Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 augustus 2021, 10:25   #1941
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Dus als ik dat hier in het kort mag samenvatten zijn we gewonnen voor het idee dat Vlaamse politici en hun partijen onbekwaam zijn om ook maar iets goeds voort te brengen en gaan we allemaal voor de Groene Islamieten stemmen..........??????????.Of heb ik de postings verkeerd begrepen.
In feite wordt dit binnen een 10-tal jaren toch de uiteindelijke "Endlösung". De partijen en hun respectievelijke aanhang maken de anderen zo slecht mogelijk (Trump politiek?) Ondertussen groeit de Islam van dag tot dag, langzaam maar zeker buiten het zicht van iedereen tot de dag gaat komen dat ze vinden dat ze met genoeg zijn en dan dragen alle vrouwen een hoofddoek en de mannen een djellabah en versleten sloffen...
Dus mensen , vecht onder elkaar zoals Eburonen en de Nerviêrs indertijd en laat jullie dan verslaan door de Islam.
Dit lost alle problemen in dit apeland op...
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2021, 10:36   #1942
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Dus als ik dat hier in het kort mag samenvatten zijn we gewonnen voor het idee dat Vlaamse politici en hun partijen onbekwaam zijn om ook maar iets goeds voort te brengen en gaan we allemaal voor de Groene Islamieten stemmen..........??????????.Of heb ik de postings verkeerd begrepen.
In feite wordt dit binnen een 10-tal jaren toch de uiteindelijke "Endlösung". De partijen en hun respectievelijke aanhang maken de anderen zo slecht mogelijk (Trump politiek?) Ondertussen groeit de Islam van dag tot dag, langzaam maar zeker buiten het zicht van iedereen tot de dag gaat komen dat ze vinden dat ze met genoeg zijn en dan dragen alle vrouwen een hoofddoek en de mannen een djellabah en versleten sloffen...
Dus mensen , vecht onder elkaar zoals Eburonen en de Nerviêrs indertijd en laat jullie dan verslaan door de Islam.
Dit lost alle problemen in dit apeland op...
Ik begrijp volkomen uw snakken naar een betere politiek en een goed beleid.
Maar wat u voorstelt, een Islamitische politiek hier (ik ben verbaasd van uw voorstel, u leek tegen de islam en de islamieten. Wat hebt u snel uw kar gekeerd zeg), zal het ook niet oplossen.
Die gaan gewoon een ander utopisch wezen Allah dat een luchtkasteel, de islamitische staat in de plaats stellen van het huidige fantoomdier "Forza Flandria" en het huidige Utopia van een onafhankelijk Vlaanderen.
Maw...gelovigen gaan gewoon wisselen van god.

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 1 augustus 2021 om 10:37.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2021, 10:56   #1943
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ik begrijp volkomen uw snakken naar een betere politiek en een goed beleid.
Maar wat u voorstelt, een Islamitische politiek hier (ik ben verbaasd van uw voorstel, u leek tegen de islam en de islamieten. Wat hebt u snel uw kar gekeerd zeg), zal het ook niet oplossen.
Die gaan gewoon een ander utopisch wezen Allah dat een luchtkasteel, de islamitische staat in de plaats stellen van het huidige fantoomdier "Forza Flandria" en het huidige Utopia van een onafhankelijk Vlaanderen.
Maw...gelovigen gaan gewoon wisselen van god.
Je hebt gelijk als je zegt dat ik tegen de Islam en zijn groeiende invloed op onze politiek ben maar niemand kan ontkennen dat "wijzelf" al het mogelijke doen, door onze ongelooflijke verdeeldheid ,om uiteindelijk te verliezen van de eensgezinde Islam. De enige mogelijke oplossing is dat de Vlamingen allemaal aan hetzelfde zeel trekken en dan nog in dezelfde richting.
Rode Willem, lees jij in de forumteksten dat dit laatste bij de mogelijkheden behoord????
Ik lees alleen verdeeldheid en elkaar uitmaken voor onbekwaam.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2021, 11:14   #1944
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Je hebt gelijk als je zegt dat ik tegen de Islam en zijn groeiende invloed op onze politiek ben maar niemand kan ontkennen dat "wijzelf" al het mogelijke doen, door onze ongelooflijke verdeeldheid ,om uiteindelijk te verliezen van de eensgezinde Islam. De enige mogelijke oplossing is dat de Vlamingen allemaal aan hetzelfde zeel trekken en dan nog in dezelfde richting.
Rode Willem, lees jij in de forumteksten dat dit laatste bij de mogelijkheden behoord????
Ik lees alleen verdeeldheid en elkaar uitmaken voor onbekwaam.
We zijn terug bij de politieke discussie.
Die verenigde islam, daar zou u kunnen van verschieten. Stel even...heel utopisch, dat er een islamitische partij komt. Denkt u echt dat een Turkse islamiet op een Marokkaanse kandidaat gaat stemmen ? Of op één lijst gaat staan met een Afghaanse moslim ?
Ik vrees dat u die verenigde islam zeer ver zult moeten gaan zoeken.

