesteerd. Die grond is elk jaar beter en beter geworden door mijn toedoen. Ik heb 45 potten confituur en jam staan. Eén rode bessenstruik (vergroeid in een composthoop) heeft ongeveer 8 liter sap opgeleverd voor jam. Eigenlijk is dat een Guinnessrecord. Who cares hoe goed of hoe slecht grond is? De meeste mensen kennen het gazon en meer niet. Mijn hart ligt in die kleine tuin.

Als ik de vernedering moet smaken van weg te gaan, dan wil ik ergens gaan waar ik die vernedering kan verwerken. Dat zal niet zijn als ik de helft van mijn vaste planten eigenhandig moet kapotmaken. De vijver moet afbreken en het gat moet vullen en aan heel die tuin met haar historie (20 jaar) een einde komt. Ik overleef dat wel, maar hoe? Had ik maar autochtone buren, dan zou alles anders zijn. En ik kan dat scenario niet loslaten. Ik zou er niet aan denken om weg te gaan.
Oud 22 juli 2012, 12:28   #18258
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben al eens gaan informeren. Ook daar een lange wachtlijst zonder garantie op een even groot huis en even grote tuin.

Ik ben aan mijn tuin gehecht. Ik heb er geld in geïnvesteerd. Die grond is elk jaar beter en beter geworden door mijn toedoen. Ik heb 45 potten confituur en jam staan. Eén rode bessenstruik (vergroeid in een composthoop) heeft ongeveer 8 liter sap opgeleverd voor jam. Eigenlijk is dat een Guinnessrecord. Who cares hoe goed of hoe slecht grond is? De meeste mensen kennen het gazon en meer niet. Mijn hart ligt in die kleine tuin.

Als ik de vernedering moet smaken van weg te gaan, dan wil ik ergens gaan waar ik die vernedering kan verwerken. Dat zal niet zijn als ik de helft van mijn vaste planten eigenhandig moet kapotmaken. De vijver moet afbreken en het gat moet vullen en aan heel die tuin met haar historie (20 jaar) een einde komt. Ik overleef dat wel, maar hoe? Had ik maar autochtone buren, dan zou alles anders zijn. En ik kan dat scenario niet loslaten. Ik zou er niet aan denken om weg te gaan.
Intriest.
Ik begrijp je, heb ook een (klein) tuintje waar ik zeer aan gehecht ben.

Oud 22 juli 2012, 14:55   #18259
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Allez hop! Place your bets:

Citaat:
Drie net meerderjarige jongeren hebben afgelopen nacht twee prostituées overvallen in het centrum van Brussel. Een van hen kon gevat worden en is ter beschikking gesteld van het parket, zo is daar zondag te horen.

Het drietal overviel eerst een prostituée van Roemeense origine, later een Afrikaanse vrouw. Na haar diensten te hebben aangeboden, gaf een van de daders haar een vuistslag en pikte het drietal haar handtas.

De vrouw kon wel nog de nummerplaat van de wagen van haar belagers onthouden. De politie kon die wagen onderscheppen. Twee inzittenden konden te voet ontkomen, de bestuurder is opgepakt.
http://www.vandaag.be/binnenland/101...n-brussel.html

Oud 22 juli 2012, 15:08   #18260
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd Bekijk bericht
GELUKKIGE VERJAARDAG CIRCE!!!
Klaprozen of sashimi?

(of beide?)
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be