Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2008, 18:06   #18821
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
De non-believers hier zijn duidelijk niet bereid om iets te accepteren wat hun denken niet kan begrijpen. Duidelijk een resultaat van een leven vol van ontkenning en dat voor niemand of niets wilt open staan. Waarom kost het de non-believers zoveel moeite om de dingen helder waar te nemen? Simpel, als je geen aandacht hebt voor anderen hun visie, kun je ook niet helder zien. En als je niet helder ziet dan doe je niet de juiste dingen. Alles onder ogen zien betekent alles onder ogen zien, niet alleen de dingen die je wilt zien en niets te vermijden.
En weer zo'n inhoudsloze tirade.

Je verwacht dat we jullie beweringen kritiekloos geloven. Doen we dat niet en durven we het aan vragen te stellen, dan ga je, zoals de andere believers, over tot beledigingen.

Wat echter steeds ontbreekt is enige onderbouwing voor jullie theorieën.

Nu, beste kamiels spieces, wanneer jij jouw theorieën niet kan hardmaken, dan ligt dat niet aan kiko, Firestone, Geert C, enz ...
Dan ligt dat enkel aan jouw theorieën.
Ze zijn gewoon te zwak, te ongefundeerd, en dat blijkt uit de vele inhoudsloze posts waarmee jullie op kritische vragen reageren.

Wie "staat niet open voor anderen hun visie"? Wij, die vragen stellen, of jullie, die kritiekloos zever copy/pasten en weigeren op kritische vragen in te gaan?
Wie "staat niet open voor anderen hun visie"? Ik, die Pindar over zijn beweringen ondervraag, of Pindar, die mij net d?*?*rom op zijn negeerlijst plaatst (en daar nog fier naar verwijst ook! )?

Laatst gewijzigd door Firestone : 4 juni 2008 om 18:13.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2008, 18:07   #18822
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De non-believers hier zijn duidelijk niet bereid om iets te accepteren wat hun denken niet kan begrijpen. Duidelijk een resultaat van een leven vol van ontkenning en dat voor niemand of niets wilt open staan. Waarom kost het de non-believers zoveel moeite om de dingen helder waar te nemen? Simpel, als je geen aandacht hebt voor anderen hun visie, kun je ook niet helder zien. En als je niet helder ziet dan doe je niet de juiste dingen. Alles onder ogen zien betekent alles onder ogen zien, niet alleen de dingen die je wilt zien en niets te vermijden.
Grapjurk, denk je dat wij, non-believers, niet kunnen wat jullie, believers, doen?

Bomen wandelen rond en praten 's nachts met elkaar. Wisten jullie dat al?
Als je je geest open zet, en je gaat op onderzoek uit, zul je zien dat dit echt waar is.
Zo simpel is dat.

Laatst gewijzigd door Havana : 4 juni 2008 om 18:08.
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2008, 18:33   #18823
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havana Bekijk bericht
Grapjurk, denk je dat wij, non-believers, niet kunnen wat jullie, believers, doen?

Als je je geest open zet, en je gaat op onderzoek uit, zul je zien dat dit echt waar is.
Zo simpel is dat.

QED

Wel, met bomen en planten is in ieder geval te comuniceren. Ze hebben namelijk be-wust-zijn en e-moties.
Of ze kunnen lopen? Ik denk het niet. Maar als U me bv EEN boek er over kunt laten zien, zou ik bereid zijn het te onderzoeken ja.
We weten zelf ook wel dat het 'absurd' klinkt, dat is nu juist de bedoeling, zodat de hoofdmoot uit dat gebied blijft. Maar het is, als je naar het verleden kijkt, een barslecht argument!

Maar zoals, Kamiel al aangaf, er is meer nodig dan 'logica' om uit je
'schelp' te breken. Intuitie heb je nodig om je naar zaken te leiden en dingen in te zien. Moed heb je nodig daar je uit de mainstream stapt en mensen je mischien wel 'gek' vinden. Mischien heb je het gevoel dat je dan je huidige werk niet meer kan doen etc.
Het gaat er eigenijk om of je bereid bent te zoeken naar de 'waarheid' of als een stom schaapje in je hokje te blijven zitten, waat het NU nog veilig aanvoeld.

