![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je verwacht dat we jullie beweringen kritiekloos geloven. Doen we dat niet en durven we het aan vragen te stellen, dan ga je, zoals de andere believers, over tot beledigingen. Wat echter steeds ontbreekt is enige onderbouwing voor jullie theorieën. Nu, beste kamiels spieces, wanneer jij jouw theorieën niet kan hardmaken, dan ligt dat niet aan kiko, Firestone, Geert C, enz ... Dan ligt dat enkel aan jouw theorieën. Ze zijn gewoon te zwak, te ongefundeerd, en dat blijkt uit de vele inhoudsloze posts waarmee jullie op kritische vragen reageren. Wie "staat niet open voor anderen hun visie"? Wij, die vragen stellen, of jullie, die kritiekloos zever copy/pasten en weigeren op kritische vragen in te gaan? Wie "staat niet open voor anderen hun visie"? Ik, die Pindar over zijn beweringen ondervraag, of Pindar, die mij net d?*?*rom op zijn negeerlijst plaatst (en daar nog fier naar verwijst ook! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 juni 2008 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18822 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bomen wandelen rond en praten 's nachts met elkaar. Wisten jullie dat al? Als je je geest open zet, en je gaat op onderzoek uit, zul je zien dat dit echt waar is. Zo simpel is dat. Laatst gewijzigd door Havana : 4 juni 2008 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18823 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
QED Wel, met bomen en planten is in ieder geval te comuniceren. Ze hebben namelijk be-wust-zijn en e-moties. Of ze kunnen lopen? Ik denk het niet. Maar als U me bv EEN boek er over kunt laten zien, zou ik bereid zijn het te onderzoeken ja. We weten zelf ook wel dat het 'absurd' klinkt, dat is nu juist de bedoeling, zodat de hoofdmoot uit dat gebied blijft. Maar het is, als je naar het verleden kijkt, een barslecht argument! Maar zoals, Kamiel al aangaf, er is meer nodig dan 'logica' om uit je 'schelp' te breken. Intuitie heb je nodig om je naar zaken te leiden en dingen in te zien. Moed heb je nodig daar je uit de mainstream stapt en mensen je mischien wel 'gek' vinden. Mischien heb je het gevoel dat je dan je huidige werk niet meer kan doen etc. Het gaat er eigenijk om of je bereid bent te zoeken naar de 'waarheid' of als een stom schaapje in je hokje te blijven zitten, waat het NU nog veilig aanvoeld. Nuff Said Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18824 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18825 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Onder het Mars-oppervlak leven intelligente wezens, met als voertaal het Jiddisch."
Hup hup, iedereen deze Firestoniaanse theorie onderzoeken! En laat u door bekrompenheid of indoctrinatie niet deze theorie, wat zeg ik, dit feit, zomaar verwerpen!
![]() |
#18826 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat jullie met al jullie ''onderzoek'' nog niet doorhebben (hoewel het in elke openbare bibliotheek is te vinden) dat je om de Nieuwe Wereld Orde te bestrijden exact de argumentatie volgt (met de daarbij behorende ''schuldigen'') van de oude ''Nieuwe Orde'' zegt alles over jullie ''open geest''. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18827 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
duh?? en alles in de openbare bieb? LOL Dat betekent dat je GEEN ENKEL onderzoek heb gedaan. De openbare bibliotheken staan nl onder controle van de vrijmetselaarij. Maar goed, ga de literatuur eens na die hier staat , schrijf ze op, en ga ze dan eens opzoeken in een openbare bieb. Succes! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18828 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18829 |
|
![]() Eigenlijk zijn de NWO-believers de grootste roddelaars die er zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18830 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18831 |
Banneling
|
![]() goh , inhoudelijk ijzersterk. ![]() Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#18832 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Planten zijn gevoelig voor veel aspecten van hun omgeving: daglicht, temperatuur, vochtigheid en atmosferische eigenschappen. Zelfs sommige eencellige organismen zijn gevoelig voor trillingen, licht en hitte. Ik beweer niet dat ze waarnemen zoals wij, of dat zij gedachten of gevoelens hebben, alleen dat zij bewustzijn bezitten. Een plant heeft zeker een zwak spoor van ervaring. Het kan misschien een miljardste zijn van de intensiteit van onze ervaring, maar ze is er wel. Er is zelfs bewustzijn (ervaring) in virussen, bacteriën, moleculen, atomen en zelfs elementaire deeltjes. Zelfs een rots zou een ervaringsintensiteit hebben maar dan een miljard keer zo zwak als een plant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18833 | |
Minister
|
![]() Citaat:
krijg je zeker een kick van, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18834 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18835 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve persoonlijke aanvallen achterwege te laten. Mvg, Diatonos Laatst gewijzigd door Diatonos : 5 juni 2008 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18836 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18837 | |
|
![]() Citaat:
Waarom denk je dat er heden onderzoek gedaan wordt op de planeet Mars ? Toch niet om water te vinden lol. En wie denk je dat de sponsor is van het Mars project ? Inderdaad, de Jiddisch sprekende joden... De insider kende geen details, maar hij verwijst naar een eeuwenoud plan van de illuminaten/vrijmetselaars/nazi's/reptielen/industrialisten/joden waarin de NWO, na de Aarde vernietigd te hebben door oorlog, naar Mars trekt (Mars is trouwens de god van de oorlog!). Het hangt allemaal samen man ! Open je ogen, wees geen schaap !! Doe onderzoek !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18838 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je de dingen helder wilt waarnemen stel ik voor om even je conditionering aan de kant te schuiven, probeer het eens zou ik zeggen en onderzoek de dingen eens zonder je vooroordelen en probeer tussentijds je conditioneringen eens even los te laten. Als je dan vervolgens merkt dat het allemaal toch maar larie en apekool is wat wij zeggen dan kun je nog altijd je oude conditionering terug opnemen. Geef ons op het minst het voordeel van de twijfel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18839 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is "Onder het Mars-oppervlak leven intelligente wezens, met als voertaal het Jiddisch." belachelijk maar het volgende (bijvoorbeeld) niet? Citaat:
Citaat:
Citaat:
De bewijzen zijn evenwaardig. Meer nog, mijn grootmoeder heeft geregeld contact met deze wezens op Mars. Eens ik 40 word zal ook ik de geheimen leren die toelaten met onze Martiaanse vrienden te communiceren. Iets met zevenlagige parkha's, maar meer wil mijn grootmoeder voorlopig niet kwijt. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 juni 2008 om 19:45. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18840 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |