![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1941 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....68#post5572968 Voor de rest heb je je beperkt tot het aanvallen van mij, toevallig net nadat ik je in een andere draad blok zette door je te confronteren met je eigen woorden. http://forum.politics.be/showthread....22#post5574922 Wat je zelf ruiterlijk toegaf. http://forum.politics.be/showthread....14#post5575014 Van goede wil, maar nog niet onnozel. Om terug te keren tot dit topic. Nog steeds geen racisme op dit forum. over homoseksualitiet : "Het is dan ook minderwaardig" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1942 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1943 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Alleen maar positieve discriminatie
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#1944 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Wat artisjok beweert, is zonder meer waar, daar kan en mag niet aan getornd of getwijfeld worden. artisjok tegenspreken, twijfelen aan een uitspraak van artisjok of zelfs maar een onderbouwing of toelichting vragen staat gelijk aan heiligschennis. Dan ben je voor artisjok een "ruziezoeker". Let wel, je bent enkel een "ruziezoeker" als de vragen te "moeilijk" zijn. Enkel wanneer de eigen mening, onderbouwing e.d. van artisjok wordt gevraagd waarop ze geen kant-en-klaar antwoord heeft dat elders van het forum of het internet gecopiëerd kan worden. Ik vind dat een heel kwalijke zaak in een ernstig topic dat over zoiets belangrijks als echt of vermeend racisme gaat. Een topic waarvan je toch zou verwachten dat mensen er een eerlijke, open discussie zouden voeren, met zinnige, gedegen argumenten en een stevige onderbouwing. Helaas blijven zinnige, gedegen argumenten bij artisjok en kloon in dezen helemaal uit. Er komt zelfs geen enkel argument de naam waardig. Als artisjok et al van mening zijn dat het zogenaamde racisme op dit forum aangepakt dient te worden, zou artisjok beter met iets anders komen dan eindeloos dezelfde vragen aan de forumleiding te herhalen, zoals artisjok eerder in dit topic deed, en niet-onderbouwde gratuite stellingen waarin artisjok topicopeners van aanzetten tot haat en racisme beschuldigt, zoals artisjok onlangs deed. Om het verder nog maar niet te hebben over de doorzichtige en goedkope smoezen om maar niet op netelige kwesties te hoeven antwoorden. Want dit vind ik echt helemaal nergens meer op lijken. Het doet me nog het meest denken aan het geklungel van de advocaten van de "benadeelde" partij in het proces tegen Wilders, die ook van alles en nog wat beweerden, maar zo goed als niets hard konden maken toen puntje bij paaltje kwam.
![]() |
![]() |
#1945 |
Minister
|
![]() Ik denk niet dat jij de aangewezen persoon bent om zulke uitspraken te doen, na wat ik de afgelopen dagen van jou heb gelezen.
![]() |
#1946 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En nogmaals; ik vind dat een treurige zaak, zeker in dit topic, in deze discussie die ik zeer belangrijk vind. Als één van de agitatoren die beweert dat het forum vol staat met racistische uitspraken, zijn of haar uitspraken over echt of vermeend racisme niet wil of kan toelichten, dan kan ik niet anders dan concluderen dat het bijlange na niet zo erg is als zij willen doen geloven. Dan is er slechts sprake van een storm in een glas water. Een storm in een glas water die deze zogenaamde racismebestrijders willen gebruiken om de vrijheid van meningsuiting op dit forum aanzienlijk te beknotten, meer beknotten nog dan de antiracismewetgeving zelf. Zulke mensen die feitelijk voor verregaande censuur pleiten, vind ik eng, heel erg eng.
![]() |
![]() |
#1947 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1948 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Desalniettemin een nogal vreemde reactie voor iemand die beweert: "Ik ben hier aanwezig om te discussiëren", omdat "discussie" toch echt een uitwisseling van gedachten en meningen betekent. Ik stel daarom voor dat je "discussiëren" beter zou veranderen in "een monoloog voeren".
![]() |
![]() |
#1949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1950 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is best mogelijk dat ik zoiets heb gezegd. Het zou mij niet eens verbazen dat dit een verstaanbare geïrriteerde reactie van mijnentwege was nadat jij waarschijnlijk weer eens voor de zoveelste keer een topic had verziekt. Het is uiteraard een ideaal excuus om inhoudelijk niet te moeten reageren. Maar vertel eens - want ook hier negeer je heel zorgvuldig wat ik eerder schreef - staan de Hertog en nog andere forummers ook op dat lijstje van jou? Want ook hèn negeer je uiterst zorgvuldig...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 juli 2011 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1951 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Verder is het vaststellen én vermelden van dubieuze discussieertechnieken van een bepaalde forumster - en met uitbreiding van een bepaalde forummer - niet bepaald een persoonlijke aanval te noemen. Eerder een nuchtere constatering van een feit.
![]() |
![]() |
#1952 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een goed idee. Kun je niet meer geconfronteerd worden met moeilijke of vervelende vragen.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 juli 2011 om 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1953 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar bon. Ik geef het op om met A. en haar kloon te discussiëren.
Kan ik net zo goed rede en logisch denken van een kleuter van drie verlangen. Het eindresultaat is krek hetzelfde. Een hoop gelul. Voor mij hoeft het niet meer.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 juli 2011 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1954 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1955 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Enige wat je deed was selectief citeren, Paulus trapte in je val, hij verontschuldigde zich zelfs, en jij pakt hem daar op, hoe laag en puur kwaadaardig moet je dan niet zijn?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1956 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en dat terwijl racisme net voortvloeit uit de inbeelding moreel een 'beter' mens te zijn dan de ander.
![]() |
![]() |
#1957 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1958 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(maar ga eens na voor welke prullen ik al banpunten kreeg... Laatst gewijzigd door filosoof : 24 juli 2011 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1959 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nogmaals: het ging om een groep die één iemand aanvielen en die één iemand heeft ze één per één gepakt. Ik zei daarop: het is ook onze taak ons niet te laten doen. Ik roep niet op tot geweld, ik roep op tot zelfverdediging en revenge is only a payback. Ik heb misschien een bal mis geschoten en me minder goed uitgedrukt dan ik waarlijk bedoelde. Maar in alle eerlijkheid, ik probeer hier dialoog aan te gaan met iedereen en het midden te zoeken. Ik wil niet liever dat het racisme/veralgemenen hier stopt. Ik wil niet liever dat we stoppen met zwarte pieten te zoeken om een hele cultuur in een hokje te plaatsen. Ik mag dan ook hopen dat dat U (en anderen) ook mag opvallen. Voor een filosoof kan je heel slecht relativeren hoor. Dat gezegd zijnde, ik wou echt niet oproepen tot geweld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1960 |
Banneling
|
![]() Het klopt inderdaad dat de auteurs van racistische uitspraken, maar ook anderen, vaak denigrerend doen tegenover andere zogenaamde groepen, ongeacht of dit gaat over mensen die een religie aanhangen, een drug gebruiken, werkloos zijn of tot een lagere socio-economische klasse behoren, anders gekleed gaan,....
|
![]() |
![]() |