Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 oktober 2011, 11:54   #18241
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Mmmmmmmmmmmh minstens tot 5 �* 8 x de achtergrondstraling en dat nog één week na 9/11 ?

En natuurlijk nog veel meer, omgerekend (*/*)#7 %) ca 45 maal meer tijdens de nog burning Pentagon op 7 miles afstand gemeten ?
En jij gelooft dat?

Ik heb trouwens een ufo te koop, heb je interesse?
Voor een paar duizend euro krijg je hem.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2011, 12:41   #18242
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

En waarom zou men dat niet geloven de internetbronnen bevestigen mekaar.
Ook dat die doctor uit Alexandria niet met naam genoemd wordt doet me denken dat het waar is. Het is gewoonweg te gemakkelijk uit te vinden of het zever is. Zie "The question is, why?" Folkers said.

Citaat:
In Alexandria, seven miles south of the burning Pentagon, a doctor with years of experience working with radiation issues found elevated radiation levels on 9-11 of 35 to 52 counts per minute (cpm) using a "Radalert 50" Geiger counter.
Omgerekend naar 100 % voor die Geiger counter is dat gemiddeld 45 maal de achtergrondstraling, met een piek van 62 maal.

Citaat:
"That's pretty high," Cindy Folkers of the Washing ton-based Nuclear Information and Resource Service (NIRS) told AFP. Folkers said 7 to 12 cpm is normal background radiation inside the NIRS building, and that outdoor readings of between 12 to 20 cpm are normal in Chevy Chase, Md., outside Washington.

The Radalert 50, Folkers said, is primarily a gamma ray detector and "detects only 7 percent of the beta radiation and even less of the alpha." This suggests that actual radiation levels may have been significantly higher than those detected by the doctor's Geiger counter.

"The question is, why?" Folkers said
En hoe dat "fijn uraniumstof" dan zo kon vrijkomen (ontploffing, temperatuur, oxidatie ?) en zich verplaatsen met de wind mee (fall-out) tov de Pentagoninslag.

Welke windrichting ligt Alexendria waar die doctor gemeten heeft (blijkbaar zuidelijk volgens de bron), hoe was de wind op 9/11 ? Was ze echt uit Noordelijke richtingen rond die tijd van de meting en het brandende pentagon ?

Is er mss een NBC-verslag x of xx opgemaakt ? Doet me aan mijn doorgedreven NBC-opleiding denken...

Beter dat eens onderzoeken.

Feit is dat het vroeger geen geheim is dat bij een Boeing 747-crash Depleted Uranium vrij kon komen in gevaarlijke hoeveelheid, toch raar dat nu alles geheimzinnig wordt (tja Pentagon), maar de bevestiging van video´s en foto´s op de crash site (kledij / decontaminatie) en officiele uitspraken doet alles kantelen.

bevestiging van officiele kant:
Citaat:
Bill Bellinger, then head of the EPA's Radiation Program for Region III, which includes Virginia, told AFP that he had received information of elevated radiation levels and contacted EPA officials at the Pentagon.

"I was concerned about that," Bellinger said. "I didn't disregard it at all."

Bellinger told AFP that he thought the radiation was from DU in the aircraft.

Bellinger, who was based in Philadelphia, did not personally visit the Pentagon site and said that EPA personnel at the site had not reported high levels of radioactivity. However, the EPA official who Bellinger said had worked at the Pentagon, Craig Conklin, now at FEMA, told AFP that he had not been involved at the site, "directly or indirectly."

Workers and FEMA officials at the Pentagon were seen wearing special protective outfits and respirators. FEMA photos show the workers going through decontamination procedures.

Bellinger told AFP that the Department of Defense was responsible for on-site safety procedures at the Pentagon.
Pentagon = Army => militair geheim ?

Dé vraag natuurlijk is of de modernere Boeing 757/767 ook DU gebruikte zoals vroeger de Boeing 747 gebruikte.

NOOIT zegt Leslie M. Nichols, product spokesperson for Boeing's 767.

Volgens experten van Boeing gebruiken ze al een tijdje ander materiaal, namelijk tungsten.

Enkele quotes:

Citaat:
The recent crash of a Boeing 747 in Halifax, Canada, raises a number of questions about the use of depleted uranium (DU) in airplanes, public health concerns and the 9-11 attacks. When a Boeing 747 crashed and burned on takeoff at Halifax International Airport in Nova Scotia, Canada, on Oct. 14, an official accident investigator said the aircraft probably contained radioactive depleted uranium.

Bill Fowler, an investigator with the Transportation Safety Board of Canada, said the plane was likely equipped with DU as counterweights in its wings and rudder.