En net zoals de islamieten, zijn ook de Vlamingen een flink divers volkje. Al decennia wordt in het onderwijs de nadruk op het individue gelegd, in plaats van op de groep. En dan zou u willen, eens in het stemhokje dat de Vlaming een groep gaat vormen. Neen dus.

Ik ben niet bang van de toekomst. De maatschappij is nu al multicultureel. Ik heb nu eenmaal een job waar ik midden in die multi-etnische multiculturaliteit sta. En, neem het aan van mij, niets om bang van te zijn. Integendeel. Tot hier toe vind ik persoonlijk de multicul toch wel een verrijking van mijn persoonlijk leven. (oh ja, wij hebben ook al een inbraak met veel diefstal gekend door B....)
Ik vrees (en dat zeg ik echt niet om te provoceren) dat de adaptatie van alle deelnemers aan de multikul de enige weg is om uit de maatschappijke problemen te komen die uit de diversiteit zouden voorkomen. Op Belgisch niveau. Versnipperen naar een heimwee-zuiver Vlaanderen heeft geen enkele zin in onze moderne maatshchappij.

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 1 augustus 2021 om 11:16.
Oud 1 augustus 2021, 11:25   #1945
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zijn terug bij de politieke discussie.
Die verenigde islam, daar zou u kunnen van verschieten. Stel even...heel utopisch, dat er een islamitische partij komt. Denkt u echt dat een Turkse islamiet op een Marokkaanse kandidaat gaat stemmen ? Of op één lijst gaat staan met een Afghaanse moslim ?
Ik vrees dat u die verenigde islam zeer ver zult moeten gaan zoeken.

En net zoals de islamieten, zijn ook de Vlamingen een flink divers volkje. Al decennia wordt in het onderwijs de nadruk op het individue gelegd, in plaats van op de groep. En dan zou u willen, eens in het stemhokje dat de Vlaming een groep gaat vormen. Neen dus.

Ik ben niet bang van de toekomst. De maatschappij is nu al multicultureel. Ik heb nu eenmaal een job waar ik midden in die multi-etnische multiculturaliteit sta. En, neem het aan van mij, niets om bang van te zijn. Integendeel. Tot hier toe vind ik persoonlijk de multicul toch wel een verrijking van mijn persoonlijk leven. (oh ja, wij hebben ook al een inbraak met veel diefstal gekend door B....)
Ik vrees (en dat zeg ik echt niet om te provoceren) dat de adaptatie van alle deelnemers aan de multikul de enige weg is om uit de maatschappijke problemen te komen die uit de diversiteit zouden voorkomen. Op Belgisch niveau. Versnipperen naar een heimwee-zuiver Vlaanderen heeft geen enkele zin in onze moderne maatshchappij.
Hm, denk je echt dat de realiteit zich gaat vormen op basis van uw emoties?
Oud 1 augustus 2021, 11:33   #1946
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De realiteit laat zich niet vormen.
Ik kan mijzelf alleen maar aanpassen aan de realiteit.
Dat is veel gemakkelijker voor mijzelf en maakt het leven heel wat dragelijker.

Knies gerust verder. De realiteit van de Belgische multicul is er en zal nooit meer weg gaan. Of denkt u dat u de realiteit zal kunnen vormen naar uw eigen sentimenten ?

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 1 augustus 2021 om 11:34.
Oud 1 augustus 2021, 12:40   #1947
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Knies gerust verder. De realiteit van de Belgische multicul is er en zal nooit meer weg gaan. Of denkt u dat u de realiteit zal kunnen vormen naar uw eigen sentimenten ?
Is het daarom dat de Belgo-fascisten zo'n schrik hebben van de Vlaams Nationale partijen?
Oud 1 augustus 2021, 13:04   #1948
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Vraag eens aan de Congolezen of de realiteit zich niet laat vormen.
Of aan wat er rest van de inheemse stammen in de VS.
Of aan de Duitsers voor en na hun naziverleden. Voorbeelden zat.

Blaas gerust verder onnozele, achterlijke onzin uit. De Belgische multicul is vandaag inderdaad een feitelijke realiteit. Net zoals de Europese. het is eigen aan collaborateurs dat ze "de bestaande realiteit" aanvaarden. Jij aanvaardt die ook. Niet omdat je er voorstander van bent, maar omdat je politieke tegenstander er tegen is.
We zullen zien hoe draaglijk de multicul jouw leven in de toekomst zal maken. Vooral nadat de multicul de realiteit zodanig heeft" aangepast" dat ze op geen stukken na nog aan jouw sentimenten beantwoordt.
Oud 1 augustus 2021, 13:16   #1949
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht

Blaas gerust verder onnozele, achterlijke onzin uit. De Belgische multicul is vandaag inderdaad een feitelijke realiteit. Net zoals de Europese. het is eigen aan collaborateurs dat ze "de bestaande realiteit" aanvaarden. Jij aanvaardt die ook. Niet omdat je er voorstander van bent, maar omdat je politieke tegenstander er tegen is.
We zullen zien hoe draaglijk de multicul jouw leven in de toekomst zal maken. Vooral nadat de multicul de realiteit zodanig heeft" aangepast" dat ze op geen stukken na nog aan jouw sentimenten beantwoordt.
U bevestigd mijn achterlijke onzin.
Nooit gedacht, maar toch hartelijk bedankt

Maak u geen zorgen..wat de multicul ook brengt ik pas mij wel aan. Ik heb geen sentimenten, en dat is een voordeel.
Ik zal mij zelfs aanpassen mocht het utopia van een forza flandria ramp zich voltrekken.

Management of change is the key to success. De beste management cursus die ik ooit heb mogen volgen

Oud 1 augustus 2021, 13:49   #1950
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de rode Willem

Volgens Willem laat de realiteit zich helemaal NIET vormen. En hij kan zich alleen maar aanpassen aan een realiteit die zich niet laat vormen.

Het probleem met zijn achterlijke denkwijze is dat de realiteit van gisteren niet die van gisteren is, noch die van morgen zal zijn. De realiteit wordt voortdurend hervormd, in hoofdzaak door de politieke machthebbers. Maar ook die waren nooit voor eeuwig, en zullen ook nooit voor eeuwig zijn.

De Croo wist van te voren dat hij de dweil zou zijn van zeven loosers-partijtjes. Veel "vormen" of hervormen zit er dus inderdaad niet in voor zijn flutregering. De kiezers zullen daar de gevolgen van dragen. Zij kunnen niet anders dan vreten wat de pot schaft.
We zullen zien of de rooie nog zo meegaand is om zich aan de niet te vormen realiteit aan te passen na de volgende verkiezingen.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 augustus 2021 om 13:50.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2021, 14:33   #1951
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is het daarom dat de Belgo-fascisten zo'n schrik hebben van de Vlaams Nationale partijen?
Wat bedoel je daar nu mee ?
De enige Vlaams-nationale partij put zich uit bij monde van de voorzitter in het uitleggen dat zij géén fobie hebben tegen Islam en tegen kleurtjes en arabieren, het enige probleemgeval (Theo) wiens kabinetsmedewerker ze zelf importeerde om er rijk van te worden moet zo snel als maar mogelijk is gewist worden uit het collectieve geheugen.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2021, 15:11   #1952
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat bedoel je daar nu mee ?
De enige Vlaams-nationale partij put zich uit bij monde van de voorzitter in het uitleggen dat zij géén fobie hebben tegen Islam en tegen kleurtjes en arabieren, het enige probleemgeval (Theo) wiens kabinetsmedewerker ze zelf importeerde om er rijk van te worden moet zo snel als maar mogelijk is gewist worden uit het collectieve geheugen.
Jouw riedeltjes zijn afgezaagd, panda.
Weet je écht niks beters? Bijvoorbeeld dat De Wever de door jou voorspelde paars-gele regering onmogelijk maakte door bezwaren te uiten tegen Grand Bouche Bouchez.