Nuff Said

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2008, 18:39   #18824
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havana Bekijk bericht

Zo simpel is dat.
Ok, ik zal het onderzoeken en behouden wat er van waar is!
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2008, 18:45   #18825
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

"Onder het Mars-oppervlak leven intelligente wezens, met als voertaal het Jiddisch."

Hup hup, iedereen deze Firestoniaanse theorie onderzoeken!
En laat u door bekrompenheid of indoctrinatie niet deze theorie, wat zeg ik, dit feit, zomaar verwerpen!
Oud 4 juni 2008, 18:46   #18826
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar niemand zegt dat je dat moet geloven van die mobieltjes en dat Jung een illumnitie was en weet ik veel nog allemaal wat! Het enigste wat je kunt doen is zelf op onderzoek uitgaan en de dingen behouden die voor jou waar zijn en de rest drop je toch gewoon. Ik zeg ook niet dat ik alles geloof wat ze hier schrijven maar weet wel waar er rook is is er ook vuur.
Van dit soort insinuaties krijg ik nu jeuk aan mijn onderste chakra's. Roddel en achterklap, dat is het, niets meer en niets minder. En het is smerig. Jullie beschuldigen namelijk mensen, en grof ook, zonder enig spoor van bewijs.

Dat jullie met al jullie ''onderzoek'' nog niet doorhebben (hoewel het in elke openbare bibliotheek is te vinden) dat je om de Nieuwe Wereld Orde te bestrijden exact de argumentatie volgt (met de daarbij behorende ''schuldigen'') van de oude ''Nieuwe Orde'' zegt alles over jullie ''open geest''.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2008, 19:08   #18827
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Van dit soort insinuaties krijg ik nu jeuk aan mijn onderste chakra's. Roddel en achterklap, dat is het, niets meer en niets minder. En het is smerig. Jullie beschuldigen namelijk mensen, en grof ook, zonder enig spoor van bewijs.

Dat jullie met al jullie ''onderzoek'' nog niet doorhebben (hoewel het in elke openbare bibliotheek is te vinden) dat je om de Nieuwe Wereld Orde te bestrijden exact de argumentatie volgt (met de daarbij behorende ''schuldigen'') van de oude ''Nieuwe Orde'' zegt alles over jullie ''open geest''.

duh??

en alles in de openbare bieb? LOL Dat betekent dat je GEEN ENKEL onderzoek heb gedaan. De openbare bibliotheken staan nl onder controle van de vrijmetselaarij.

Maar goed, ga de literatuur eens na die hier staat , schrijf ze op, en ga ze dan eens opzoeken in een openbare bieb.

Succes!

Pin d"Ar
Oud 4 juni 2008, 19:14   #18828
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zeg ook niet dat ik alles geloof wat ze hier schrijven maar weet wel waar er rook is is er ook vuur.
Fout.

Men dènkt rook te zien, maar meestal is er weinig tot geen rook te zien.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2008, 19:15   #18829
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eigenlijk zijn de NWO-believers de grootste roddelaars die er zijn.
Oud 4 juni 2008, 19:19   #18830
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
duh??

en alles in de openbare bieb? LOL Dat betekent dat je GEEN ENKEL onderzoek heb gedaan. De openbare bibliotheken staan nl onder controle van de vrijmetselaarij.

Maar goed, ga de literatuur eens na die hier staat , schrijf ze op, en ga ze dan eens opzoeken in een openbare bieb.

Succes!

Pin d"Ar
Citaat:
uh? stilte? ik heb toch gezegd dat ik het niet gelezen had?

Pin d"Ar
Oud 4 juni 2008, 19:21   #18831
Pindar
Banneling

Standaard

goh , inhoudelijk ijzersterk.

Pin d"Ar
Oud 4 juni 2008, 19:24   #18832
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Wel, met bomen en planten is in ieder geval te comuniceren. Ze hebben namelijk be-wust-zijn en e-moties.
te blijven zitten, waat het NU nog veilig aanvoeld.
Dat is zeker zo!!

Planten zijn gevoelig voor veel aspecten van hun omgeving: daglicht, temperatuur, vochtigheid en atmosferische eigenschappen. Zelfs sommige eencellige organismen zijn gevoelig voor trillingen, licht en hitte. Ik beweer niet dat ze waarnemen zoals wij, of dat zij gedachten of gevoelens hebben, alleen dat zij bewustzijn bezitten. Een plant heeft zeker een zwak spoor van ervaring. Het kan misschien een miljardste zijn van de intensiteit van onze ervaring, maar ze is er wel. Er is zelfs bewustzijn (ervaring) in virussen, bacteriën, moleculen, atomen en zelfs elementaire deeltjes. Zelfs een rots zou een ervaringsintensiteit hebben maar dan een miljard keer zo zwak als een plant.
Oud 4 juni 2008, 19:25   #18833
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
"Onder het Mars-oppervlak leven intelligente wezens, met als voertaal het Jiddisch."

Hup hup, iedereen deze Firestoniaanse theorie onderzoeken!
En laat u door bekrompenheid of indoctrinatie niet deze theorie, wat zeg ik, dit feit, zomaar verwerpen!
Nu bent u het weer in het belachelijke aan't trekken!

krijg je zeker een kick van, niet?
Oud 4 juni 2008, 19:26   #18834
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Eigenlijk zijn de NWO-believers de grootste roddelaars die er zijn.
Van de kwaadaardige soort.
Oud 4 juni 2008, 19:30   #18835
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Precies. En ik krijg daarvan jeuk aan mijn onderste chackra's.
*knip*

Gelieve persoonlijke aanvallen achterwege te laten.

Mvg,

Diatonos

Laatst gewijzigd door Diatonos : 5 juni 2008 om 12:55.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2008, 19:30   #18836
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:

Hoezo belachelijk? Het klinkt heel plausibel maar je moet er wel voor open willen staan, durven staan. Volgens je eigen stelling moet je dit nu onderzoeken....
Citaat:
Tuurlijk, ze willen alles op een gouden schoteltje aangereikt krijgen zonder er zelf iets voor te hoeven doen. Zo werkt dat niet!

Als men de waarheid wil weten zal men zich volledig moeten openstellen met weliswaar een kritische houding en zonder vooroordelen. Nogmaals lees, onderzoek, analyseer, observeer en gebruik ook wat je intuïtie en maak dan de balans op.
Oud 4 juni 2008, 19:31   #18837
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nee, ik heb dat ook eens horen fluisteren door een insider. Hij bevestigde mij dat er inderdaad Jiddisch gesproken wordt op Mars.

Waarom denk je dat er heden onderzoek gedaan wordt op de planeet Mars ? Toch niet om water te vinden lol. En wie denk je dat de sponsor is van het Mars project ? Inderdaad, de Jiddisch sprekende joden...

De insider kende geen details, maar hij verwijst naar een eeuwenoud plan van de illuminaten/vrijmetselaars/nazi's/reptielen/industrialisten/joden waarin de NWO, na de Aarde vernietigd te hebben door oorlog, naar Mars trekt (Mars is trouwens de god van de oorlog!).

Het hangt allemaal samen man ! Open je ogen, wees geen schaap !! Doe onderzoek !!!
Oud 4 juni 2008, 19:39   #18838
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:

Dat jij daar jeuk van krijgt aan jou onderste chakra's is heel normaal, daar dat je geconditioneerd bent door opvoeding, school, familie en waarschijnlijk nog andere omgevingsinvloeden.