"A 747 may contain as much as 1,500 kilograms [3,300 lbs.]
of the material," the Canadian Press reported. It took 60 firefighters and 20 trucks about three hours to control the fire.

Fowler said: "there is no threat or concern" about DU exposure to those working on the wreckage.

"That's baloney," Marion Fulk, a retired staff scientist from Lawrence Livermore National Lab, told American Free Press. Fulk, 83, is currently researching how low-level ionizing radiation causes cancer, birth defects and a host of other health problems. Burning depleted uranium creates a "whole mess of oxides," Fulk said, "which is what makes it so wicked biologically."

In 1988, American physicist Robert L. Parker wrote that in the worst- case scenario, the crash of a Boeing 747 could affect the health of 250,000 people through exposure to uranium oxide particles. "Extended tests by the Navy and NASA showed that the temperature of the fireball in a plane crash can reach 1,200 degrees Celsius. Such temperatures are high enough to cause very rapid oxidation of depleted uranium," he wrote.

"Large pieces of uranium will oxidize rapidly and will sustain slow combustion when heated in air to temperatures of about 500 degrees Celsius," Paul Lowenstein, technical director and vice-president of Nuclear Metals Inc., the company that has supplied DU to Boeing, wrote in a 1993 article.

Now, some researchers are turning to the large number of sick firefighters and workers from the World Trade Center site and reports of elevated radiation levels around the Pentagon after 9-11. They contend that the Boeing 757 and 767 aircraft involved in the attacks may have also contained depleted uranium counterweights.
Citaat:
If the radiation came from the explosion and fire at the Pentagon, it most likely did not come from a Boeing 757, which is the type of aircraft that allegedly hit the building.

"Boeing has never used DU on either the 757 or the 767, and we no longer use it on the 747," Leslie M. Nichols, product spokesperson for Boeing's 767, told AFP. "Sometime ago, we switched to tungsten, because it is heavier, more readily available and more cost effective."

The cost effectiveness argument is debatable. A waste product of U.S. nuclear weapons and energy facilities, DU is reportedly provided by the Department of Energy to national and foreign armament companies free of charge.

DU is used in a wide variety of missiles in the U.S. arsenal as an armor penetrator. It is also used in the bunker-buster bombs and cruise missiles. Because no photographic evidence of a Boeing 757 hitting the Pentagon is available to the public, 9-11 skeptics and independent researchers claim something else, such as a missile, struck the Pentagon.
Uit:
Citaat:
http://www.rense.com/general76/rad.htm

Radiation & Another One Of Those Endless
911 'Coincidences'
...

Radiation Shows 9-11 Pentagon
Hit Not By 757: Something With DU?
By Christopher Bollyn

More damning fuel for the funeral pyre of the 9-11 'official story' that is completely dead by now.

Laatst gewijzigd door Micele : 10 oktober 2011 om 13:06.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2011, 13:01   #18243
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En waarom zou men dat niet geloven de internetbronnen bevestigen mekaar.
Ook dat die doctor uit Alexandria niet met naam genoemd wordt doet me denken dat het waar is. Het is gewoonweg te gemakkelijk uit te vinden of het zever is.

Omgrekend naar 100 % voor die Geiger counter is dat tot ca 45 maal de achtergrondstraling.

En hoe dat "fijn uraniumstof" dan zo kon vrijkomen (ontploffing, temperatuur, oxidatie ?) en zich verplaatsen met de wind mee (fall-out) tov de Pentagoninslag.

Welke windrichting ligt Alexendria waar die doctor gemeten heeft (blijkbaar zuidelijk volgens de bron), hoe was de wind op 9/11 ? Was ze echt uit Noordelijke richtingen rond die tijd van de meting en het brandende pentagon ?

Is er mss een NBC-verslag x of xx opgemaakt ? Doet me aan mijn doorgedreven NBC-opleiding denken...

Beter dat eens onderzoeken.

Feit is dat het vroeger geen geheim is dat bij een Boeing 747-crash Depleted Uranium vrij kon komen in gevaarlijke hoeveelheid, toch raar dat nu alles geheimzinnig wordt (tja Pentagon), maar de bevestiging van video´s en foto´s op de crash site (kledij / decontaminatie) en officiele uitspraken doet alles kantelen.

bevestiging van officiele kant:

Pentagon = Army => militair geheim ?

Dé vraag natuurlijk is of de modernere Boeing 757/767 ook DU gebruikte zoals vroeger de Boeing 747 gebruikte.

NOOIT zegt Leslie M. Nichols, product spokesperson for Boeing's 767.

Volgens experten van Boeing gebruiken ze al een tijdje ander materiaal, namelijk tungsten.

