![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1861 |
Europees Commissaris
|
![]() @moser
WTF!? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1862 | |
Europees Commissaris
|
![]() Wacht, er is nog ...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1863 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1864 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1865 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1866 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geen paranoïa dus, enkel vaststellingen die je allicht ook gedaan had moest je hier al langer hebben gezeten en de discussies hebben gevolgd (impliceert wel dat je er altijd op het moment zelve bij moest zijn gezien er heel veel nadien vlug verwijderd worden zoals ik al zei). Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 19 januari 2009 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1867 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1869 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1870 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1872 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1873 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit dezelfde thread, die (zelfs naar huidige politics.be normen) ongekende laagten opzoekt, deze uitspraak over baby's:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 25 januari 2009 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1874 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat had ik niet verwacht van Nr. 10
![]() En voor de rest moet ik je gelijk geven over die draad Een schande Laatst gewijzigd door toccata : 25 januari 2009 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1875 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het kan nog erger... Nu heb ik al veel meegemaakt hier, maar dit is toch wel het toppunt.
Moeders, niet verder lezen als je denkt dat je maag er niet tegen kan. Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1876 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() For fuck sake... ![]()
![]() |
#1877 |
Banneling
|
![]() Duikboot, de Grote Kindervriend??
Binnenkort kan ik mijn klein mannen, als ze lastig doen, kalm krijgen: "Pas op, of ik roep DDD" |
![]() |
![]() |
![]() |
#1878 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1879 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja... ik heb een onderschrift voor iets, eh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1880 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zeer weinig vrouwen kunnen fysiek zware jobs zoals in de bouw en aan de dokken aan. Vrouwen zijn evenwaardig in alle andere beroepen. Alleen is de natuur niet eerlijk geweest wanneer fysieke kracht werd uitgedeeld. Het is zeer spijtig, maar het is nu eenmaal zo. Niettegenstaande er wel enkele vrouwen zijn die gerust hun mannetje kunnen staan. Het zou trouwens leuker zijn op de werf als er wat meer vrouwen zouden rondlopen. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 januari 2009 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |