![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#18561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De auteur snapt de stupiditeit van 't eigen schrijfsel niet? ![]()
![]() |
![]() |
#18562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor dat laatste was 'm lang geleden al naar school gegaan, in tegenstelling tot je avatar Ceausescu. Dat was pas boertig dom uitschot. But I digress.
![]() |
![]() |
#18563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met woorden lukt het niet blijkbaar.
Laat me effe proberen met een tekeningske: ![]()
![]() |
#18564 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het de VS is die Rusland aanvalt bij monde van de sukkelaars uit Oekraïne.
Even de geschiedenis van de Russische roebel vergelijken met deze van de Amerikaanse dollar. Amerikaanse dollar: ontstaan 1792 Russische roebel: een verhaal dat teruggaat tot de vroege middeleeuwen Hieronder het koersverloop van de roebel de laatste maand. Het aanvankelijke verlies is sterk aan het teruglopen. (fig.)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 16 maart 2022 om 04:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overduidelijk. Vermoedelijk heeft het te maken met de opmars van nazi-Duitsland in de richting van de toenmalige Sovjet-Unie.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 16 maart 2022 om 04:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede is Yamal niet echt Siberie, maar officieel nog deel van Europa, en ongeveer minder dan een duizendse van het totale grondgebied. Ook het gebied van de Nenets, de Autonome Nenets Regio, is veel groter dan Yamal en begint al niet ver van de stad Arhangelsk die ik bezocht. Zelfs Gasprom kan er niets doen zonder inspraak van de Nenets. Ten derde hoewel de Nenets er Aziatisch uitzien en in tenten wonen die doen denken aan die van de Indianen, en rauw vlees eten, zijn het geen wilden. Sinds de Soviet tijd gaan alle kinderen naar school met gratis helicopters, waar ze naast de geschreven versie van hun eigen taal (gecreeerd in Sovjet-tijd) ook Russisch leren. Dus ze spreken allemaal perfect Russisch. Waar Nenets over klagen is dat veel leerlingen niet terug willen naar het Nomadische leven maar willen verder studeren en in een stad wonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18567 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18569 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad: ongeveer 13.500 dode Russische soldaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18570 |
Europees Commissaris
|
![]() Of doet een Russische held arsenicum op de boterhammen van tsaar Poetin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18571 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De oorlog in Oekraïne is mede door de misdaden van de communisten in het verleden veroorzaakt. Het is des te misdadiger van de VS dat zij misbruik maken van dat verleden om een oorlog in Oekraïne en tegen Rusland te bewerkstelligen. Het probleem van Rusland zijn de vele natuurlijke rijkdommen van het land, waarop wordt geaasd door de bankiers die de Amerikaanse regering en dus ook de NAVO naar hun hand zetten.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18572 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Terecht of ten onrechte (wij denken dat laatste) , maakt niet uit. Het gaat over de perceptie. Dat vermoed ik toch.
![]() |
![]() |
#18573 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 16 maart 2022 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18575 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb een overijverige spellingscontrole. Geïntroduceerd moet geïndoctrineerd zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18576 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In zekere zin zou je kunnen stellen dat ook China daar op uit is. Rusland neemt een bijzonder positie in.
![]() |
![]() |
#18577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18578 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#18579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het westerse, vooral Amerikaanse antwoord op "whataboutism" is "exceptionalism".
"ja, we overtreden allerlei internationale wetten, ja we martelen, ja we plegen oorlogsmisdaden, vallen landen binnen, etc. MAAR we zijn Amerika, "the greatest country on earth" en dus mogen we dat. Wij mogen wat andere niet mogen, en we zijn er trots op. " Een variant daarop is Israel, "het uitverkoren volk mag wat anderen niet mogen, internationale wetten gelden niet voor hen, en wie het tegendeel beweert is een vuile antisemiet en moet de mond gesnoerd worden". |
![]() |
![]() |
![]() |
#18580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Moldavië, etc. zelfs in Oekraïne heeft de grote meerderheid heimwee naar de USSR (wel niet de Stalin jaren, eerder de jaren 60, 70 begin 80). Natuurlijk is hier al decennia een gigantische propagandamachine aan het werk, waardoor men zelfs niet meer nadenkt en de Amerikaanse leugens per definitie als waarheid aanneemt. |
|
![]() |
![]() |