Enkele quotes:

Uit:
wie zegt er dat er geen radiologische praktijken gevestigd waren in de Twin Towers of in de gebouwen erond ? Mij lijkt het logisch dat een stad in de stad, een gebouw van waar 20.000mensen werken op zichzelf een ziekenhuis heeft als het ware, en dus een dienst radiologie ??
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2011, 13:09   #18244
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
wie zegt er dat er geen radiologische praktijken gevestigd waren in de Twin Towers of in de gebouwen erond ? Mij lijkt het logisch dat een stad in de stad, een gebouw van waar 20.000mensen werken op zichzelf een ziekenhuis heeft als het ware, en dus een dienst radiologie ??
Goed gedacht Paul, daar dacht ik ook al aan. Gebruiken ze daar ietsje Plutonium ? Kan dat zo´n fall-out geven dat op 7 miles ver ... 60 maal meer achtergrondstraling geeft ?

Een Boeing 747 zou 1,5 ton DU of verarmd uranium aan boord gehad hebben. Hoe is de relevantie met x-Pt ?

Maar in mijn post gaat het hoofdzakelijk over het Pentagon, en de kant waar de inslag was was de administratieve vleugel, voor zover ik weet.

Check het eens Paul.

Laatst gewijzigd door Micele : 10 oktober 2011 om 13:30.
Oud 10 oktober 2011, 13:13   #18245
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goed gedacht Paul, daar dacht ik ook al aan. Gebruiken ze depleted Uranium bij radiologie ? In welke hoeveelheid ?

Maar in mijn post gaat het hoofdzakelijk over het Pentagon, en de kant waar de inslag was was de administratieve vleugel, voor zover ik weet.

Check het eens Paul.
Uranium wordt wel gebruikt als versteviging van materiaal, uiteindelijk is het een keiharde staalsoort op die manier. Een uraniumcoating maakt gewoon die motoren bvb 'zogoed als onverslijtbaar'
Oud 10 oktober 2011, 13:18   #18246
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uranium wordt wel gebruikt als versteviging van materiaal, uiteindelijk is het een keiharde staalsoort op die manier. Een uraniumcoating maakt gewoon die motoren bvb 'zogoed als onverslijtbaar'
Het gaat niet over motoren Paul, daarbij hebben de Boeings 757/767 (van 9/11 aanslagen) NOOIT DU in gebruik gehad.

Vroeger wel bij de 747 als tegengewichten.
Citaat:
If the radiation came from the explosion and fire at the Pentagon, it most likely did not come from a Boeing 757, which is the type of aircraft that allegedly hit the building.

"Boeing has never used DU on either the 757 or the 767, and we no longer use it on the 747," Leslie M. Nichols, product spokesperson for Boeing's 767, told AFP. "Sometime ago, we switched to tungsten, because it is heavier, more readily available and more cost effective."
Was de inslag in het Pentagon de administratieve vleugel of niet ?

Laatst gewijzigd door Micele : 10 oktober 2011 om 13:22.
Oud 10 oktober 2011, 13:21   #18247
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wearenotthereyet Bekijk bericht
bla bla bla bla bla bla bla
geen ENKEL ARGUMENT geeft die blaaskaak!!! GEEN ENKEL

gewoon domme kleuter of zo denk ik.
Zo, hard aan het solliciteren voor een nieuwe ban, Pindar?
Ben je het hier alweer zo snel beu?
Oud 10 oktober 2011, 13:26   #18248
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het gaat niet over motoren Paul, daarbij hebben de Boeings 757/767 (van 9/11 aanslagen) NOOIT DU in gebruik gehad.

Vroeger wel bij de 747 als tegengewichten.

Was de inslag in het Pentagon de administratieve vleugel of niet ?
ja micele ik lig meer wakker van andere problemen hoor
Oud 10 oktober 2011, 13:26   #18249
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
bla bla bla bla bla bla bla

geen ENKEL ARGUMENT geeft die blaaskaak!!! GEEN ENKEL

gewoon domme kleuter of zo denk ik.
En ge weet @ wearenotthereyet: bleiterige kleuters lopen heel snel naar de moderatorjuffrouw als ze betrapt worden.

" Juffrouw, juffrouw hij doet het weer, hij zegt weer dat ik dom ben, is niet waar hé juffrouw?"

Huilenbak Calimero´s van de kleuterschool zijn ´t ...

Laatst gewijzigd door Micele : 10 oktober 2011 om 13:36.
Oud 10 oktober 2011, 13:35   #18250
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ja micele ik lig meer wakker van andere problemen hoor
Dat kan ik best geloven dat redelijk veel mensen echte problemen hebben (houten tafel vasthoudend)

Laatst gewijzigd door Micele : 10 oktober 2011 om 13:37.
Oud 10 oktober 2011, 13:37   #18251
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
En ge weet @ wearenotthereyet: bleiterige kleuters lopen heel snel naar de moderatorjuffrouw als ze betrapt worden.

Juffrouw, juffrouw hij doet het weer, hij zegt weer dat ik dom ben, is niet waar hé juffrouw ?

Huilenbak Calimero´s van de kleuterschool zijn ´t ...
Wat is de meerwaarde van een trol die al 40 keer verbannen is en steeds terugkeert om mensen te beledigen?

Als er in mijn tuin geregeld een duif langskomt die de boel ondersch**t knal ik die ook naar de filistijnen.
Pindar is van een veel lager niveau dan die duif.

Laatst gewijzigd door parcifal : 10 oktober 2011 om 13:37.
Oud 10 oktober 2011, 13:43   #18252
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Wat is de meerwaarde van een trol die al 40 keer verbannen is en steeds terugkeert om mensen te beledigen?

Als er in mijn tuin geregeld een duif langskomt die de boel ondersch**t knal ik die ook naar de filistijnen.
hmm: filistijnen, dat is een woord van in die oude suske en wiske
Oud 10 oktober 2011, 13:59   #18253
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

deze thread toont schoon aan hoe mensen die "waarom" vragen belachelijk gemaakt worden.
de vraag is natuurlijk waarom?
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2011, 16:54   #18254
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

heeft ie eigenlijk al iets OT gemeld
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2011, 16:55   #18255
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

mwaaaahhhhhhhh
pindar the truthersnut bij uitstek
Oud 10 oktober 2011, 16:56   #18256
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht

Die c130 als eerste bij het pentagon kwam en de kapers zich erin heeft zien vliegen,en diezelfde c130 die zich in de directe buurt van de shranksville crash bevond....
waar blijft het 'bewijs' voor deze loze bewering...
Oud 10 oktober 2011, 17:01   #18257
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hmmmmmm, geen radioactiviteit?

Bron

Bron

Bron

and on and on and on it goes..... lees je niet of zo?
denk je niet ofzo ?

Na een mininuke zou het stralingsniveau in Lower Manhatten ook nu nog zo hoog zijn dat er geen mensen zouden kunnen leven !
De radioactiviteit waar u over spreekt is afkomstig van zaken als de starters van TL buizen.

Los daarvan is die nuke theorie ronduit dom , afkomstig van mensen die helemaal niets begrijpen van deze materie. Vaak zie je dat men de potentiële energie die de torens bezaten grenzeloos onderschat. Vandaar dat men op zoek gaat naar een andere bron van energie die er geweest zou moeten zijn .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2011, 17:05   #18258
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
ik vond het maar een dom filmpje, de bbc docu over tower 7 is pakken beter
met beelden en info over de zwaar beschadigde kant, die op truther filmpjes natuurlijk nooit te zien is...
Het punt is dat die schade geen rol heeft gespeeld bij de instorting , zo concludeerd NIST . In die video zie en hoor je hoe extreem de branden zijn en dat al die rook wel degelijk uit gebouw 7 komt .

Maar ik weet wel waarom u dat filmpje opeens dom vind.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 10 oktober 2011 om 17:18.
Oud 10 oktober 2011, 17:12   #18259
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Voor de rest hou ik me niet meer met 9-11 bezig. Ik ben hier al jaren niet meer geweest op deze draad. De twijfels zijn er en zullen er altijd blijven. Ik luister naar wat de 1300 Architects and Engineers erover zeggen:
Wanneer u aantallen belangrijk vind , waarom luistert u dan niet naar de veel grotere hoeveelheden wetenschappers die iets heel anders zeggen?

Bovendien is die claim van 1300 wetenschappers zeer onbetrouwbaar. Het betreft gewoon mensen die zich op die site hebben aangemeld als wetenschapper.

Citaat:
de officiele versie KAN NIET kloppen. Voeg daarbij dat Al Qaeda de expertise niet had om zulke operatie uit te voeren,
Wat is er zo moeilijk aan het kapen van vliegtuigen dan ?

Laatst gewijzigd door atmosphere : 10 oktober 2011 om 17:17.
Oud 10 oktober 2011, 17:19   #18260
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het punt is dat die schade geen rol heeft gespeeld bij de instorting , zo concludeerd NIST . In die video zie en hoor je hoe extreem de branden zijn en dat al die rook wel degelijk uit gebouw 7 komt .
hoe extreem de branden waren ook te zien in de bbc docu maar een videotje om zoiets goed uit te leggen, mag wel langer duren dan 5 a 6 minuutjes...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be