Kakel liever eens over Gwendolien haar ei verkoopt in een boek waarin ze uitschruwelt "dat onze cultuur superieur is aan alle andere”.

Of over De Croo die beweerde geen premier te willen worden van vivaldi omdat hij dan de dweil van zijn regering zou zijn. Het moest en het zou paar-geel worden, en jij kakelde hem ongegeneerd na.

Of over de samenstelling van zijn regering waarvan de helft niet eens aan de verkiezingen meedeed. O.a. de broer van Charel Michel. De hele Vivaldikliek behaalde niet eens zoveel stemmen als De Wever en Francken met hun tweeën.

En maar kakelen over het blunderboek van de N-VA.

Jongens toch....
Oud 1 augustus 2021, 18:00   #1953
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Jouw riedeltjes zijn afgezaagd, panda.
Weet je écht niks beters? Bijvoorbeeld dat De Wever de door jou voorspelde paars-gele regering onmogelijk maakte door bezwaren te uiten tegen Grand Bouche Bouchez.

Kakel liever eens over Gwendolien haar ei verkoopt in een boek waarin ze uitschruwelt "dat onze cultuur superieur is aan alle andere”.

Of over De Croo die beweerde geen premier te willen worden van vivaldi omdat hij dan de dweil van zijn regering zou zijn. Het moest en het zou paar-geel worden, en jij kakelde hem ongegeneerd na.

Of over de samenstelling van zijn regering waarvan de helft niet eens aan de verkiezingen meedeed. O.a. de broer van Charel Michel. De hele Vivaldikliek behaalde niet eens zoveel stemmen als De Wever en Francken met hun tweeën.

En maar kakelen over het blunderboek van de N-VA.

Jongens toch....
Wat u een afgezaagd riedeltje noemt is wel het pronkstuk van het N-VA blunderboek. En dus perfect om in deze draad een ereplaats te krijgen.

Al de rest van uw bijdrage hoort niet thuis in een draad over N-VA blunders.
Wat uw bewering over Rutten betreft, daar hebben riooljournalisten en baggeruitgaven hun excuses al voor moeten aanbieden.

Ook De Croo is bij mijn weten geen N-VA'er.
En die regering en hun stemmen....Wever en vooral Francken heeft niets, nada, rien de knots op federaal gebied. Ze staan daar mooi te pronken met hun stemmen. En dat ze niets hebben, dat heeft alles te maken met de superblunder van Wever tijdens de formatie...

Oud 1 augustus 2021, 20:03   #1954
De Rode Willem

Standaard

.

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 1 augustus 2021 om 20:04.
Oud 2 augustus 2021, 05:53   #1955
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.
'Gevoelige snaren er zijn zere teentjes veel.' (Yoda)
Oud 2 augustus 2021, 06:10   #1956
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Jouw debiele gelul hoort in geen enkele draad thuis.

Zelfs je soortgenossen negeren je gezever.
https://forum.politics.be/showpost.p...5&postcount=57
Citaat:
Niets kwetst méér dan de waarheid.

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 2 augustus 2021 om 06:11.
Oud 2 augustus 2021, 11:36   #1957
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Troll mission completed?

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 2 augustus 2021 om 11:42.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2021, 11:39   #1958
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Marokko heeft Cannabis zonet legaal gemaakt, enkel de "conservatieven" stemden tegen, 119 parlementsleden waren voor.

Dan sta je daar met je Antwerpse war on drugs he.
Citaat:
Ik heb nooit beweerd dat De Wever geen klootzak is. Maar ik heb hem nooit horen vloeken. Noch pornoactrices versieren.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2021, 11:41   #1959
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Marokko heeft Cannabis zonet legaal gemaakt, enkel de "conservatieven" stemden tegen, 119 parlementsleden waren voor.

Ja, want Marokko ligt in Antwerpen?
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2021, 11:41   #1960
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht

Belgie zal tot haar laatste snik blijven strijden tegen de miljoenen Belgen die drugs gebruiken.
Niet tegen alcohol of tabak hé, daar mag je in zwelgen tot je kapot gaat.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be