Als je de dingen helder wilt waarnemen stel ik voor om even je conditionering aan de kant te schuiven, probeer het eens zou ik zeggen en onderzoek de dingen eens zonder je vooroordelen en probeer tussentijds je conditioneringen eens even los te laten. Als je dan vervolgens merkt dat het allemaal toch maar larie en apekool is wat wij zeggen dan kun je nog altijd je oude conditionering terug opnemen.

Geef ons op het minst het voordeel van de twijfel!
Oud 4 juni 2008, 19:43   #18839
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom?

Waarom is "Onder het Mars-oppervlak leven intelligente wezens, met als voertaal het Jiddisch." belachelijk maar het volgende (bijvoorbeeld) niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik denk dat 2012 niet het doemscenario is. Wat ik wel denk is dat de vibratie van de aarde stiijgt en dit misschien zal stabiliseren zo rond die tijd. Door de stijgende vibraties verruimd het bewustzijn en dit is ook een reden waarom zoveel mensen nu wakker worden. Ook is dit de reden waarom de duistere krachten, om ze zo te noemen, nu in een fase gegaan zijn van vergrote globale controle en dreigingen. Ze knijpen hun hand toe om niet alle zand eruit te laten glippen om het zo te zeggen. Er zijn spirituele en esoterische componenten aan heel de zaak.

Op persoonlijk vlak moet lage vibraties losgelaten worden, omdat zij niet compatibel zijn met de hogere vibraties. Dit manifesteert zich in (soms pijnlijke) levenslessen die moeten begrepen worden vooraleer men de lage vibraties kan loslaten. Doet men dat niet of verzet men zich ertegen dan zal men meer van hetzelfde manifesteren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ja, en nog wat, daar zullen de wetenschappertjes wel weer over vallen,
maar er zijn wat zeg maar, wetenschappelijke problemen, met het noorderlicht.
En waarom? simpel. In werkelijkheid wordt het noorderlicht veroorzaakt door de "innerlijke zon" in het midden van de ja ja, verder holle aarde.

Nuff Said
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Je moet openstaan voor alles, want het is misschien far out voor jou, maar dat wil nog niet zeggen dat het niet kan. Ikzelf heb ook eens een reptielachtig wezen gevoeld dat zich probeerde vast te hechten aan mijn twee onderste chackras. Het was jong, mannelijk, en ik denk "onervaren" omdat het hem niet leek te lukken.
Geef daar eens een beredeneerd antwoord op, zonder op ad-hominem-argumenten terug te vallen.

De bewijzen zijn evenwaardig.

Meer nog, mijn grootmoeder heeft geregeld contact met deze wezens op Mars.
Eens ik 40 word zal ook ik de geheimen leren die toelaten met onze Martiaanse vrienden te communiceren.
Iets met zevenlagige parkha's, maar meer wil mijn grootmoeder voorlopig niet kwijt.

Laatst gewijzigd door Firestone : 4 juni 2008 om 19:45.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2008, 19:44   #18840
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat jij daar jeuk van krijgt aan jou onderste chakra's is heel normaal, daar dat je geconditioneerd bent door opvoeding, school, familie en waarschijnlijk nog andere omgevingsinvloeden.

Als je de dingen helder wilt waarnemen stel ik voor om even je conditionering aan de kant te schuiven, probeer het eens zou ik zeggen en onderzoek de dingen eens zonder je vooroordelen en probeer tussentijds je conditioneringen eens even los te laten. Als je dan vervolgens merkt dat het allemaal toch maar larie en apekool is wat wij zeggen dan kun je nog altijd je oude conditionering terug opnemen.

Geef ons op het minst het voordeel van de twijfel!
weet je, één van de eerste echte eye-openers voor mij was de kerel in Pindar's avatar, Bill Hicks. Mischien dat de mensen Revelations eens moeten zien, ook al steek je er niets van op, het is een zeer goede en vooral grappige stand-up comedy act, dus je hebt niet veel te verliezen.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be